Spring naar bijdragen

marksel

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    135
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over marksel

  • Verjaardag 06-04-1986

marksel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Omgeving rotterdam idd. Yourparcel partners (van willems foto) 's graven deel. Of Braanker Alblasserdam of Leegwater idd. Alle 3 de bedrijven hebben mooie ritjes en bij Leegwater zelf gewerkt geen verkeerde werkgever " werkt ook een chauffeur met 1 arm" dus geven ook mensen met een beperking een mogelijkheid. Bij meer vragen pb me maar voor meer info. Niet over praten, gewoon doen
  2. Het heeft zijn voor en nadelen, ik heb 1,5 jaar met een b-e combi gereden "tot 7,5 ton dus met tacho en zonder chauffeurs diploma / code 95 " . Dan is het vaak bij klanten als je 2500 kg laden mag en er staan 5 plts. met totaal 5000 kg, achjoh je hebt ruimte zat. Dan heb je ze ook nog boven de 7,5 ton dan moet je je chauffeurs diploma erbij hebben/ code 95. Ook goed rekening houden met de aslasten (verdeling is heel anders dan een c-e combi). Ook ligt het aan het vervoer wat je doen gaat. Je kan het doen voor internationale spoedjes (tot 7,5 ton geen rij verbod) Hou wel rekening dat het bed minder lang is dan de vrachtwagen en minder op berg ruimte voor de chauffeur. Verder is het een mooie tussen oplossing en ik vond het fijn rijden. Bij meer vragen hoor ik het wel via PB of via dit topic. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?aqts1p Niet over praten, gewoon doen
  3. http://hulpverlening.nl/forum/index.php/topic,7160.msg71632.html#msg71632 Hier staat dus dat rijkswaterstaat brandweer paraat heeft staan. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?hpppri Niet over praten, gewoon doen
  4. Kwam deze tegen op twitter: foto komt van Peter Stam dit is toch niet Herman?? --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=52.131826,4.745962 Niet over praten, gewoon doen
  5. bij een gevaarlijke situatie ken je beter 112 bellen dan wordt er direct actie ondernomen. via het call center (dit is voor info en klachten) krijg je een doorgeef effect wat via een aantal mensen gaat waardoor er kans is dat belangrijke info verloren gaat ( was het nou de A2 of de N2). Gevaarlijke situatie gewoon 112 bellen en doorgeven via het KLPD, dan komt het vanzelf GOED bij rijkswater staat terecht. on-topic: probeer de auto ongeveer 100meter ervoor (fend-off) te zetten zodat als je eigen wagen aangereden wordt hij niet snel bij jou uitkomt. Hulp bieden is verplicht maar als er al een paar auto's staan kan je beter door rijden, dan wordt het alleen maar verwarrend voor de hulpdiensten.
  6. [TABLE=class: cms_table] [TR=class: cms_table_eventable] [TD=align: left]Onnodig claxonneren[/TD] [TD=align: left] 180[/TD] [TD=align: left] 350[/TD] [/TR] [TR=class: cms_table_oddtable] [TD=align: left]Over wegbaan rijden met rood kruis[/TD] [TD=align: left] 180[/TD] [TD=align: left]220 deze bedragen zouden ze moeten omwisselen. wanneer is claxonneren onnodig?? denk dat een agent niet altijd kan zien waarom je claxonneerd. Het rijden over een afgekruisde rijbaan moet gewoon worden gezien als een artikel 5. het in gevaar brengen van het verkeer. Je weet immers niet waarom er een kruis boven staat.[/TD] [/TR] [/TABLE]
  7. marksel

    Een raar weekje...

    Hey Maarten, Heel veel sterkte in de komende tijd, hou de rest en jezelf goed in de gaten. Opkroppen is makkelijk te doen maar maakt het verwerken klote.
  8. dit stukje was alleen bedoeld om te zeggen dat je gelijk heb en dat je vaak een gladde rug moet hebben het is geen aanval hoor en de rest voor de andere die het niet snappen
  9. Als je je daardoor aangesproken voelt moet je van de weg afblijven trekvogel Ik heb de ergste en de meest gekke combinaties van ziektes als ik sommige medeweggebruikers/collega's mag geloven ik heb altijd maar 1 goede gedachte en dat is ik doe mijn werk met plezier. Maar het ging over de bebording bij wegwerkzaamheden. Als je vind dat er nutteloze borden staan dan zoek je gewoon contact met de wegbeheerder en geef je het probleem aan. Die moet er dan naar kijken en zal beslissen of het onnodige borden of nodige borden zijn. Zo simpel is het. Maar rij gerust 50 als er 30 staat of 90 als er 70 naast een afgekruiste weg staat wie weet komen wij je dan nog wel tegen als je in de kreukels ligt omdat er een gat in het wegdek zit of dat er een olie spoor op de weg ligt. Voorbeeld : Eens stond ik op de snelweg aan het einde van de afzetting in verband met een ongeval (1 rijstrook) hoop olie op de weg en de reiningswagen is druk bezig maar nog niet klaar. Het zichtbare olie is weg en de weg is nog glad (niet te zien dus) komt er een motorrijder langs die denkt "goh ze zijn achter me bezig dus laat ik lekker via de afzeting rijden, dan gaat het allemaal wat sneller". De beste motor rijder van nederland gaat onderuit en waarom omdat meneer/mevrouw denkt dat ze dan 10 minuten tijd winst maken. Voorbeeld 2: Even achteraan aansluiten bij de file voor de afrit maar vanaf de afzetting tot de afrit staat het vol dus dan gaan we maar tussen de laatste kegels heen "want de rest doet dat ook". die kegels staan er toch voor niets. dan laten we de rijbaan vrij. Dan krijg je als iedereen zo denkt dus een werkvak vol met voorgesorteerde auto's. Lijkt mij niet de bedoelling. Wil je tijdwinst maken bij een file kijk dan goed om je heen en laat de hulpverleners en de hulpverlenende diensten erdoor. duik niet de vluchtstrook op als je ziet dat er een hulpverlener zonder "blauw-blauw" via de vluchtstrook de file wil passeren omdat je de wagen toevallig niet herkend als zijnde een hulpdienst. Zodra het een voertuig is die er niet de juiste ontheffing voor heeft krijgt diegene vanzelf wel een x een dikke boete. (er zijn er genoeg die mij en mijn collega's express afremmen/ dwars blijven zitten ) ook forum leden/ collega's ervan. Er zijn er uiteraard ook genoeg die wel de ruimte geven die nodig is. voor een ieder die eens wil voelen wat 90 km/h verschilt met 0km/h zou ik zeggen vraag een collega of die eens op een lange rechte weg langs je wil rijden op 1m afstand met een gangetje of 90 dan merk je wel waarom er snelheids beperkingen zijn
  10. Dat zal waarschijnlijk zijn omdat er kans is dat er zand, steentjes en dergelijke door de af en aanvoer van spullen op de werk locatie op de weg kan liggen. Waardoor weer ongevallen of vervelende schades kunnen komen. Oftewel niet alleen voor de veiligheid van de mensen die er werken maar ook voor de weg gebruikers. Dat is het zelfde als dat er op de snelweg als er een oliespoor is en er daardoor een rijbaan afgekruist is terwijl de aannemer die moet reinigen en de weg veilig af moet zetten nog aanrijdend is. Ook dan lijkt het of er onnodige kruizen staan terwijl als je er met 100km/u zou rijden je drie x in de rondte gaat en een bak met schade hebt.
  11. Helaas gaat deze vlieger dus niet op omdat de topic starter aangehouden is en meegenomen naar het bureau. Dan had hij dat gelijk moeten vermelden bij de aanhouding dat hij net zijn passagier er uit had laten gaan.
  12. offtopic: nee herbie this domain is not yet blocked maarja liet het niet voor nix aan iemand niet lezen hahaha on topic: maar was meer iets waar op door gedacht zou kunnen worden. Niet gelijk dat het zow wettelijk was toegestaan.
  13. @ teddybeer: uit ervaring weet ik 100% cker dat dit lang niet overal waar is, Rotterdam heeft bijvoorbeeld op diverse netten constante spanning.
  14. Ik rijd zelf op een botsabsorber, dat gaat vaak net goed en dat is niet speciaal een witte plaat. Ja sommige mensen denken van iemand anders past zich maar aan mij aan. Zo'n mooi wit vlak is niet voor mij bedoeld ook zo'n mooi rood kruis is ook alleen maar voor de andere.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden