Spring naar bijdragen

Bimmer

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    38
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Bimmer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Vandaag failliet verklaart Princen Transmission te Weert. Wederom een transporteur uit Weert in korte tijd na Kluitmans. Bron: WijLimburg.
  2. http://transportfotos.nl/viewtopic.php?f=22&t=10442 De crisis is nog lang niet voorbij.
  3. Zou dit de laatste zijn v/h jaar, of de 1e v/h nieuwe jaar? Hoe ook, hopelijk komt het nog goed, maar een zware kerst voor enkele collega's. http://www.transport-online.nl/site/54426/uitstel-van-betaling-voor-kluitmans-internationale-transporten/
  4. Laatste nieuws update; http://www.wijlimburg.nl/nieuws-overzicht/verhuur-en-garagebedrijf-beek-niwo-trekt-transportvergunning/#.VDTRGha1NEA#nieuwsbrief=2483
  5. Nou Frits58, dat heb je snel geregeld; http://www.wijlimburg.nl/nieuws-overzicht/tien-bedrijven-failliet2/#.U1-xlV5XJTA#nieuwsbrief=1636
  6. Bah bah bah, als ik dat zo lees dan vallen de schoenen me uit van verbazing. Het is dus normaal en maatschappelijk aanvaard dat je de kosten de pan uit laat rijzen. Meneer Krediet zal zich zelf als DGA of manager v/d BV een riant salaris c.q. managersvergoeding toekennen, 1 of meerdere dikke leasewagens bij de hoofdingang enz. enz. Hij heeft zijn schaapjes BESLIST wel op het droge, maak je daar maar niet druk om. En de miljoenen uitstaand krediet bij de leveranciers, want er is geen goedkoper krediet dan dat van bij je leveranciers, daar wordt niet om gemaald. Het is ja crisis en normaal om failliet te gaan en direct door te starten, zo ben je ook nog in de ogen van veel mensen een held als je doorstart want je behoud immers arbeidsplaatsen. Het is geen aanwijsbare fraude in de zin van de wet, maar miljoenen schuld opbouwen bij leveranciers/bank/belastingdienst doe je niet in 2 weken. Dat doe je doelbewust en dat bouw je langzaam op. Je hebt al lang in de gaten dat het fout gaat, maar de 20 duizend p/mnd voor je zelf, dat is de enigste betaling die op tijd wordt uitbetaald.
  7. Nog een meubeltransporteur voor in het rijtje die ik nog niet voorbij heb zien komen, in het uiterste zuiden des land's: Martin Slangen
  8. Door de rechtbank Limburg is Transport- en Handelsonderneming G. Haze en zonen failliet verklaard. Vier bedrijven failliet - WijLimburg
  9. Wat een lijst aan crediteuren. Hoe kun je praten over "kwaliteit en service is absolute noodzaak" en "streven naar perfectie" als je deze waslijst met schulden bent aan het opbouwen. Burger en zoon gaat voor bijna 140.000 euro het schip in. En als je bijna 70.000 euro aan boetes hebt open staan dan neem je het ook niet zo nauw met de regels. Wie bloedt wanneer een transportbedrijf failliet gaat? (Eijfferts, ? 619.412. Heerlen) - WijLimburg
  10. Idd. Ik moet zeggen t zijn hele mooie auto's met mooi spuitwerk maar zoiets is alleen voor een eigen rijder te doen. Je moet die kosten wel terug verdienen terwijl het niks oplevert. Je krijgt geen extra werk of hogere vrachtprijs door je mooi gespoten auto. Laatst was er een eigen rijder bij ons met een zeecontainer die zijn XF 105 van binnen voor 15.000 euro had verbouwt. Hij was echt prachtig met alles erop en eraan, maar hij woonde er ook zo'n beetje in. Zijn vrouw reed ook en samen waren ze de hele week onderweg.
  11. Alle foto's bekeken op de site en deed mooi werk moet ik zeggen. Reden van faillissement ben ik benieuwd naar. In het speciaal transport binnen een straal van 500 km. is toch nog altijd goed te verdienen. Ook als eenmanszaak met 2 wagens. Te weinig klanten misschien die je ook nog eens het figuurlijke mes op de keel zetten omdat ze denken je in de tang te hebben? Veel werk voor Kersten Europe in elk geval en de rest charter werk voor de grote jongens??
  12. Alle vrachtwagens en materieel van Martens is vlak voor het faillissement verpand aan een geldschieter. Zie onderstaande link. Dagblad De Limburger - Limburgs Dagblad
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden