Spring naar bijdragen

debruin5

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    17
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

debruin5's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. er zaten al heel veel chauffeurs uit het Oostblok op hun auto's. Dus ik denk dat nu de laatste Nederlandse chauffeurs zo gewipt worden.
  2. debruin5

    Maasvlakte en euro 6

    www.rotterdam.nl/n15 De Maasvlakte groeit! Groeit u mee? Vanaf oktober 2014 gelden op de Rotterdamse Maasvlakte 1 en 2 specifieke toegangseisen voor vrachtauto’s met dieselmotor. Door de aanleg van Maasvlakte 2, zal de hoeveelheid vrachtverkeer toenemen. Dat is gunstig voor de economie en onze banen, maar kan ook gevolgen hebben voor...
  3. 23 september 2013 Containers moeten vanaf juli 2016 worden gewogen alvorens ze aan boord van een schip worden geladen. Daar is de International Maritime Organization (IMO) het vrijdag in Londen over eens geworden. Verladers en expediteurs hebben kritiek op het besluit. Volgens de Nederlandse verladersorganisatie EVO en de Belgische evenknie OTM gaat het verplicht wegen tot 20 euro per container extra kosten terwijl het de veiligheid op zee niet vergroot. Scheepvaartorganisaties zijn wél tevreden over het compromis dat binnen de commissie veiligheid van de IMO werd bereikt. Het compromis is dat behalve het wegen van de container zelf, ook het apart wegen van de inhoud wordt toegestaan. Dat moet dan wel op een gecertificeerde manier. Hoewel de veiligheidscommissie van de IMO akoord is met het voorstel, moet ze het formeel nog wel bekrachtigen. Dat gebeurt waarschijnlijk in mei 2014. De IMO kan dan in november een definitief besluit nemen. De maatregel zou dan in juli 2016 in kunnen gaan, of anders 1 januari 2017. Bron: NT
  4. Scania R500 van Nagtegaal gerestyled! |
  5. debruin5

    Van der aart, drachten

    Transportnieuws - Van der Aart Transport uit Drachten laat chauffeurs met foute constructie voor lasten opdraaien
  6. Het is altijd weer jammer dat door een faillissement van een opdrachtgever weer een goed transportbedrijf om valt, ik wens alle medewerkers veel sterkte en laten we hopen dat ze snel ander werk kunnen vinden. Ik weet uit ervaring dat dit zeker niet aan de directie lag dat het bedrijf failliet is gegaan. Ik kon Jan als een goede en hardwerkende persoon.
  7. Printen More Sharing ServicesShare|Share on facebookShare on twitterShare on linkedin [h=1]Nedexco: 'activiteiten hier gestaakt, mogelijk verder in Duitsland'[/h]12 maart 2012 1 2 3 4 5 [h=2]Nedexco Logistics gaat proberen zijn activiteiten voort te zetten in Duitsland. In Nederland heeft het bedrijf zijn activiteiten vrijdag gestaakt.[/h] [h=4]Dat staat in een e-mail die Jan van Dorst, directeur Sales & Operations, heeft gestuurd aan relaties.[/h] Nedexco had vorig jaar al stappen genomen om de operaties van zijn Nederlandse vestiging (in Rilland, nabij Bergen op Zoom) en zijn Duitse vestiging (in Wietzendorf, ten zuiden van Hamburg) te integreren. Van Dorst stelt in een telefonische reactie, dat Nedexco in Nederland daarvan nu onbedoeld het slachtoffer is geworden. Van Dorst wilde maandag over de telefoon verder nog weinig kwijt over de situatie waarin het bedrijf nu verkeert, omdat hij het even razend druk heeft met andere dingen. Het zoeken naar alternatieve oplossingen voor gedupeerde klanten heeft volgens hem de hoogste prioriteit. In zijn e-mail van voor het weekend schreef van Dorst dat het bedrijf tot zijn spijt heeft "moeten constateren dat de schuldenlast van de Nedexco group in zijn geheel dermate opgelopen is dat we niet langer aan onze verplichtingen kunnen voldoen". "Onze Duitse vestiging zal weer uit het geheel losgekoppeld worden en gaat als zelfstandige entiteit proberen haar activiteiten voort te zetten", aldus het schrijven. Van Dorst schrijft dat het bedrijf enige tijd met diverse partijen in gesprek is geweest om middels een strategische samenwerking de activiteiten voort te zetten. Toen een "ultieme poging met de laatste met de laatst overgebleven partij helaas op een mislukking" uitliep, besloot Nedexco de activiteiten in Nederland vrijdag te staken. Een faillissement is er nog niet: "alles moet nog aangevraagd worden".
  8. Beste Frans, Ik ben even nieuwsgirig heb jij toevallig bij J.C. van den Bos gereden ??
  9. Hüttges Transport neemt failliet CCBB over Expediteur CCBB Rotterdam B.V. is failliet verklaard. Hüttges Transport, gevestigd in Rotterdam, neemt het bedrijf over. Directeur Raymond Westmaas van Hüttges spreekt van een mooie uitbreiding. 'De werkzaamheden sluiten goed aan bij de onze. We verwachten een dubbele omzet te draaien.' Er werken zes man bij CCBB, vier gaan er mee naar Hüttges. CCBB trad in 1996 toe tot de Klok Logistics Groep, dat recent failliet ging en deze week een doorstart maakte. Transportondernemer Remco Vos, afkomstig van Vos Apeldoorn/Deventer, neemt de activiteiten en dagelijkse leiding van De Klok over. Raymond Westmaas is afkomstig van Vos uit Oss. http://www.nieuwsbladtransport.nl/nieuws/id32563-Httges_Transport_neemt_failliet_CCBB_over.html
  10. Er zijn problemen bij het Rotterdamse containervervoerder ITD B.V., aan de Smirnoffweg 23/a in Rotterdam. Het bedrijf van eigenaar Joep Stormbroek heeft afgelopen week vijf chauffeurs ontslagen en zou al zijn eigen materiaal aan een handelaar hebben verkocht en nu werken met geleasde en gehuurde wagens. Volgens onbevestigde geruchten zou de zoon van de eigenaar met de grootste klant, de Ijslandse rederij Eimskip naar de concurrent zijn overgelopen en zouden er problemen zijn met de belastingdienst. bron aives.nl
  11. Als dit netjes opgelost word dan behoren de chauffeurs ook een goed sociaal plan bij en dat zijn ze nu net niet van plan dus wat is het verschil met falliet gaan ?????
  12. debruin5

    scheepvaartpictures

    kijk eens bij http://www.portpictures.nl/ Groetjes Alex
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden