Spring naar bijdragen

mackgambler

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    144
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over mackgambler

  • Verjaardag 14-07-1970

Converted

  • Biografie
    In 1990 begonnen te rijden als chauffeur,in '93 voor mijzelf begonnen onder de naam Ricotrans Buitenpost.
    In 2004 weer terug in loondienst gegaan na beëindiging bedrijf.
    De laatste paar jaar hiervan reed ik met een Mack V8 Ultraliner ,welke ik later als hobbyauto gehouden heb.
    Na een paar jaar hobby-en heb ik hem verkocht wegens tijdgebrek.
    Mis hem nog elke dag.
  • Locatie
    Kollum
  • Interests
    Trucks en auto's (speciaal amerikaanse V8)
  • Beroep
    Vrachtwagenchauffeur/eigenaar autobedrijf (Albert Auto Handelsonderneming)

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

mackgambler's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

7

Waardering in de gemeenschap

  1. Dankje, ik ben met de bouwvak begonnen. En heb het donders naar mijn zin.
  2. Jazeker, gelukkig wel. Ben nu door gewaardeerde trieftol ook werkzaam bij het bedrijf uit Opmeer. Beetje ontwikkelingshulp zal ik maar zeggen ;-) , trieftol zal er waarschijnlijk anders over denken, maar op een dag ziet hij het in haha.
  3. En nu hebbie "mijn" wagen als voorbeeld gedaan? ;-)
  4. Kwam vanmiddag nog 1 tegen. Wellicht iov curator of een doorstart?
  5. Ze reden idd voor de Rendac. In de tanktrailers zat dierlijk bloed.
  6. mackgambler

    Overleden Sjef48

    Veel sterkte voor de nabestaanden.
  7. Heb in het verleden (toen ik nog voor mezelf reed) ook voor hun gereden. Dit tot zeer grote tevredenheid destijds. Vind het heel jammer voor hen en wens ze sterkte voor de komende tijd,en hopen dat ze het redden. Surceance is nog niet failliet.
  8. Nee.die was ik toen al kwijt. En die Amerikaan is nog een tijdje hobby gebleven. Ik heb nu zo'n idee dat jij (wij) mekaar kennen. Als je deze info kent mbt mijn AE. @Biebel,ook daar heb jij een punt. Maar veelal betreft dit eigen rijders die op 1 of andere manier aan een vergunning zijn gekomen terwijl ze niet eens een normale kostprijsberekening kunnen maken. Hierdoor blijven ze (te lang) rijden tegen beroerde tarieven en komen er pas achter als het al zo goed als onomkeerbaar is.
  9. mackgambler

    Wimke (Wim Essens)

    Heel veel sterkte voor iedereen die hem gekend heeft.
  10. mackgambler

    Henry Bosgraaf

    Vorige week maandag is helaas veel te vroeg op 40-jarige leeftijd na een kortstondig ziekbed Henry Bosgraaf uit Kollum overleden. Ikzelf leerde hem dik 20 jaar geleden kennen toen hij eerst op een kippertje bij Bouke Poelman reed. Daarna bij Nijdam in Groningen waar Henry later eigen rijder werd. De laatste periode was hij werkzaam bij Peter Appel. Ik wil hierbij zijn vrouw en de twee jongens heel veel sterkte wensen. Henry,rust zacht jongen.
  11. mackgambler

    Portaal werkt

    Is heel erg mooi voor diegene,en ik hoop dat er nog vele mogen volgen. Dan zijn de inspanningen die er gedaan worden om de banen te plaatsen niet voor niets. Ik heb ook weleens gereageerd op een baan welke erop stond,maar dit bleken in mijn geval "oude"vacatures welke reeds vervuld waren.
  12. +1,Ik heb het 10 jaar volgehouden en ben er in 2004 mee gestopt. Wat mij opvalt is dat iedereen schijnbaar maar inzage heeft in de boekhouding van de bedrijven welke (helaas) ten onder zijn gegaan. Het is zo dat de gedachten op de werkvloer over het algemeen anders zijn dan de gedachtengang van de ondernemer. Hierdoor krijg je "indianenverhalen de wereld in". De meesten hier weten het zo goed,waarom ben je dan nog chauffeur en wordt je geen ondernemer?of beter curator? Bij ondernemer ga je zelf niet snel failliet omdat je het klappen van de zweep schijnbaar kent,en bij curator kan je helemaal niet onderuit gaan en verdien je over het algemeen meer dan nu en je bent zeker van je centen. Sorry dat ik me even opwindt,maar een faillissement is een zeer trieste zaak,en voor veel ondernemers is het bedrijf gevoelsmatig een kind geworden wat helaas gestorven is. Uiteraard is er een groepje ondernemers wat hun zaak bewust heeft laten ploffen,maar het merendeel is tegen wil en dank onderuit gegaan. Het is dus niet nodig om met allerlei theorieën te komen als je letterlijk en figuurlijk de boeken van zo'n bedrijf nooit ingezien hebt.
  13. Zeer triest,dhr.Zuidema is een zeer aardige en correcte man (was 22 jaar geleden mijn eerste werkgever),reed daar op een oude Magirus 6X6. Ik vind het echt heel jammer dat dit bedrijf er niet meer is.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden