Spring naar bijdragen

Ger-1957

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    1164
  • Geregistreerd

  • Gewonnen dagen

    12

Waardering in de gemeenschap

1744 Excellent

Over Ger-1957

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. Ach was jij ook niet zo iemand die het wel wist en in een tentje ging slapen op de parking, man wat hebben we gelachen om die 45 uur wekelijkse rust.
  2. Je hebt gelijk dat is niet te controleren, maar als je het niet invult als zijnde werktijd dan is het in elk geval wettelijk zeer duidelijk dat je geen controle hebt uitgevoerd, zo als ik eerder al aan gaf gaat elke advocaat die dit aanvoert bij een rechtszaak het geschil winnen op dat punt. Dus als er een wiel afloopt laten we zeggen het eerste uur rijden en dat klapt op een medeweggebruiker met gevolg van zwaar gewonden of zelfs doden heb je wat uit te leggen. Maar ik hou op met dit welles nietes spelletje, het dient er volgens mij alleen maar toe om me een uitspraak
  3. Omdat IL&T zomaar eens kon gaan inzien dat ze op die regel moeten gaan controleren en hun controleurs daartoe opdracht geeft. En het is gewoon normaal dat je het voertuig moet controleren voor vertrek, we weten alleen (nog) niet aan welk artikel ze het ophangen in Nederland. Als je naar de theorielessen kijkt in Nederland dan staat het gewoon in de boeken, en wel letterlijk, iedereen heeft dat geleerd of zou dat geleerd moeten hebben, alleen daarop kunnen ze je dus al aanspreken en waarschijnlijk staat het ook gewoon in de wet maar niet met zoveel woorden.
  4. Zo als gezegd het ligt bij IL&T en dus zal ik wel de schuld krijgen als we er wel op aangesproken gaan worden
  5. Oh niet je aandacht, dat is namelijk wat je zei
  6. Nee, en verplichte omleiding is een route die je verplicht moet volgen dus ik weet niet wat voor andere uitleg ik er aan moet geven.
  7. Dan is het ook geen verplichte route
  8. Zoals ik al zei, doe er mee wat je wil, het is ter informatie en als jij er niet in geloofd oké
  9. Als je in het Frans gaat zoeken zie je dat het ook daar bekend is en dat ze daar zelfs 15-30 minuten rekenen voor een voertuig controle voor vertrek >> klik << C’est la loi En tant que conducteur, vous êtes tenu de vous assurer que votre camion est entièrement fiable. En outre, tout comme le contrôle technique, cette vérification obligatoire est soumise à des réglementations strictes venant de l’État. Donc, si vous constatez un problème, vous devrez remplir un rapport d’inspection afin d’éviter les éventuelles amendes et les points en moins sur votre permis. Ve
  10. Ik heb de vraag bij IL&T voorgelegd
  11. Nou weet ik niet waar die 4 smileys voor dienen maar ja het zal er wel bij horen. Ik zie het in elk geval als een totale afwezigheid van respect voor iemands bijdrage aan dit topic. Als je controle hebt geschreven en je hebt het niet geconstateerd kan dat duiden op nalatigheid, heb je geen controle geschreven ga je nat voor grove nalatigheid.
  12. Van IL&T maar dat was ook voor jou heel gemakkelijk op te zoeken Wie is verantwoordelijk voor overbelading? De vervoerder is altijd aansprakelijk in geval van strafrechtelijke handhaving. Een verlader kan medeaansprakelijk zijn. Het digitaal toezicht richt zich op de kentekenhouder (meestal de eigenaar). Dat kunnen andere partijen zijn.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden