Spring naar bijdragen

maserati

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    568
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over maserati

  • Verjaardag 18-10-1967

Converted

  • Locatie
    horst
  • Beroep
    buschauffeur

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

maserati's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

77

Waardering in de gemeenschap

  1. Algemene informatie over dit faillissement Naam: Schers Transporten Beringe V.O.F. Plaats: Beringe (Peel en Maas) Provincie: Limburg Status: Faillissement KvK nummer: 12029328 Insolventienr.: F.03/17/274 Rechtbank: Limburg vestiging Roermond Rechter-commissaris: mr. BRM de Bruijn [NIEUW] Bestuurders Schers Transporten Beringe V.O.F. Naam Functie Sinds Louis J. M. Schers partner Wilhelmina R. Schers-Janssen partner L.J.M. Schers Eigenaar [NIEUW] Balans Schers Transporten Beringe V.O.F. Er is uitgebreide financiële informatie beschikbaar. Log in om deze informatie te bekijken. Branche Soort Omschrijving Groep Vervoer en opslag Hoofdcode Vervoer over land Vestigingen / adressen Sinds Soort Adres 12-09-2017 Vestigingsadres: Noordervaart 1 5986AC BeringeToon op kaart Publicaties Verslagdatum Kenmerk Omschrijving 13-09-2017 03.lim.17.274.F.1300.1.17 Uitspraak faillissement op 12 september 2017
  2. De gemiddelde leeftijd van de ongeveer 60.000 werknemers op het spoor en in het stad- en streekvervoer is 51 jaar. Dat is inderdaad relatief hoog. De komende tien jaar gaat ongeveer 30 procent van het personeel op de bus, tram, metro en in de trein met pensioen. Ik ben er van overtuigd dat er hier kansen liggen. Het werk moet je wel liggen, niet iedereen vind het leuk dat er een hoop mensen over je schouder meekijken, In de CAO-OV staat dat je na een jaar voor het uitzendbureau of een jaarcontract, bij gebleken geschiktheid en voldoende formatieruimte, een contract voor onbepaalde tijd krijgt. In de praktijk zie ik dit ook gebeuren. Afgelopen maand hebben bij onze vestiging mensen van respectievelijk 52, 54 en 58 jaar een dergelijk contract getekend. Goede zaak want op deze leeftijden ben je echt nog niet afgeschreven. Hier hebben we voor gevochten tijdens de grote staking van mei/juni 2008, dus met een hoge organisatiegraad kun je echt iets bereiken.
  3. Buschauffeur in het OV. Voor 36 uurtjes inc. toeslagen rond de 2200 euro netto. En dan heb ik het nog niet over je 27 vrije dagen, 17 of 26 ATV-dagen (50- of 50+), een aantal compensatiedagen en wat tijd voor tijd. Van de 12 maanden werk je er dus maar 9.............
  4. waar kan ik melden dat ik geen CNV spam wil?
  5. In jouw geval lijkt het me het beste om gewoon vooruit te rijden, waarschijnlijk heb je de bakwagen redelijk recht voor de henger. Extra tip: zo min mogelijk bochten maken.
  6. waarschijnlijk is er niets aan de hand. Als je de zogenoemde transportroof door het personeel afzet tegen de urenroof door de werkgevers zal de balans toch wel in het voordeel van de werkgevers uitvallen.
  7. Transportondernemer verzet zich tevergeefs tegen boete van 45.000 euro DEN HAAG - De Raad van State is onverbiddelijk voor een Limburgse transportondernemer. Ondanks een slechte gezondheid en een niet al te rooskleurige financiële situatie, moet hij een in 2012 opgelegde boete van 45.000 euro toch betalen. Hij kreeg die wegens overtreding van de wettelijk verplichte rij- en rusttijden. Maar liefst negentien keer hield de transportondernemer zich niet aan de regels. Daarvoor had hij een excuus, zo bracht zijn juridisch adviseur naar voren bij de Raad van State. De directeur van het transportbedrijf kon wegens zijn slechte gezondheid niet toezien op het naleven van de regels. Het hoogste rechtscollege is niet onder de indruk van dit argument, zo blijkt uit een uitspraak die 15 oktober is gepubliceerd. Als de ondernemer ziek was, had hij maatregelen moeten nemen, zo luidt het oordeel. Bovendien heeft hij destijds zelf verteld dat hij ondanks zijn slechte gezondheid toch in staat was rittenstaten te controleren. Ook de jaarrekeningen van de ondernemer hebben weinig indruk gemaakt op de Raad van State. Zolang het voortbestaan van de onderneming niet in gevaar komt door betaling van de boete, komt de ondernemer er niet onderuit. De Raad van State merkt ook nog op dat er goede redenen zijn om consequent op te treden tegen het niet naleven van arbeidstijdenregels. Zo wordt concurrentievervalsing tegen gegaan. Ook komen weinig florerende ondernemingen zo niet in de verleiding om het minder nauw te nemen met de regels. Auteur: Caroline Moerland
  8. Doorstart voor failliete Ton Derix Transport Het Venlose bedrijf Fatrans heeft de failliete bedrijven Ton Derix Transporten BV en Derix Logistics BV overgenomen. Dat betekent dat ongeveer 25 medewerkers hun baan kunnen behouden. Het nieuwe bedrijf in Venlo gaat verder onder de naam Ton Derix Transport. Voormalig eigenaar Ton Derix blijft als adviseur verbonden aan de onderneming. Bron L1
  9. Ik hoef die twee echt nooit meer te zien. Goede actie trouwens :ja:
  10. kan het niet meer via de Antillen? Of een half jaartje in Bulgarije gaan wonen. Leuk voor je talen en een goedkoop rijbewijs.
  11. maserati

    Cyprusroute

    Ik vind het raar dat "een ondernemer" als meneer But, het land met ongeveer de slechtste sociale voorzieningen van Europa als standaard wil en dat hij dat dan ook nog zonder enige vorm van schaamte probeert recht te lullen. Maar dat schaamteloos recht lullen deed hij eerder ook al over zijn failliesement. Dat was iedereen schuld behalve hijzelf. Hij moet niet zo vaak in de slachtofferrol kruipen maar een voorbeeld nemen aan de talloze transportondernemers die het wel redden zonder al die gekke fratsen en die zijn er echt nog zat. Die cyprusroute wordt volgens mij ook niet toegepast door bedrijven met enig statuur maar vooral door de flutbedrijfjes uit de marge. Ik noem dat ook wel cowboybedrijven en die opmerking is geheel voor eigen rekening.
  12. treinen kunnen in principe al heel lang zonder menskracht rijden, toch zit er nog altijd een mannetje voorin voor als de techniek zou falen. Alles wat een mens kan kan de computer ook. Een computer kan echter crashen................. Bovendien en niet geheel onbelangrijk is het ethische vraagstuk wat ik al eerder aanhaalde. Kind plat rijden met weinig financiele schade (verzekeringswerk) of plat in de berm met veel schade en rituitval.
  13. Nog wat anders. Wat doet zo'n truck als die moet kiezen tussen het plat rijden van een spelend kind of frontaal tegen een boom? Lijkt me dat in dergelijke gevallen mensen bijna altijd de beste beslissing nemen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden