Spring naar bijdragen

Kleine_Bas

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    312
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Kleine_Bas

  • Verjaardag 07-09-1979

Kleine_Bas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Sgoed zal even die vent paar deuren terug vragen of hij een bandje inspreekt en dat bandje zal ik even converteren naar een MP3 tje en zal uploaden naar file share en die link zal ik hier even plaatsen en heb jij een link.... Of je kan het vragen aan de jongens en meisjes in in het blauw.
  2. @Rik de 1e is dood door schuld met toevoeging dat je de rij- rusttijden overtreed. 2e is ongeval met dodelijke afloop waardoor nog onderzoek komt wat de toedracht us van het ongeval. En die chauffeur in kwestie heeft wel duidelijk via de BC zijn ongenoegen getoond.
  3. @EJD, jawel als chauffeur word jij ook gepakt als je een economisch delict pleegt. Het bedrijf krijgt een boete en de chauffeur ook. Ik heb er ooit eens eentje gehad. Mijn baas heeft beide boetes betaald omdat ik daar opdracht voor kreeg. Dus als chauffeur ben je wel degelijk verantwoordelijk ongeacht je opdracht voor krijgt van een planner.
  4. Chr. Vermeer heeft enkele auto's overgenomen. En ook in huiskleur gespoten.
  5. Ik zie ze ook nog regelmatig rijden, en vrijdags gaan er meestal nog een paar op van LTT. Eigenaar is oud planner van JTW (Jansen transport Weert).
  6. Wel erg naïef om dat te ontkennen dat dat niet gebeurd. Bij ons bedrijf waar ik voor werk is het al een paar keer gebeurd. En nee die klant bracht geen tender uit. Een transporteur bood zichzelf aan tegen een tarief die aanzienlijk lager lag dan die van ons. En dit gebeurd heus niet alleen bij de fa Versteijnen.
  7. Dankzij sommige ondernemers zijn de prijzen ook zo goed! En dat geldt niet alleen voor de transportbranche. Denk eerder daar maar eens over na ipv de vinger te gaan wijzen naar de Nederlandse chauffeur. Wij hebben ook niet gevraagd om hoge tolkosten, brandstofkosten, verzekeringspremies etc. etc..Sommige ondernemers moeten eens in de spiegel gaan kijken waarom ze in de problemen zijn geraakt. En er zijn er heus wel ondernemers bij die er helemaal niks aan kunnen doen mss wel omdat ze kapot geconcurreerd zijn.
  8. ooooo jawel hoor!! Ze zijn er wel!
  9. @ EJD, ik denk dat dat mss wel meevallen mocht hij in zijn gelijk worden gesteld door de rechter. Maar denk dat met zijn eisen moeilijk word om een baan als chauffeur te krijgen, want momenteel zijn er genoeg die wel flexibel zijn en die thuis zitten.
  10. Die ritjes zijn er wel maar Wezenberg wil zie quote hierboven. En dit is de reden van de werkgever om zijn werknemer te willen ontslaan. Van die lui (en denk metname bij de wat grotere bedrijven) heb je er wel 2 of 3 zitten. Hup weg ermee met die mauwerts! Of Mauwert
  11. Maar het vreemde is dat dhr. Verkley tevreden was over zijn werk (zie posting 2e krantenartikel), en daarom kon hij zijn chauffeur niet ontslaan.
  12. Zo moet het ook , zelfs die scholingsovereenkomst staat ook in de CAO. Niet dat die regeling van jou baas zo slecht is, ik geef hem nog gelijk ook. Een cursus (metname code 95) kost toch al een hoop geld en tijd. Ik vind het een mooie regeling.
  13. En wat staat dan in het eerste bericht dan??? En idd de rechter zal zijn uitspraak doen. Ik oordeel verder niet over het bedrijf Wezenberg. Ik ken de auto's maar daar houd het mee op. Wat ik wel typisch vind is de laatste zin; Een boodschap van een vakbond naar de achterban.
  14. Die zetten ze alleen in op internationale transporten en W.Swaans die deed vooral regionale transporten. En ik sprak er laatst èèn die er werkt en meeste van het personeel is ook overgenomen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden