Spring naar bijdragen

ratje

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    219
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over ratje

  • Verjaardag 31-01-1964

Profile Information

  • Gender
    Female

ratje's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. procolor bestaat al sinds 31 januari 2012 niet meer. de dag erna, 1 februari 2012, bestond E.L.S in ene als een dynamisch bedrijf
  2. was te verwachten. het bedrijf bestond alweer bijna 2 jaar. dus moet hij zich weer failliet laten verklaren en met een ander dynamisch bedrijf verder gaan. hoeft hij geen vaste contracten te geven en blijft iedereen op een 0-uren contract werken. zo'n flikker is het. hoelang je er ook werkt.
  3. Marktplaats.nl > Gezocht: Vrachtwagenchauffeur (M/V) obv oproepovereenkomst - Vacatures | Chauffeurs in Bodegraven, Zuid-Holland kijk op deze link en geloof je ogen niet................ gevonden via deze site . de rest heb ik verwijderd, was niet van toepassing. "E.L.S. bv is een dynamisch transportbedrijf. In verband met de uitbreiding van onze activiteiten zijn wij per direct op zoek naar:" en ze zijn net failliet verklaart (onder de naam procolor)
  4. 1 ding begrijp ik niet, misschien kan iemand het me uitleggen. een fictief bedrijf........" het schaap" (om maar wat te noemen). de eigenaar koopt een nieuwe personenauto voor zichzelf en zijn vrouw en 2 nieuwe vrachtwagens. de eigenaar gaat na een paar weken failliet en de volgende dag maakt de eigenaar een doorstart. de 2 nieuwe personenauto's en vrachtwagens blijven buiten schot en worden niet in beslag genomen vanwege het faillisement (mijn excuus voor typfouten) om de schulden te kunnen betalen. wat is er mis of niet goed in dit plaatje van het fictieve bedrijf......
  5. klopt. arco is een planner 1ste klas . helaas met de verkeerde gaan samenwerken. maar dat kon arco niet weten.
  6. toen die van elk in het ziekenhuis lag, liep alles op rolletjes. salaris op tijd enz. van elk kwam voor het eerst op de zaak zijn neus erin steken, en alles liep meteen in het honderd. rond die tijd ging er ook een grote klant weg bij procolor. ik wil niet veel zeggen, maar toeval???
  7. geen flauw idee wie tom koster is. hij heeft vroeger wel gereden bij bontrans in r'dam dacht ik, en volgens mijn knuffie ook nog bij van elk op de wagen. arco zat namelijk te twijfelen (dat bjam nog bij procolor werkte) of hij weer op de wagen zou gaan om de kosten te drukken.
  8. ik denk dat dit bedrijf (E.L.S) nummer 5, 6 of 7 is geworden
  9. Bjam (mijn knuffie) had bijna een jaar bij Procolor gereden. Alleen maar nachtdiensten. Nooit geen problemen gehad. Op een gegeven moment werd er aan hem gevraagd of hij donderdag en vrijdag wilde invallen in de dagdienst wegens ziekte. Ok, geen probleem. Ondertussen heb ik nog een maandagnacht gereden omdat ze ff omhanden zaten. Prima, ik kon goed met de de baas van de planning opschieten (Arco) en die was ook goed voor zijn personeel, vooral toen die Jaap nog in het ziekenhuis lag liep alles op rolletjes. Maar goed ik dwaal af. Ik reed die 2 dagen met Bjam mee omdat ik meer thuis ben in de distributie en de aanverwante app. die erbij zit. Om een heel lang verhaal kort te houden, bjam gaf aan dat ivm zijn knie de distributie niet aan kon maar dat we de vrijdag nog wel wilde rijden om hem uit de brand te helpen. dit is doorgegeven aan die Jaap, en die heeft op vrijdagmiddag (we moesten nog 1 adres afleveren en dan waren we klaar) om een uur of 3 Bjam gebelt om te vragen of hij voortaan de dagdiensten wilde draaien en dat hij gehoord had dat Bjam dat niet wilde vanwege zijn slechte knie. Dus je voelt hem al.....Bjam zei nee. de nachtdiensten is geen probleem........de dagdiensten wel. teveel in en uitstappen. dan heb ik geen werk meer voor je, en die jaap hing de telefoon op. op maandag belde die jaap nog ff op en deed weer dat voorstel. voor de nacht was hij te duur geworden (kreeg het zelfde betaald als iemand die alleen B had....dus te duur???) en hij vond dat de nachtdienst hetzelfde was als de dagdienst (nachtdienst 4x in en uitstappen, dagdienst gemiddeld 20x...........hetzelfde???). na 2 maanden (ipv 1) pas uitbetaling. die groene combi van cargo boss was gekocht door procolor en na verloop van tijd overgestikkerd naar procolor, maar wel de kleuren van cargo boss behouden. ik geef je op een briefje (bij deze dus) dat E.L.S. over 1 of anderhalf jaar weer failliet is. op die manier hoeft hij namelijk al zijn werknemers niet in vaste dienst te nemen.
  10. ratje

    Gerda (ratje) jarig

    dank jullie wel
  11. MCT is het MobiliteitsCentrum Transport. een soort arbeidsburo dat opgezet is door de regering om chauffeurs die in de crisis werkloos zijn geworden, aan een baan te helpen.
  12. gelukkig maakt het jou niet uit corydon. ik heb het al verschillende keren nu meegemaakt dat ik werd afgewezen omdat ik een vrouw ben. met collega chauffeurs heb ik absoluut geen probleem. daar heb ik het zelfs heel leuk mee gehad. heeeeeeeeeel veel en onderlinge gein. het zijn de werkgevers die moeilijk doen. een klein voorbeeldje. ik heb vorig jaar gesolliciteerd bij Fiege. die had via MCT een vacature geplaatst voor ADR radio. ik was de enigste in 100km die vrij was en de benodigde papieren had. ik heb verschillende keren moeten bellen en ook diverse keren mijn CV moeten toesturen (gelukkig via email). na een half jaar vertelde ze me dat ze het eerst maar intern gingen zoeken. ik hield het MCT op de hoogte van mijn vorderingen bij Fiege. na 2 weken had ik Fiege maar eens weer opgebeld en toen kreeg ik te horen dat ze intern iemand hadden gevonden die die vacature ging vervullen. ik onmiddelijk MCT gebeld en die hebben verhaal gehaald. het bleek dat ze intern gingen zoeken omdat ik als vrouw niet in hun straatje paste. Fiege hoeft nu niet meer een vacature bij MCT te plaatsen. dat hebben ze op deze manier verbruid. mij eerst een half jaar aan het lijntje houden en dan zeggen dat ik niet in aanmerking kom omdat ik een vrouw ben.
  13. ratje

    A7 bakwagen met frituurvet

    beterschap freddy. die laatste foto is wel een manier om de onderkant van de wagen eens te tectileren. gelukkig mankeer je weinig. morgen mega spierpijn en flink koppijn. heeft ze van de ambu ook een wekadvies gegeven? je heb toch geprobeerd het voorraam met je koppie te breken. iig, veel sterkte de volgende dagen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden