Spring naar bijdragen

GDT

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    63
  • Geregistreerd

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

GDT's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

162

Waardering in de gemeenschap

  1. Aan mij is een aantal weken geleden gevraagd of ik eventueel kon rijden die dag, ma aan het eind van de dag ff gevraagd of het nodig was en dat was niet zo dus ik dacht nou lekker dagje vrij. Nog voor ik bij de zaak weg reed en op de snelweg zat naar huis ging de telefoon of ik toch ff een ritje Brabant kon doen, daar ging mijn vrije dag 's avonds app van de planning di 4:00 uur wegrijden gelukkig nog appie er achteraan dat het 4:30 uur vetrekken was geworden . 16:30 uur weer terug op honk 12uur -/- 1/2 uur pauze X 200% en daar gaat je koningsdag.
  2. GDT

    Ritje Helsingborg

    HEEEEEEEEEEEEEEEEL vroeger op de Christelijke LTS tijdens een kamp in Rolduc moest ik van mijn wiskunde leraar voor gaan in het gebed voor we met zijn allen gingen eten, nou dat koste mij dus bijna een enkeltje naar huis terug. Mijn gebed ging als volgt; O lieve heer ik houd het kort anders stelen ze het vreten van mijn bord AMEN AANVALLEN De rest van de week mocht ik niet meer voorgaan in het gebed gek he?
  3. GDT

    Volvo topic

    @Marotrans zou het niet weten wat mijn collega allemaal doet, ik heb hem al bezig gezien met zonnepanelen, bouwmaterialen, jaccuzi's, bouwketen enz o ja en ook wel wat vaartuigen.
  4. GDT

    Volvo topic

    Nog wat stickertjes plakken en dan is deze 4 assige Volvo FM met 83 ton meter kraan van Palfinger met een maximale lengte van 32 meter op Neerlandswegen te vinden (maar niet onder mijn kont).
  5. Ik ben zo'n herintredende garnalepeller (ofwel zijinstomer) na 20 jaar een eigenbedrijf te hebben gehad heb ik zelf het C rijbewijs enz. gehaald en gefinancierd en op deze manier in het transportwereldje gedoken. Mij bevalt het best had ik eigenlijk al 30 jaar eerder moeten doen. Als je de mogelijk hebt om het zelf te financieren zou ik dat doen, na behoorlijk wat onderzoek te hebben gedaan om deze weg in te slaan is gewoon gebleken als je het wilt doen via STL dan zitten er qua inkomen wel wat problemen, want de meeste bedrijven die ik onderzocht heb kom je met je 54 jaar gewoon in C0 terecht (als je geluk hebt). zij financieren zogezegd jou opleiding (met de potjes/subsidie die beschikbaar zijn uit het STL fonds om het zo maar te zeggen). Ook al had ik geen ervaring kon ik waar ik nu werk wel een goede loon afspraak maken daar ik gelijk de weg op kon. Al heb je nu wel het probleem dat het CBR voorlopig zijn deuren gesloten heeft voor examens. @road train je ziet het er is alweer een jaar voorbij en ik heb het nog steeds naar mijn zin en rol voorlopig nog lekker door👍
  6. GDT

    Een week van een koetelaar

    ⬆️⬆️⬆️ De halve Maan uit Urk??
  7. GDT

    CF vaantjes

    Sorry DMB heb het een beetje druk maar zodra ik ff tijd heb ga ik ff op zoek naar een goeie cap dan stuur ik je gelijk een mailtje voor waar ik het heen moet sturen ok
  8. GDT

    CF vaantjes

    Ik ga voor een vaantje en een CAP (maar wel een beetje stevige kwaliteit aub) wat gaat mij dat kosten??????
  9. Ben nu zelf net een half jaar bezig en bij ons ga je gewoon 1 week mee met een mentor uiteraard ook zelf rijden laden lossen en BC/ bijbehorende administratie leren te gebruiken en in te vullen. (soms als het nodig is schijnt het dat ze er wel eens een weekje aanplakken) Daarna ga je zelf op pad en heb je geregeld (het zij aan het begin of einde van de dag) contact of het allemaal goed gaat. (ik krijg nog steeds mijn wagen op tijd leeg en uiteraard weer gevuld retour). Na een maand of 2 nog een dagje met een andere mentor mee geweest om het gebruik van de BC en admin nog wat beter af te handelen. Dus ik heb alleen deze ervaring om met jullie te delen, en het bevalt me nog steeds, en zoals ik al in andere topics gezegd heb had dit 30 jaar eerder moeten doen
  10. GDT

    Er zijn ook helden

    Helaas heb ik vandaag ergens gelezen de 87 jarige vrouw vannacht is overleden in het ziekenhuis.
  11. Moest ooit eens bij de hoogovens wezen had een compressor achter de wagen hangen en in de laadbak lag gereedschap om een persing onder de weg door te maken in de bedrijfsmond een raket genaamd. DAT moet je dus niet zeggen als ze je vragen wat je in je bak heb liggen en jij zegt doodleuk een paar raketten, alle alarmbellen gingen af en ik was de sjaak kon het wel vergeten om het terrein op te komen.
  12. GDT

    wist je dat

    Das zoiets als dweilen met de kraan open
  13. GDT

    Tijd om mij voor te stellen.

    @road train ik zal vast ff een reminder in de agenda zetten van 1-1-2021🤯🤙
  14. GDT

    Tijd om mij voor te stellen.

    THX Tuurlijk moet je inboeten, maar de rust die ik nu in mijn kop en lijf heb weegt niet meer op tegen de Euries, en als je op een gegeven moment alleen maar met een K.. gevoel 's ochtends vroeg de deur uit gaat en weer met een chagrijnige kop thuis komt is het tijd om te stoppen. Ik moet toegeven dat ik wel moet wennen dat je niet meer alle beslissingen zelf moet nemen, en dan bedoel ik als er problemen zijn met lossen of zo dat je de opdrachtgever gaat bellen met de vraag van en wat nu, dat mogen ze nu voor mij doen. En wat de uren betreft maakt het ook niks uit die maakte ik toch al, want als eigen baasje stopt het ook niet met 40 uur in de week (gemiddeld 2x zoveel) en als je dat dan weer tegen het uur tarief zet ga je ook schrikken van wat er overblijft, en wat dacht je van die dievenbende in Den Haag. Als je een lekkere omzet gedraaid hebt weten die je ook wel te vinden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden