Spring naar bijdragen

volvofh12

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    1083
  • Geregistreerd

  • Gewonnen dagen

    1

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

volvofh12's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

677

Waardering in de gemeenschap

  1. Kost geld hè. Transporteur accepteert het allemaal wel dat de chauffeur alleen staat te prutsen. Dus waarom zou je dan een nieuwe dure installatie bouwen?
  2. Hangt ook weleens een spiegel bij. En regelmatig op de gok, stukje naar voren stukje naar achteren. Meetlint bij het voorwiel voor de volgende gaten.
  3. Vanaf 1 oktober wel op de UTA. Dus dan ook vast op de DKV kast.
  4. Eergisteren nog gegeten in Denemarken. Geen controle.
  5. Als je zondagavond vertrekt mag je evengoed wel op zaterdag thuiskomen. Je hebt 6x24 uur de tijd om je ding te doen. Daar kunnen dus best 7 diensten tussen. Mits het tussen de wekelijkse rusten past.
  6. Knap span👌. Zijn die deurverlengers origineel DAF?
  7. volvofh12

    Baan gezocht

    Bedrijven op fresh park Venlo. Stam opperdoes, bosdaalen standplaats Malden.
  8. volvofh12

    Baan gezocht

    Melis in Duiven. Bedrijven die voor Kruitvat in Heeteren rijden. DDS cornelissen vsdv
  9. Losputten voor diervoeders hebben een rooster, soms wil het product niet door het rooster en mag de chauffeur weer met de schop aan de gang. Heb één keer een bordje gezien met 'overschoenen verplicht' verder niks.
  10. Pff is geen onzin. Sommige bedrijven maken hun eigen regels naast GMP enz. Ik kom bij bedrijven waar wij alleen met bluk of kipper mogen komen.
  11. En als die chauffeur nou niet helemaal volgens dat plan handelt? Snap je? Lekker makkelijk oordelen van de zijlijn.
  12. Zou kunnen. Maar veel bedrijven willen geen walkingfloor trailers meer ivm hygiëne. Ik heb ook wel eens gehad dat de lading niet wou zakken. Dan helpt een triller echt niet. Ga je dan steken met de bak omhoog of laat je de bak eerst zakken. Dat zijn toch keuzes die de chauffeur zelf maakt. Het is soms niet anders.
  13. Ik snap je punt. Maar het komt niet "professioneel" over als iemand je alcohol ziet nuttigen achter het stuur. Wacht er mee tot je stil staat zou ik zeggen.
  14. Ik zou niet weten wat dat transport bedrijf aan veiligheid moet doen. Je staat te lossen op een losput bij een veevoerbedrijf. Meestal hebben die een camera bij de losput hangen, en normaal gesproken is het bij die bedrijven "zoek het lekker zelf uit". Ik rij ook wel eens met een kipper. Als het product niet wil lossen dan is het toch aan de chauffeur om het op te lossen. Dus de veiligheid moet je als chauffeur ook zelf in de gaten houden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden