Spring naar bijdragen

ceesverweij

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    4
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over ceesverweij

  • Verjaardag 06-04-1966

ceesverweij's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. je moet het gewoon eerlijk verdelen crisses of geen crisses ander krijg je verdeeld heid binnen het bedrijf en dat werk niet mee zo wel voor de baas als het personeel.Dus als je mensen gaat voortrekken zijn de poppen aan het dansen dat is mijn ervaring.:tu: En als je het werk niet eerlijk verdeeld krijg je dit:kill: groet cees verweij.
  2. Ik ben werzaam bij moeijes transport te zwaag en werk hier al 7 jaar nu hebben ze het vertrouwen in mijn opgezegt.Via het UWV,hebben ze geprobeerd mij de zak te geven maar dit is verworpen en via de rechter is er een uit spraak dat ze mijn het loon moeten door betalen,maar dat doen ze maar mondjesmaat.Niet optijd en dan weer wel terwijl het altijd op tijd was voor dat er probleemen waren.Die ze aan hun zelf hebben te danken.Nu de onderhandelingen niet erg vlotten en er geen overeen stemming hebben gelijd tot een ovreleg om weer te gaan werken bij de firma wordt ik niet ingerosterd terwijl ik gewoon weer wil werken mag ik dat niet van de baas.Er is een chauffeurshandboek binnen dit bedrijf daar hebben wij conform voor moeten tekenen voor de spelregels en de inhoud daar van.En als je werkt volgens de regels die hier in staan wordt het werken je onmogelijk gemaakt.Omdat ze met twee maten meten wat op schrift staat en wat ze je mondeling zeggen dus ze meten met twee maten.Nu ik voor het boek heb getekend en de regels handteer wat in het boek staat mag ik vertreken bij deze firma.Als ik zeg dat ik niet frauwdeer en daar niet aan mee wil werken mag je dus vertreken daar komt het kort gezegt op neer.ik ben nu in een rechtzaak bezig om me weer terwerk testellen omdat ik graag wil werken maar ik niet mag werken van René Moeijes.Nu maar afwachten hoe de rechter hier over denkt dit loopt al van af half april 2009 ze komen met verklaringen maar kunnen niks onderbouwen nu alles is verworpen en dit niet hebben tot een overeenkomst of een oploszing is het nu maar afwachten hoe de rechter hier over denkt.Groet Cees Verweij.
  3. Het lijkt er op dat de meeste transport bedrijven het dumpen van de E6 chauffeurs die nu teduur zijn geworden,nu met de 48 uur en de crises die nu in hun voordeel werkt.Als E 6 chauffeur wordt je gewoon aan de kant gezet ik ben werkzaam bij moeijes dit is zo een bedrijf en overal waar je gaat solisiteren nemen ze je aan op D 5 E 6 of E 4 kennen ze nu niet meer.Ben benieud of er meer colega's hier ook een ervaring mee hebben,en het lijkt er op dat dit door de bedrijven is afgesproken waar we met ze allen voor hebben gevogten lijkt er op dat de werkgevers iets hebben bedacht om er op een gekopen manier van de te duur geworden chauffeurs te kunnen dumpen en dat gebeurd nu op grote schaal lijkt wel.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden