Spring naar bijdragen

Michelen

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    157
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Michelen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. ik zeg transport is al sport
  2. Michelen

    Lonen

    Misschien om ervaring op te doen?
  3. Volgens mij staat er nergens vermeld dat iemand het goed vindt dat hij er een eind aan heeft gemaakt. Maar als ik nu zelf reageer,sowieso wegrijden na een aanrijding is al uberhaupt niet goed te praten. Wat als het jezelf overkomt en je ligt al dan niet zwaargewond op straat? En trouwens,als je op een forum je eerste bericht plaatst, en je begint al je gal te spugen tegen iedereen getuigt niet erg netjes.
  4. Dus als ik het goed begrijp; Ze sparen overuren(a 130%) om deze later op te nemen als het rustig is. Maar hoe berekenen ze deze uren dan later? Als 100% of 130% Daarin tegen ,als je deze overuren gaat sparen en in tussentijd valt nog het doek voor het bedrijf ,wat gebeurd er dan met die gespaarde uren? Ben je die dan kwijt, en kun je achter aansluiten bij eventuele schuldeisers? Al met al lijkt mij dat toch op bijna alle fronten een negatieve balans voor de betrokkene chauffeurs.
  5. Michelen

    Eindelijk terug aan de slag

    :tu: wees blij dat je weer op de baan kunt ,succes
  6. ff die figuren een email gestuurd en wat stoom afgeblazen:mad: Geachte heer , mevrouw. Naar aanleiding van uw onderzoek over de schade's die trucks veroorzaken geef ik u mijn mening. Vele trucks hebben de afgelopen jaren schonere motoren gekregen, filters etc ,en er wordt van alles aangedaan om milieu te ontzien. Dat er veel file's zijn wordt ruim veroorzaakt in de ochtend en avondspits door forensen die allemaal alleen in de auto zitten. Openbaar vervoer is geen uitkomst,daar deze zeer beperkt is en bovendien nog vrij duur ook en niet overal kan komen. 30% van de file's zou volgens het rapport veroorzaakt worden door vrachtwagens, en die andere 70%???? Dit lijkt mij heel erg stug, daar buiten de spits evenveel trucks rijden en er geen file's zijn. En wat te bedenken in de schoolvakantie's? Ook beduidend minder file's!! Dat bij een ongeval met een truck de impact groot kan zijn lijkt mij wel vrij logisch,maar hoeveel ongevallen met personenauto's gebeuren er wel niet? En hoeveel doden vallen hier dan wel niet bij.??? Nee ,dit is gewoon stemmingsmakerij ,om de transportsector nog meer geld uit te persen, waar al bijna niet meer te persen valt. Zoek naar daadkrachtige oplossingen om doorstroming van verkeer te bevorderen,en ik denk dat als je met chauffeursverenigingen gaat praten er heel veel bruikbare oplossingen kunnen komen, maar ja WIJ ZIJN MAAR DOMME CHAUFFEURS.
  7. Idd wordt het eens tijd om hier wat tegen te doen, je mag geen inhoud controleren en je wordt gewoon als een jan joker behandeld en weggezet achter slot en grendel
  8. DEN HAAG - Het ministerie van Buitenlandse Zaken schiet gevangen vrachtwagenchauffeurs te hulp. Samen met vakbonden en brancheorganisaties wordt een internationaal netwerk van advocaten opgezet. bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2830758/__Hulp_voor_gevangen_truckers_in_buitenland__.html Dit is iets waarmee me wat kunnen
  9. Hey Mathijs, Je moet ze gewoon laten mopperen, en met zo,n opmerking van anderen halen het wel, daar moet je gewoon in de toekomst wat assertiever mee omgaan, en zeggen; Dan had je die anderen moeten sturen!! Gewoon voor jezelf opkomen!!!! succes.
  10. als ze dan maar niet achteruit gaan rijden
  11. tja, je ziet wel ,brutale hebben de halve wereld,maar tegenwoordig is dat ongeveer de hele wereld. En dan mijn vetrecycling,die gaat niet zo snel.
  12. Voordat ik het artikel al las ,dacht ik al aan Eindhoven en omgeving, en jawel hoor, weer Eindhovenaren bij betrokken,net zoals bij vele vorige ladingdiefstallen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden