Spring naar bijdragen

rooiemarco

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    8
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

rooiemarco's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. doorstarten ach ja dat doen ze toich allemaal hi hi niet best
  2. hallo ja na het verdwijnen van het soob potje moet je waarschijnlijk alles zelf betalen en als ik jou was zou ik eerst mijn c gaan halen an in de distributie gaan rijden om ervaring op te doen . en te kijken of je het echt wel een leuk vak vind (niet geheel onbelangrijk ) zo kun je ook geld verdienen om je rijbewijs uit te breiden je hebt toch tijd genoeg zeker als je pas 18 bent. succes de rooie
  3. let er eens op of je niet te vroeg terug komt dit is voor een vrachtauto erg vervelend groetjes de rooie
  4. rooiemarco

    Cao 2012.

    3% loonsverhoging en nacht toeslag heb al nooit begrepen waarom wij dat niet krijgen mvg de rooie:bey:
  5. ik kreeg een vacature van het uwv hoogeveen gelijk gebeld wand ik had wel interesse. mooi kon de andere dag gelijk komen tijd was niet belangrijk hij was er de hele dag zei hij.(hij =werkgever) dus andere dag gelijk s'morgens vroeg er heen 40 km rijden dus viel mee Maar alleen een chauffeur aanwezig die mij vertelde dat hij er niet was maar s'middags wel weer terug kwam. dus terug naar huis en s'middag weer bellen en gezegd dat ik s'morgens bij hem op kantoor was maar er niemand was alleen een chauffeur. volgens de werkgever loog ik want er was wel iemand een chauffeur dus. (hij is de leukste thuis) maar goed ik gelijk weer heen gereden want ik had nog steeds interesse. hij begon het gesprek , het is ferry werk ken je dat ik zei dat ik dat al eerder had gedaan dus geen probleem . ja want ik heb nog 4 jongens die komen solliciteren zei hij dus...je zegt het maar.dit herhaalde hij wel 3 x tijdens het gesprek. toen vroeg ie wat ik wou verdienen ik gaf aan in d5 te willen rijden . hij gaf mij aan wachturen 50% en laden en lossen 75%. nu kan ik met die wacht uren wel leven alleen voor werk uren wil ik toch geld zien . dus vroeg ik of dat betekende of ik dan de laad en los werkzaamheden maar voor 75% hoefde te doen . hij zei nou dat doen jullie al want het enige wat je doet met laden en lossen is een deur openen . hij was dus de spanbanden en de papieren vergeten. tot slot gaf ie nog aan dat de chauffeurs bij hem op zaterdag de auto met de hand wassen want een ieder moest zuinig zijn op zijn materiaal (normaal toch) Je mocht het ook in de wasstraat laten doen maar wel uit eigen zak betalen. al met al was toen mijn interesse verdwenen is dit normaal mvg m.s
  6. ik ben een maand voor het faillisament bij amexco begonnen er werd mij verteld dat het bedrijf geen problemen kende. maar dat was na 4 weken ineens anders hi hi dus ik was weer ergens ingetrapt want de problemen waren al bekend. Ik heb zelfs nog na het faillisament gereden om zo achterstalig werk weg te werken ik had toen nog geen geld gehad maar kreeg geld mee om kosten onderweg te kunnen betalen hi hi ja niet mijn eten hoor nee de transport kosten alleen toen ik uit zwitserland kwam was dat geld op en kon ik de maut in duitsland zelf voor gaan schieten. dit kreeg ik wel gelijk terug toen ik op de zaak was. maar het kwam raar op mijn dak want een week eerder was er een gesprek met iedereen ook met de bond en daar was mee afgesproken dat we voldoende mee zouden krijgen. maar toen dit gebeurde was er van de bond niemand te bereiken. nou moet ik toegeven dat er vanaf de bond weinig steun was of dit nou lag aan het feit dat ik de enigste lid was bij dit bedrijf. zelf denk ik dat het te weinig voor ze op leverde foto in de krant of zo. ik zou ook op de hoogte worden gehouden over een eventuele doorstart en of ik dan ook kon blijven maar er is nu niemand meer te bereiken en hoor ik helemaal niks meer. ach ze zoeken er nog 5000 toch nou eerst maar genieten van het mooie weer groetjes marco
  7. na een bewogen jaar waarbij ik twee x een failissement heb meegemaakt ben ik via deze weg op zoek naar een leuke baan als chauffeur internationaal of nationaal ik ben 39 jaar en woon in wolvega zuid friesland. ik heb ruime ervaring opgedaag met trekker oplegger bij verschilende bedrijfen zowel stukgoed als koeltransport voornamelijk op de landen denemarken duitsland frankrijk.ben sinds 1992 in het bezit van rijbewijs b,c,e, tevens bezit ik mijn ccvb, adr basis, atp koeltransport, digitale pas, graag zou ik mondeling deze advertentie toelichten of u mijn cv toe sturen mvg rooiemarco
  8. hij reed bij onder andere visser zoutkamp en bij transportgruppen nieuweschansen in zijn hard die al vroeg slecht werd was hij chauffeur nu na een ziekbed van bijna 2 jaar is mijn vader zijn langste reis begonnen en zal hij alleen in gedachtebij ons zijn ik hou van je pa// ouwe truck chauffeur Gerard Willem Scheeringa 09-08-1947 Zuidhorn 11-03-2009 winschoten +
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden