Spring naar bijdragen

zun

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    151
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    1

Converted

  • Locatie
    Twente

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

zun's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

49

Waardering in de gemeenschap

  1. Ik vind 45 uur thuis zijn wel lekker. En daarbij 45 uur onderweg is nog wel te overleven,als je op de goede plaats staat. Het komt bij ons weleens voor dat je donderdag vóór de middag al stilstaat omdat je rijuren op zijn.. En geloof mij,dan is het echt een lange zit voordat het maandagochtend 2:00 uur is.. Ik zou dus wel voorstander zijn om de maximale rijuren op 110 uur in twee weken te zetten. Dat had voor mij,als je het bovenstaande voorbeeld erbij haalt,betekend dat ik zo ongeveer thuis had kunnen komen,en voor mijn werkgever dat hij de auto niet drie en een halve dag ‘kwijt’was.
  2. Wekelijkse rust is 45 uur...aaneen gesloten.
  3. zun

    Patatje oorlog truckers

    Nog meer actie. http://www.rtvoost.mobi/nieuws/nieuwsitem.aspx?nid=213853&cat=1&mcats=0
  4. zun

    Chauffeur zoekt werk

    Deze maar eens proberen dan: http://www.vanduijntransport.nl
  5. Lesscher Saasveld zoekt nog chauffeurs.. http://www.lesschertransport.nl/
  6. zun

    Vortex neemt Timmer over

    Dat is wel hééél erg bijzonder.......Europees kampioen worden in........Brazilië
  7. Alweer?....geintje. Je bent en blijft hier een roepende in de woestijn....helaas.
  8. En wat doen wij?Wij schrijven topic's vol over misstanden in het transport,halen de schouders op en gaan door waarmee we bezig waren,steken de kop in het zand. Sterker nog,we verdedigen onze werkgever die met Oost-Europeanen probeert te overleven. Daarmee vergeten voor het gemak maar even dat diezelfde werkgevers zijn begonnen met hun race naar het afvoerputje. En als er dan eindelijk wat protest komt,al dan niet georganiseerd door de vakbonden,wordt dat hier smalend neer gesabeld. De enige conclusie die ik hieraan verbinden kan is:we hebben het met ons allen nog véél te goed in dit land. Goddank behoor ik nog wel tot die ene procent die verder dan duizend kilometer mag rijden!! Maandag mag ik gelukkig opweg naar Rome.... Veel plezier komende dagen in dit kl*tenland
  9. Dus het maakt jou niet uit of ze cao betaald krijgen? Met zo'n instelling gaat er nooit wat veranderen. Misschien komt de dag dat ze jou inruilen voor een nog goedkopere kracht..zal mij benieuwen of dan nog zo praat.
  10. Die Pool zat in het eigen vervoer. Die €1.200,- had hij schoon in het handje,na aftrek van kost en inwoning. En dat voor drie weken werken? Ik denk niet dat hij gaat klagen bij z'n baas. Geloof mij,aan het eind van de maand heb ik ,nadat ik alle vaste lasten en boodschappen heb betaald,geen € 1.200,- over. Het gaat mij er niet om wat een Oost-Europeaan verdient.. Ik vroeg me alleen af wat collega's vinden van het feit dat Oost-Europeanen op Nederlands gekentekende auto's rond rijden.
  11. Wat wil je nu suggeren,dat dit stamtafel praat is? Lees eerst eens goed voordat je reageert!
  12. Ik heb de laatste maand 3 Oost Europese chauffeurs gesproken die allen op een Nederlands gekentekende vrachtwagen reden. Aan alle drie heb ik gevraagd of ze volgens de Nederlandse CAO betaald kregen. De eerste,een Rus, kon opeens geen Engels meer verstaan en ging er als een haas vandoor. De tweede gaf als antwoord dat hij een contract had bij een Nederlandse vervoerder met een vestiging in Tsjechië,en volgens die voorwaarden betaald werd. De derde,een Pool,vertelde dat hij €1.200,- verdiende. Nou vraag ik jullie:wat zou jij doen,aangeven,of de andere kant opkijken? Van alle drie vrachtwagens heb ik foto's gemaakt. Gr.Arjan.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden