Spring naar bijdragen

Dretje

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    23
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Converted

  • Locatie
    Aalsmeer

Dretje's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Waardering in de gemeenschap

  1. Hoi allemaal ik heb het zelfde gehad ik weet niet waar jullie uit de buurt komen ,ik ben toen op zaterdag naast mijn reguliere baan voor van es gaan rijden alleen maar om ervaring op te doen Ik rij inmiddels voor Verhagen internationaal met de combi , had ook helemaal geen ervaring alleen van de rijlessen ook met een combi en werdt er mijn eerste rit bij Verhagen op uit gestuurt met trailer had daar nog geen meter in gereden was wel even spannend Ik mocht direct met dat ding naar Londen Heatrow dus ook de trein op rijden en in Engeland is alles krap aandocken op heatrow wat een gevecht de eerste keer hahaha Maar het is inderdaad heel erg frustrerend dat bijna niemand je de kans wil geven om ervaring op te doen terwijl er best een hoop chauffeurs te kort zijn
  2. te snel opgetrokken bij menzies schiphol rollerbaantjes nog niet helemaal naar beneden denk ik , hoor ik ineens een hoop lawaai achter mij ligt er zo'n luchtvrachtcontainer achter mijn wagen op straat ( het was een lege) dat had er mischien ook wel mee te maken een volle had waarscheinlijk wel blijven staan
  3. even een update Ik rij nu 3 maanden voor Ron Verhagen en bevalt mij op zich heel goed. Rij veel op heatrow maar heb ook al een aantal ritten duitsland gedaan (kempten en omgeving) Het is inderdaad een feit dat Ron redelijk vaak uit zijn slof schiet en daar moet je tegen kunnen en vooral niet mee naar huis nemen dan ga je er aan onderdoor (wat ook blijkt aan het verloop van chauffeurs want dat is enorm) Ik persoonlijk heb nog geen aanvaring gehad met hem. Weet wel dat als de druk van de ketel is (als duitsland eruit is) dan is hij een hele geschikte vent kan je zomaar 1,5 uur met hem ouwehoeren over koetjes en kalfjes. Maar dat zeg ik dan moet duitsland goed lopen. Het is nu éénmaal zo dat in de bloemen en luchtvracht toch nog wel veel tijdsdruk is en dus stress. Ron doet in princippe de hele planning alleen voor de 50 wagens en mischien is dat wat te veel. voor de rest moet het engeland rijden je liggen eigenlijk zijn het ook rondjes om de kerk Aalsmeer-heatrow-bootje en of terugvracht naar schiphol-rust en dan weer het zelfde truukje voor de rest prima bedrijf om voor te rijden geld is goed en op tijd geen gehannes met overuren die je mag besteden aan een paar lampjes op de wagen maar gewoon uitbetaald krijgen. Wagens zijn dik in orde snel je vaste wagen en goed onderhouden.
  4. zo Jongens ff een updat Eerste twee ritten voor Verhagen gedaan ging super . Werd gewoon voor de leeuwen geworpen met trekker trailer (nog nooit mee gereden ) en dan meteen Engeland in was ff spannend Dat was wel ff wennen is toch even anders dan met bakwagen of combi. Nacht bootje terug prima op de hollandia goed eten ( beter dan de dag boot) Nog geen aanvaring gehad met de baas:mad: maar wat ik heb begrepen komt dat vanzelf hahaha:ja::ja: Voor de rest ging het allemaal top Wil jullie allemaal nog even bedanken voor de tips:bey: Dretje
  5. Je leert wel in de boeken wat wel en niet mag maar niet hoe het in de praktijk werkt en dat is toch wel heel anders ok dank je ik neem aan dat een nederlandse en een engelse wel makkelijk is. Ben nu 2x mee geweest met een chauffeur en als hij ging tanken dat was sávonds rond 8 uur toen was het niet druk bij het tankstation (daar keek hij wel eerst naar)
  6. Ok dank je maar kan dus beter al voor antwerpen een kwartier nemen om zeker te zitten ,weet dat verhagen altijd bij hazeldonk tankt dus dat is dan dat kwartiertje
  7. Zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn vorige topic ( Verhagen Transport) ben ik daar reeds aangenomen en begin ik op 1 December Ik begin bij hun met het rijden van luchtvracht op Engeland. Nou ben ik nog niet helemaal thuis in de rij en rusttijden.(had hier bij van Es niet zoveel mee te maken want kwam nooit aan die 4,5 uur rijtijd) En er wordt je ook niet zoveel geleerd hierover.(en het is best lastig volgens mij) Hoe doen de meeste dat ??? Ik weet wel dat Verhagen niet wil dat je stopt in Franrijk (denk dat iedereen wel weet waarom) B.V geld de tijd die je op de trein staat als rust?? 35/40min Als je gaat tanken zetten jullie hem dan ook op rust en bij laden en lossen als dit beter uitkomt ofzo ? Mischien een beetje zeurderig van mij maar ga het liefst met zoveel mogenlijk info straks beginnen. En natuurlijk zijn de algemene tips zeer welkom ( waar eten , wat mee te nemen ,waar rusten, internet enof mobiele telefoon) Ik wil jullie alvast heel erg bedanken en jullie veel veilige kilometers wensen Dré
  8. Kijk even bij Van Es vragen vaak bakwagen chauffeurs voor de zaterdag Zo ben ik ook aan mijn ervaring gekomen
  9. Ik heb het in een rustig tempo gedaan dus gewoon 1xper week 2 uur les was met alles klaar C+E Code95 in 7 maanden
  10. Of doet het toch gewoon goed in deze tijden (weet het ook niet) de 3 mercedessen staan nu bij de carosorie bouwer
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden