Doornekamp33

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    2051
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    2

Over Doornekamp33

  • Rang
    Witgoed Prutser
  • Verjaardag 22-11-70

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hier of daar.

Recente profielbezoeken

8757 profielweergaven
  1. Ik weet wel wat, ook al is het niet veel.
  2. Is dat vertrek Engelse tijd of Belgische tijd? Engeland loopt een uur achter, dus is het dan half 10 hier, plus 15 uur is idd 00.30 Belgische tijd om de 15 uur vol te hebben. Tacho rekent altijd met UTC tijd, dus ga je door verschillende tijdzones maakt dat niet uit.
  3. En dan staat (stond) Elgersma nog te boek als goede werkgever Ger en Durashift. Zal dinsdag eens wat navraag proberen te doen.
  4. Dan moeder overste
  5. Dat is ook maar even, daarna denk je, is dit alles.[emoji3] [emoji3]
  6. Daar past de standaard .50 patroon zeker niet in, is maar een slap aftreksel van die patroon, zelfs de kop is kleiner, alleen de diameter van de loop komt overeen. Maar terugkoppen gaat niet lukken, maar die browning heeft een veel groter penetratie vermogen, en houd iets makkelijker vast, en ja daar heb ik mee geschoten, maar ging toch liever voor de fal of mag met zijn 7.62 patronen, iet handelbaarder.
  7. Als dat zo is hebben die zich aardig laten naaien, Elgersma is niet failliet gegaan dus kunnen ze een mooie oprotpremie meekrijgen, of in dienst blijven bij de oude baas, of op de oude voorwaarden overgenomen worden, ze moeten alleen niks tekenen wat op vrijwiligge ontslagname lijkt.
  8. Die .50 past daar niet in, zou ik de browning M2 voor gebruiken.
  9. Volgens mijn info zijn die naar st van den Brink overgegaan, en anders zitten er nog wel een paar in Harderwijk te springen om chauffeurs.
  10. Uu, ken een paar werkgevers die mensen zoeken, en als ik ze mag geloven, denk het wel, krijgen zij mensen aan de tafel die echt van 9 tot 5 willen en niet meer, en die komen er zsteeds meer, ikzelf heb een collega die al bij voorbaat begint te maauwen als het later dan 18 uur dreigt te worden, veel te laat thuis voor het eten. Ik denk eigenlijk dat wij Hollanders het niet meer willen doordat we het te goed hebben, op een paar na die met diesel in de aderen zijn geboren, dus wen er maar aan, wij die het niet uitmaakt hoe lang we moeten werken in dit land worden zeldzamer.
  11. In Hedel mochten we bootje varen, hoefden we ook weinig te lopen, grootste wandeltocht was rond Vucht, wel 5 km, anders waren we niet op tijd voor het eten. En axhter in de 4 tonner mochten we gewoon zitten/staan, was wat krap met 18 man.[emoji12] [emoji12]
  12. Ja hallo zeg, ben niet voor niks bij de genie gegaan, daar hoefde we ook niet te lopen, zelfs de 25 km mars hebben we in naam van de koningin afgemaakt achter in de 4 tonner, de schoenen sleten te snel volgens de sergeant.[emoji3] [emoji3] [emoji3]
  13. Niks strak geregeld hoor, maar van voor naar achter is al gauw 250 meter, parkeer mijn prive mobiel achter, pak de ivarco rijd naar voren en dan is het nog 25 meter naar de koffie. dat is minder lopen dan twee keer 250 meter. Ben namelijk qua lopen lui aangelegd als het overbodig is.
  14. Ik parkeer mijn wagen achter een gebouw, en sta s'morgens aan de voorkant te wachten op mijn collega die de nieuwe trailer brengt, hij brengt ook de kaartlezer mee, dus zet ik de auto 1 keer in de drie weken zonder kaart voor, wel op out of scope. En eens in de 2.5/ 3 maanden mag de tachograaf ook even gedaan worden, dat is ook verplicht maar gebeurt normaal bij ons door de wagenpark beheerder, zei het niet dat mijn wagen 140 van die plek afstaat. Het is soms anders dan normaal idd, bij mijn vorige werk las ik de boel nooit uit, daar gebeurde dit elke dag automatisch als je binnen kwam rijden op afatand.
  15. Hwb je toch een goede lange nacht gehad Pierre. Ik wacht elke dag tot het blokje klaar is, tijd zat, 1 keer in de 3 weken rijd ik een klein stukje zonder pas, dan moet die even uitgelezen worden, en dan voer ik als de pas er in gaat de werkzaamheden in en wacht even tot de boel ingelezen is, doe ik de papieren effe op orde, heb altijd wel wat te doen, in ieder geval het dagelijkse rondje voor de staat van de auto.