Spring naar bijdragen

shane

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    16
  • Geregistreerd

Waardering in de gemeenschap

1 Neutral

Over shane

  • Rang
    Chauffeursforum Lid
  • Verjaardag 18 augustus

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Deze opmerking was meer om irma aan het denken te zetten of het wel rendabel is om die chalet te laten verplaatsen naar italie. Jullie geven al aan dat daar verschillende redenen dit geen goedkoop ritje zal zijn.
  2. Wat is het budget om de chalet te verplaatsen.
  3. Als je hoger dan 4.20 ben moet je bellen, zodat ze het alarm niet geactiveerd word bij je auto.en iedereen voor niks stil staat. Gaan daar meerdere door heen met 4.35
  4. Wijkertunnel staat afgesteld op 4.20 ben je hoger moet je bellen met rws
  5. shane

    Het beste idee

    Slecht idee, je bent weer een stuk spiegel kwijt. En als ze het weg gaan werken in de behuizing, word deze weer groter. In beide gevallen een grotere dode hoek. Ze moet eerder hun spiegelverwarming aanzetten.
  6. jullie praten er makkelijk over, dit is mijn collega die daar stond. als je goed kijkt zie dat de achterste vrachtwagen bijna geen schade heeft.
  7. shane

    Voorstellen

    volgens mij rij je ook lange goederen?
  8. De oostblokker hebben weer een nieuwe manier gevonden om te concurreren tegen ons door langere en hogere combinaties te gebruiken. Zie de artikels op truckstar.nl Mag dit? - Truckstar Te lange combinaties bekend bij politie - Truckstar
  9. shane

    Simon Loos

    Zoals zovelen heb ik ook bij simon loos gewerkt, maar mijn ervaring was niet zo roze kleurig als ik hier lees. Maar zoals bris al aangeeft is er een grote wisseling van de wacht steeds bezig.
  10. hoe zit het dan bij proefritten dan met de verzekering
  11. Klote dinge, na een paar jaar beginnen ze scheef achter je trekker te lopen. Ook heeft een stuurtrailer geen voorspelbare bocht. geef mij maar een starre 3asser. shane
  12. hoe zit het met het rijden van een hulptransport naar bv roemenie, als de trekker geleverd wordt door een ander bedrijf dan waar je zelf rijdt. mag je hoe zo mee rijden of niet, naar mijn inzien niet, vanwege je werkgeversverklaring. graag jullie mening. mvg shane vd ruit
  13. zo een schade bij een bakwagen, hoe erg zit die pijlwagen dan in elkaar bij een crash met een trekkeroplegger van 40 a 50ton??? of een lzv van 60ton?
  14. ik zelf heb gelest bij konsum, ik heb dit als prettig ervaren. de instructeuren daar nemen/geven tijd om te leren gaan met de vrachtwagen
  15. in den helder heb je Konsum en istha en in alkmaar heb je verkeersschool paul en Hoekstra
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden