Spring naar bijdragen

knudje

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    42
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over knudje

  • Verjaardag 19-05-1965

Converted

  • Biografie
    bulkwagenchauffeur internationaal
  • Locatie
    delfzijl
  • Interests
    transport geschiedenis
  • Beroep
    internationaal chauffeur

knudje's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Lid van de bond? alstublieft niet zeg, doen niks voor je als je ze nodig hebt en sluit een verzekering af voor rechtbijstand bij de bank of hypotheek verstrekker veel goedkoper.
  2. knudje

    email van polizei

    Als je echt een ongeluk zou hebben veroorzaakt en doorgereden dan zat je nu niet thuis achter de pc. fahrerflucht is een zwaar misdrijf in duitsland, dus gaat zeker niet via mail
  3. rij veel met voeistofcontainers, klotserderklots over de weg, zeeziek wordt je er soms van, als je in de file komt en opeens vliegt er een luxewagen voor je neus om uittevoegen of intevoegen moet je alle zeilen bijzetten daar niet boven op te knallen. weet wel mensen weten niet waar je meer rijd maar de afstand die een chauffeur houd t.o.v. zijn voorganger heeft hij vaak nodig voor remmen etc en maakt die ruimte niet dat een luxe wagen er tussen kan
  4. knudje

    foto/s van vroeger

    via van gend en loos naar gerlach en nedloyd road cargo weet niet eens of nrc nog bestaat
  5. heb voor duitser gewerkt nieuw materiaal niks mis mee maar de beloning werd steeds minder en overuren kenden ze opeens niet meer
  6. och die pjotter pjotter zal het wel goed doen ik
  7. Hoi meestal zo rond de 83/84 staan op cruisecontroll, maar er valt me laatste tijd iets op. er komen steeds meer duitse praktijken hier op de nederlandse wegen, in een inhaal verbod wordt er net de 80 aangetikt of nog niet eens. Is inhaal verbod voorbij dan gaat opeens het gas erop, met als gevolg dat je bij het volgende inhaal verbod weer achter die treuzel komt. Vind prima als iemand 80 wil rijden maar dan ook waar anderen die er aan voorbij willen.
  8. vreselijk deze figuren, je weet nooit wat hun bedoeling is laat de vrachtwagen wel es afzakken naar de70 zodat ze maar inhalen ben ik ze kwijt
  9. vanaf de A 30 bij schuttorf rechts af de A 31 op eerste afslag richting emden zit een best goede autohof
  10. nee niet daar begonnen, bij Jac van Baal in Ulft me carriere gestart ook mooi bedrijf
  11. knudje

    Spookstoring actros

    ja zoiets denk ik, nee magneet hebt ik niet
  12. Bij brand in een tunnel auto met sleutel erop neerzetten en maken dat je weg komt via vluchttunnels, je bent te laat als je blijft zitten en je vertelt niet meer na
  13. ik werk er ook, zeker je verdiend minder, ziektekosten etc allemaal anders moet je voor jezelf uitzoeken, nachtvergoeding ook minder, kom ongeveer aan de 40 uur per week, ben wel van maandag tot vrijdag van huis. werkweek in duitsland loopt van zondag 22.00 uur tot zaterdag 06.00 uur. in duitsland zitten ze te wachten op chauffeurs dus je kunt snel aan de slag en weinig ervaring is daar minder een probleem. vraag maar wat je weten wil stuur je wel berichtje terug
  14. knudje

    Spookstoring actros

    bij mijn actross ging hij terwijl ik lag te slapen spontaan rijden, werd wakker van het geruis op de digitale tachograaf stond stil motor uit, en jahoor van 0 naar 80 in nog geen twee seconden, zeker goede motor, snel karretje. maarja gevolg rust onderbroken, hoe leg je zoiets uit aan de politie?
  15. Ik zelf denk dat juist door de alertheid van beroepschauffeurs ook veel ongelukken voorkomen worden, een autootje die nog net voor jou de afrit afwil, zie je vaak wel aankomen, je kent de personenwagenbestuurders ondertussen wel en we anticiperen er vaak goed op, vind ik althans
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden