Spring naar bijdragen

springer

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    194
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

23 Excellent

Over springer

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. Ja klopt. Volgens mij toen van Dongen/vdKwaak toen Gist en toen weer op eigen benen toen Gist van dat Italie werk af wilde.
  2. Ook weer klaar... http://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/1132379/a-van-der-kwaak-expeditie-b-v.aspx
  3. Ze kunnen nog even vooruit.. http://www.kvk.nl/zoeken/#!zoeken&q=eurotransport%20de%20meern&index=4&site=kvk2014&start=0
  4. Is dat mijn vrouw een goede baan heeft anders kun je niet even zo 1000 euro uitgeven voor een paar onzin cursussen. (in een gezin met 3 kleine kinderen) terwijl je zelf een ww uitkering hebt van krap aan 1300 euro. Dus was ik hoofdkostwinner geweest had ik ze niet gadaan op eigen kosten.
  5. Zo jammer vorig jaar toen ik in ww zat dit geprobeerd,toen kon dit niet. 3 cursussen zelf betaald. Maar met terug werkende kracht alsnog indienen kennen ze niet...
  6. En in oog schouw nemen dat we nog steeds 15% in salaris achterlopen met vergelijkbare beroepen.... maar ja zitten nu weer 2 jaar vast aan nieuwe cao (en dan waarschijnlijk weer een jaar zonder zoals de laatste paar keren na t op einde lopen van de cao) dus die inhaalslag zal wel nooit wat worden
  7. Het liefst 36,zoals in de meeste sectoren. 13e maand,bijscholing niet op mijn vrije zaterdag(of betaald) maar gewoon onder werktijd. Ach we kunnen wel even doorgaan het transport is gewoon totaal verrot..
  8. Mijn uitgavepatroon?? Ik praat niet voor mezelf Ron, ik werk sinds anderhalf jaar 4 dagen in de week, bevalt prima en nog maak je meer uur dan de gemiddelde nederlander.. Dus die weekendrust van 60 uur maak ik met gemak
  9. Probleem blijft gewoon dat wij een laag salaris hebben,vroeger viel dat niet zo op doordat we een berg met uren maakten. Door regelgeving etc maakt de gemiddelde chauffeur een stuk minder uren,dus salaris maar nu geven wij de 48 de schuld.. Ik vind dat je het gewoon in 36 uur moet kunnen verdienen net als de rest van nederland.
  10. Als je jezelf voor dit loon aanbied komen de werkgevers natuurlijk nooit met een beter eindbod.. http://www.transport-online.nl/site/vacatures/?q=detail&id=3586
  11. Werd van week ingehaald door leek mij nieuw spulletje, toen die voorbij was viel het me pas op, kenteken op oplegger was belgisch.. Op trekker weet ik dus niet. Weer iets nieuws?
  12. Ben ik wel eens met Arne, toen ik werkeloos raakte en dacht he heb nu wel mooi tijd om al die cursussen voor code 95 te doen. Subsidie aangevraagd bij soob fonds waar je jarenlang voor betaald hebt.. Uhh chauffeur dan moet je wel een werkgever hebben.... Kan nu wel via mobiliteitscentrum maar had toen alles al zelf al betaald..
  13. springer

    Ab texel...foei

    Precies, had deze reaktie al verwacht en gehoopt..... Nu met de kans op na 28 dagen nog een bekeuring te krijgen weet een planner van niks meer en kun je er zelf voor opdraaien. Wat jij zegt, zodra ze t op de bc of app moeten zetten is de spoed er in een keer vanaf...
  14. springer

    Ab texel...foei

    Zal wel iets zijn voor gevallen en ja moet je ook maar niet zoiets op de boordcomputer of app/sms zetten...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden