Spring naar bijdragen

ARoger

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    13
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

0 Neutral

Over ARoger

  • Rang
    Chauffeursforum Lid
  • Verjaardag 13-01-1988
  1. Nou inderdaad Alle interessante voertuigen zijn eruit gehaald Beetje jammer Kan mij haast niet voorstellen dat veel trailers nog in de lease waren gezien de leeftijd. Dus toch al naar handelaar ergens of zo denk ik
  2. Kijk dat klinkt zeer goed voor je Harry, hopelijk voor de rest van je collega's ook. Dat zal wel een materiaal veilingkje worden dan ze hadden nog wel aardig wat trucks en trailers dacht ik zo. Veel plezier met je nieuwe baan
  3. Komt er geen doorstart dat je weet dan HarryT? Of was je er al niet meer werkzaam? Of is er bij bexc wat neergezet en gaat de rest van de wagens nog wel door? In ieder geval sterkte Groet
  4. Op 19-03-2014 is Xtreem Transport Bv te Son en Breugel (Noord-Brabant) door de rechtbank in Oost-Brabant failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr.drs. F.P.G. Dix. Het insolventienummer van deze zaak is F.01/14/207. De (hoofd)activiteit van Xtreem Transport Bvis vervoer over land. http://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/815786/xtreem-transport-bv.aspx faillisementen zie ook: www.transport-online.nl
  5. Het is al een maandje oud, maar ik had er nog niks over gelezen en het kan wellicht iets veranderen in de toekomst voor transportbedrijven, bus bedrijven en hun chauffeurs 12-12-2013 [h=1]Lobby PZO inzake positie zzp'ers binnen cao Besloten Busvervoer loont[/h]DEN HAAG - 12 december 2013 Kamer wil verbod op verbanning zzp'ersDe langdurige lobby van PZO inzake de positie van zzp'ers binnen cao's, waaronder zelfstandige buschaffeurs en de cao Besloten Busvervoer, loont. Laatstgenoemde cao bevat een tweetal bepalingen, artikel 9 en artikel 53, die zzp'ers 'boycotten'. Het is een vervoersbedrijf
  6. Volgens de curator is de eigenaar met een doorstart bezig ja zie: Transportnieuws - Jan de Roos Montage failliet: transporttak nog overeind
  7. Zakenman Jan Sarens (59) werd zaterdag neergeschoten na een auto-achtervolging door de straten van Acapulco. Dat heeft de Mexicaanse politie verduidelijkt. Er zijn 25 agenten aangesteld die de moordenaars van de Vlaming moeten vinden. Dat Sarens stierf omdat enkele roofmoordenaars het op zijn bezittingen gemunt hadden, lijkt steeds onwaarschijnlijker. De Vlaming werd immers niet opgewacht toen hij na een bezoek aan een winkelcentrum terug naar zijn auto wandelde, zoals eerst werd aangenomen. Er ging een auto-achtervolging aan de moord vooraf, zo maakte de Mexicaanse
  8. Vicepremier en minister van Buitenlandse Zaken Didier Reynders vernam met droefheid het overlijden van Jan Sarens in Acapulco, Mexico. De minister betuigt zijn medeleven met de getroffen familie. Hij verzekert dat België nauw met de Mexicaanse overheid zal samenwerken om te verzekeren dat een diepgaand onderzoek gevoerd wordt naar de juiste omstandigheden van zijn overlijden. De minister verzekert ook dat de FOD Buitenlandse Zaken en de Belgische ambassade in Mexico ter beschikking staan van de getroffen familie om hen bij de praktische schikkingen bij te staan. De 59-jarige Belgi
  9. Op de planning bij P&O zaten ze al een tijd niet meer daarom reden ze voor diverse bedrijven daar was niks mis mee en dat ging ok. En door familiaire problemen is het faillissement gekomen hierbij kwam het fiscus verhaal boven water drijven Fiscus = loonbelasting niet betalen in dit geval al even niet. De scania's waren alle van Scania lease. Op een paar oudere auto's na welke in beslag zijn genomen. Vervelendste vind ik voor de chauffeurs welke al een paar 50 plussers erbij hadden en lijkt mij lastig voor hun om nog even een nieuwe baan te vinden. Van paar andere weet ik al dat ze erg
  10. Blijft de hamvraag: Wie rijd er nu voor schokindustrie? En ook al was van der Wees een paar % duurder als de concurrentie. Ik kan mij niet voorstellen dat dat 10% is. Dus er schijnt nu toch iemand te rijden die met (veel) minder genoegen neemt OF denkt af te kunnen. Die palen moeten toch naar de bouw toe ook al zijn het er nu een paar minder.
  11. DORDRECHT - Bij Koninklijke Van der Wees Wegtransporten BV in Dordrecht zijn recentelijk twaalf chauffeurs met een vertrekpremie vertrokken. De dertiende wil niet en voor hem is bij het UWV een ontslagvergunning aangevraagd. Chauffeurs spreken van een on-Koninklijke gang van zaken. Het bovenstaande is dinsdag bevestigd door directeur Elias Ott van Van der Wees. "Wij hebben de dertien chauffeurs een royale financiële regeling aangeboden. Op één na heeft iedereen ermee ingestemd", beaamt Ott. "Dit is nodig omdat wij in 2011 na 77 jaar afscheid hebben genomen van onze klant Schokindu
  12. Waar slaat dat nou weer op! Dat je niet geladen wordt door Bayer heeft met de asdrukken te maken. Dus het is niet raar dat zo een chassis gemaakt wordt, maar dan is het eerder raar dat jij of je baas er 1 gekocht heeft. Trailerbouwers bouwen alleen maar dat wat klanten willen. En blijkbaar is er toch voldoende vraag naar als je naar het aantal kijkt wat er van dergelijk soort chassis rond rijd in europa.
  13. Daar stel je een goede vraag! Zoals ik het allemaal begrepen heb komt het globaal daar wel op neer. De bonden willen een goed plan voor het personeel, de fabriek wil uiteraard zo min mogelijk betalen om zoveel mogelijk geld over te houden voor de verdere bedrijfsvoering (in deze slechte tijd). Hier is de oplossing blijkbaar gebleken om faillisement aan te vragen en zo alsnog een reorganisatie te krijgen die ze nodig hadden. Verder: Burg en Burgers zijn geen familie of zo. Alleen Burgers is onderdeel van de Burg GROEP. Net als Burg Pijnacker dat wat nu failliet is gegaan. Tot de groep horen o
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden