Spring naar bijdragen

alfredje490

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    14
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

alfredje490's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. alfredje490

    Volvo topic

    ja zijn fijne wagens jammer dat vos er toen niet mee door is gegaan plaatje was in kaprun op de parking van de pizzeria samen met me vrouw vrijdags aangekomen en maandags pas lossen was een fijn weekend mvg appie
  2. dat lijkt mij een prima idee mvg appie
  3. onoverzichtelijke loonstroken angelique zie nergens hoeveel uur je gewerkt hebt en de onkostenbetalingen zijn dat alleen over de nachten die je overstond of zitten daar ook overige onkosten bij ? dat zouden ze toch eigenlijk moeten specificeren overigens ben ik het wel met je eens dat het eindloon prima is mvg appie
  4. misschien iemand anders die er geen moeite mee heeft ? ben gewoon benieuwd , zeker naar de nieuwe inhoudingen mvg appie
  5. hoi hummel gooi eens een loonstrook op deze site , zo te zien scheeld dat niet veel met E6 van 5 jaar geleden mvg appie
  6. nee dat is waar maar je rekende ook bruto bedragen en de mijne waren netto mvg appie
  7. beste ge ik had je wat slimmer ingeschat de eerste loonstrook was in guldens de tweede in euro`s en 2439 euro is in guldens nog altijd 5372 gulden bovendien gaan de overuren over het gemiddelde en de loonstrook van vos die er als eerste opstond dat was een rustige maand ik wou niemand zijn ogen uitsteken mvg appie
  8. ja daar ben ik ook benieuwd naar toen ik 5 jaar geleden stopte haalde ik (en vele met mij) de schijf eruit en s`morgens weer een nieuwe erin de belgische,duitse en franse politie had daar een hekel aan maar werd wel getolereerd of mag dat niet meer was wel makkelijk dan kon je indien nodig nog een paar uur rijden en dan de km stand terugzetten en de volgende morgen een stukje rijden tot ook de stand achter de komma goed stond en dan konden ze er niks aan ontdekken (stonden alle streepjes weer goed op de schijf) als je de plaatsnamen tenminste aanpaste van je schijven om de km te compenseren en je crmèn op de post deed of kunne ze nu de blackboxen enz wel uitlezen mvg appie
  9. ps neemt niet weg dat ik na 5 jaar afwezigheid niet meer op de hoogte ben van nieuwe regels gebruiken enz eerst wel ergens voor d3 of e3 zal moeten beginnen maar als dat weer bekent is ga ik toch weer solliciteren naar een baan met e6 en ik geloof toch dat die banen er nog zijn mvg appie
  10. hoi zeker hummel wij dachten er toen ik begon net zo over , heb nog ergens een oude strook opgedoken http://www.chauffeursforum.nl/attachment.php?attachmentid=4580&stc=1&d=1168473842 wij waren ook de koning te rijk maar kijk eens naar de uren en bedenk dat ik toen op papier E6 had maar in werkelijkheid werden de km`s die je gemaakt had door 65 gedeeld en dat waren dan je uren nou met een daf 2800 met 45 ton uit madrid naar italie haalde je 45 km tel er nog maar wat uren bij dus , niet getreurt was jong en beurde 3 X zoveel als de buurman ook al was je een half weekeind per maand thuisen het duude een hele tijd voor je man en jij doorkregen dat je kinderen dachten als je thuis kwam wie is die vent ook al weer of dat de vrouw thuis overal alleen voor staat toen werd het allemaal wat strenger en de bekeuringen wat hoger en waren we nog maar een weekend per maand weg en dan ziet het er zo uit http://www.chauffeursforum.nl/attachment.php?attachmentid=4582&stc=1&d=1168473842 en toen kreeg ik in italie een ongeluk (een heftruck die kantelde en op mijn linkervoet kwam) en zat een haf jaar in de ziektewet en toen was ik blij met mijn E6 http://www.chauffeursforum.nl/attachment.php?attachmentid=4581&stc=1&d=1168473842 net als zovelen die dat ook hebben als dadelijk de 48 urige werkweek eraan komt . hoeveel overuren denk je dan nog te maken of uitbetaald te krijgen of als je net als ik en ongeluk krijgt , maar dan echt niet meer kan en je aangewezen bent op een uitkering mvg appie
  11. hoi zoals gezegd mark wil ik niemand op zijn tenen staan en kan me goed voorstellen dat je met 10 trekkende eenheden het salaris laag moet houden om te kunnen overleven en hoe je dat rechtvaardigt moet je zelf weten maar voor mij klopt dat gewoon niet en zal zelf ook nooit voor zo`n bedrijf gaan werken en ja heb 6 jaar bij vos gewerkt ook een bedrijf met een slechte naam , gedeeltelijk waar en gedeeltelijk niet , betaalde toendertijd aan fatsoenlijke chauffeurs E6 en als er uren geschrapt werden (ging automatisch via de black box) ging je gewoon langs en als je er een jaartje of langer tot tevredenheid werkte kreeg je dat gewoon uitbetaald aan de andere kant namen ze zowat alles aan en daardoor veel schade`s aan materiaal of bij klanten als zo`n chauffeur 2 schade`s had moest die in geval van eigen schuld dat zelf betalen je kunt je voorstellen dat er daarom een enorm verloop was van chauffeurs en daarom ook die slechte reputatie nou voor mij persoonlijk was dat een goeie baas en heb toch ook bij zogenaamde goede bazen gewerkt (van dijk,trio,pellegrom) ook bij slechtere de rooy,rooyen,v/d bosch alle E6 maar nooit beter werk, materiaal en salaris als bij vos want de ene betaalde maar de helft van de wachturen de andere nam 65 km als gemiddelde enz. waar ik maar mee wil zeggen dat er in de wandelgangen door chauffeurs van alles wordt uitgekraamt en je je dat niet moet aantrekken als jouw chauffeurs tevreden zijn met hun loon en jij met hun nou mooi toch wil niet zeggen dat iedereen dat zoekt mvg appie
  12. nou ge eerlijk gezegd rij ik sinds 2001 niet meer en heb daardoor ook geen weet van wat er de laatste 5 jaar is verandert maar meerdaagse ritten in verschillende landen met af en toe een weekend horen gewoon met loonschaal E betaald te worden en volgens cao na verloop van een aantal jaren op E 6 uit te komen bij goed functioneren na max 6 jaar kan zijn dat ik verkeerd ingelicht ben en dat dat de laatste jaren veranderd is maar dan toch niet middels cao en als mark dan stelt dat hij nooit E6 betaald terwijl hij dat werk toch heeft , vertel me dan eens waarom jij vindt dat hij in deze toch gelijk heeft mvg appie ps. wil niemand aanvallen of beledigen maar vind het een interessante discussie te meer omdat ik weer wil gaan rijden
  13. zoals je je eigen profileerd op je website vind ik eigenlijk van wel maar dat is mijn persoonlijke mening , weet ook wel dat er sinds de grens is opengegaan (en ver daarvoor) de wat mindere bedrijven (meestal niet eens de kleinste) er constructies op nahouden om goedkope krachten te kunnen (mis)gebruiken zodat er valse concurentie ontstaat. het is maar net wie zich geroepen voelt om daar aan mee te doen mvg appie
  14. hoi mark; betaal jij wel E6 aan je meeste chauffeurs ? mvg appie
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden