Spring naar bijdragen

Daffieduck007

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    94
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

3 Neutral

Over Daffieduck007

  • Rang
    Senior Forumlid

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. Oh.. Dat was inderdaad niet de bedoeling. Excuus.
  2. SUAMEER - Combex, gevestigd in het Friese Eastermar neemt per 1 juli Van der Veen Transport Garijp over. Formeel gezien is het een fusie maar volgens Freerk Lautenbag "mogen we wel spreken van een overname". Al het personeel zal mee overgenomen worden, meldt Freerk Lautenbag zondagochtend aan Transport Online. "Ons bedrijf zal dan uit 150 man personeel bestaan en 140 trekkende eenheden." Lees >>hier<< het volledige artikel. Bron: www.transport-online.nl
  3. En na dat allemaal gelezen te hebben weten de meesten nog niet waar ze het over hebben. Tsja..
  4. Te triest voor woorden om dit allemaal te lezen. Jammer dat er een oordeel wordt gegeven terwijl je inhoudelijk totaal geen kaas hebt gegeten van dit onderwerp (enkele leden met praktijkervaring zijn een uitzondering). Misschien wordt het tijd om een vraagbaak te plaatsen op dit forum. Dan kunnen jullie serieus antwoord krijgen op al jullie vragen m.b.t. schulden. Of zitten jullie hier niet op te wachten?
  5. Zelf heb ik ook dit bedrijf gebruikt als opstap om mijn papieren te halen. Niks mis mee. Het probleem is denk ik, dat veel chauffeurs het als "te mooi om waar te zijn" zien en gaan voor een langere periode toch voor dit soort bedrijven rijden. Het risico wordt per maand hoger. In de praktijk zijn veel chauffeurs die wel dromen als eigenrijder maar dit totaal niet zijn. Administratie en al de rompslomp is helaas geen bijzaak maar keiharde realiteit om het hoofd boven water te houden. Extra lampen, pk's en leren interieur zijn bijzaak! Veel chauffeurs die nu ontslagen zijn bij Van der Aart kunne
  6. Ze hebben Van der Aart er niet mee te pakken. Vreemd dat bedrijven met witte kentekens nog steeds goed verdienen en maar doorgaan, terwijl deze bedrijven als o.a. Van der Aart kapot moeten van de vakbonden. Niet dat ik het volledig eens ben met de constructie maar op zich zou het wettelijk vastgelegd moeten worden dat je binnen 1 of 2 jaar je vakdiploma op zak moet hebben terwijl je bij bv. Van der Aart werkzaam bent. De transportsector is nu eenmaal toe aan vernieuwing.
  7. DRACHTEN - Op donderdag 7 mei zijn voor de rechtbank van Noord-Nederland vijf BV's van Van der Aart uit Drachten failliet verklaard. Het gaat om Van der Aart Personeel en Organisatie BV, Van der Aart International BV, Roorda International Transport Services BV, Van der Aart Vastgoed BV en Van der Aart Expeditie en Transport BV. Alle BV's waren gevestigd aan de Bolder 70 in Drachten. Curator mr. Crossen was vrijdagochtend niet in de gelegenheid verdere toelichting op het faillissement te geven. Dinsdag 21 april meldde Transport Online al dat werknemers van het bedrijf faillissement aangevraag
  8. Waar staat dat? Ik heb het niet over langdurig zieke werknemers. Maar wat is het verschil? Kort of langdurig. Ziekteverzuim is een grote kostenpost. Er zal toch vervanging gevonden moeten worden.
  9. Als je het bedrijf goed kent dan weet je precies wat ik bedoel. Chauffeurs die inderdaad niet ziek zijn maar toch thuis zitten. De kostprijs bepaald ook de vrachtprijs dus indirect heeft de chauffeur hier wel degelijk invloed op.
  10. Je verhaal klopt niet helemaal. Van der Veen was al jaren (begin jaren 80) huisvervoerder van IJB. Van der Veen Garijp was de partij die onder de prijs ging maar het werk niet (volledig) kreeg. De marges binnen de transport zijn zo laag dat er maar één chauffeur langdurig ziek thuis zit dat die persoon de kleine "winst" doet verdwijnen. Pim heeft inderdaad geen goed beleid gegeven aan het bedrijf maar vergeet niet dat veel chauffeurs niet achter de keuze stonden dat Kees werd uitgekocht en daar ook naar gehandeld hebben. Door zich spontaan ziek te melden en de kantjes er vanaf te lopen. Ik p
  11. Daffieduck007

    Peter Appel

    Wat ik bedoel is het laden en lossen met een "blankendaal" oplegger i.v.m. de extra verdamper achterin.
  12. Daffieduck007

    Peter Appel

    Dat valt toch wel mee?? Het scheelt ook hoe je de oplegger voor het dock zet.
  13. Daffieduck007

    Peter Appel

    Ook niet verkeerd een bakwagen.. Kun je tenminste fatsoenlijk op elk adres komen..
  14. Daffieduck007

    Peter Appel

    Ja en? Behaalde resultaten uit het verleden zijn nog geen garanties voor de toekomst... zeggen ze toch?
  15. Daffieduck007

    Peter Appel

    Staat de "oude" trekker al in Tuitjenhorn?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden