Spring naar bijdragen

canadadry

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    104
  • Geregistreerd

Converted

  • Locatie
    atlantic canada

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

canadadry's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

77

Waardering in de gemeenschap

  1. Ik heb 14 jaar hier in Canada en Usa gereden en ook hier is een rijtijdenbesluit en ELD(soort digitaal logboek ) maar deze zijn veel werkbaarder dan in Europa. Tenminste voor ons Europeanen
  2. Wij hadden ze ook bij Post als je in de klim zat en de reefer sloeg aan,dus ook de trs, dan kon je meteen een versnelling terug Dat ding trok best wel een beetje PK’s als hij aansloeg
  3. Freightliner heeft zijn eigen chassis en cabine Sommigen hebben wel een Mercedes motor Hier zijn ze er niet kapot van,liever een Detroit erin Verder kun je ze samenstellen zoals je zelf wilt, zoals gebruikelijk in Noord amerika
  4. Hebben we hier ook op de Freightliners die ondingen 50 meter voor de top gaat het gas eraf erg leuk o ja Freightliner = Mercedes
  5. Gelukkig ook nooit een zooitje daar maakt niet uit welke tijd van de dag
  6. Dat is waar als je naar beneden gaat met de jakebrake op vol vermogen(er zijn meestal 3 standen) dan zie je de turbodruk oplopen.
  7. Iedereen in de US gaat zo hard mogelijk naar beneden,en nemen de gok dat er niks is gebeurd verderop ik praat echt uit ervaring,als ik niet al te hard naar beneden ging(zoals het hoort) kwamen ze me voorbij of ik stilstond Rijden op mijlengeld dus hoe harder hoe meer mijlen op een dag,maar vergeten als ze verongelukken worden er helemaal geen mijlen meer gemaakt
  8. Chicago zit vol met Oost europeanen, dus...... Ook bij Hegelmann Goede vooruitzichten
  9. Paar keer geladen bij Railex Was in shenectady of zoiets Wachten op d
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden