-
Aantal bijdragen
3610 -
Geregistreerd
-
Gewonnen dagen
24
Dokus heeft voor het laatst op 3 december 2020 de dagwinst behaald
Dokus had de meeste vind ik leuks
Waardering in de gemeenschap
4867 ExcellentOver Dokus
-
Rang
ɹǝʞınɹqǝƃɯnɹoɟ ǝsdoʞǝsdo
- Verjaardag 1 januari
Profile Information
-
Gender
Not Telling
-
Location
: ʞɹǝʞɹǝǝɯ
Converted
-
Locatie
ʞɹ�ʞɹ��ɯ
-
Beroep
ɹn�ɟɟn�ɥɔ
-
In de uren die ik rij maak ik toch liever veel kilometers dan dat ik hele dagen in een stad moet rijden met en bijna geen kilometer op de teller. [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40]
-
Gaat prima lukken. Een ritje per twee weken alleen maak je dan niet veel uren. [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40]
-
Klopt helemaal. [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40]
-
Volgens de FUWA voorwaarden kunnen lijndiensten zonder probleem met loonschaal C gedaan worden. Een paar ritjes per maand gedurende één jaar wordt niet echt als ervaring gerekend. Trede nul zou dus terecht zijn. Alles wat je meer krijgt is afhankelijk van hoe hard ze iemand nodig hebben. [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40]
-
Planner Albert Keijzer Zaandam gezocht
discussie reageerde op een bituum trapper van Dokus in Chauffeursportaal.nl
Ik dacht toch echt dat jullie bedrijf wat moderner was. Zelfs bij onze firma hebben we al een koffieautomaat. [emoji16] [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40] -
Melk in plaats van meel. [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40]
-
Een uitzondering daarop lijkt mij wel oké wanneer het opstappende lid is gekozen door voorkeurstemmen. [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40]
-
Morgen laden in Recklinghausen Vrijdag lossen Waalwijk [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40]
-
Waalwijk lossen Recklinghausen laden [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40]
-
Een tikje op de cruisecontrol knop en hij blijft gewoon lopen. [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40]
-
Ik kan geen foto zien bij die link [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40]
-
Gewoon een rekensommetje wat voordeliger is. Je heb naar Griekenland nu eenmaal de mogelijkheid om te kiezen. Begin jaren 80 reed een kennis van mij met een of ander gevaarlijk goedje in het rond en moest een keer naar Sardinië zijn oplegger moest hij dan op de vrachtboot zetten en met de trekker ging hij zelf over met de gewone boot om aan de overkant zijn eigen oplegger weer aan te koppelen en die te lossen. Het lossen duurde meestal een paar dagen waarna hij weer op dezelfde manier terug moest. Een zo’n ritje duurde meer dan twee weken. [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40]
-
Nieuwe Europese rij- en rusttijden al in augustus van kracht
discussie reageerde op een Vledder van Dokus in Transportnieuws
Dat ligt er maar net aan in welke tak je zit. Bij mijn wel is het rondom het weekend altijd druk, maar woensdag en donderdag is het doorgaans wel mogelijk om een paar auto’s stil te zetten. Ik werk nooit op de donderdag en dan staat mijn wagen ook meestal stil. In principe zou ik de vrijdag ook niet hoeven te werken omdat ik meestal madiwo al aan de 40 uur zit maar ja dan is het druk. Misschien dat ik tegen de tijd dat het mooie weer weer gaat komen de woensdagen ook wel thuis blijf [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40] -
Nieuwe Europese rij- en rusttijden al in augustus van kracht
discussie reageerde op een Vledder van Dokus in Transportnieuws
Die 90 uur heeft wel degelijk een doel, namelijk het spekken van de staatskas. [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40] -
Toevallig kwam ik afgelopen weekend tijdens een aanval van opruimwoede mijn (verbleekte) cf vaantje tegen en heb deze gelijk met het restafval meegegeven. [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40]