Spring naar bijdragen

Rob Rules

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    80
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Rob Rules's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Vroeger met Reo: US-Army: in t terrein 2.5 ton laden, over de weg 5 ton. Ex-Army (zandboeren enzo): kiepbak erop en 20 ton laden Maar ze kwamen niet boven de 60 km/h
  2. Hmmm, niet dat ik volgende maand zover van de boot hoef te rijden, maar voor mij is dat ook wel makkelijk om te weten.
  3. Effe terug naar het onderwerp: Ik versta onder buitenland rijden: elke rit waarvoor je genoodzaakt bent de landsgrenzen de overschrijden. (morgen weer 2 ritjes naar Neuss-hafen)
  4. RotaRuud: Ik rijd voor Logistic Force Eindhoven, naar mijn mening het fijnste uitzendburo waar ik heb gewerkt. Andere moest ik telkens achterna bellen, deze bellen je (9 vd 10x) wel terug. Natuurlijk kan ik niet goed met iedereen daar door 1 deur, maar over het algemeen zeer relaxed personeel, als je vrij moet hebben vanwege diverse dingen, krijg je dat. Maar dan krijg je dus ook niet betaald, of je moet verlofdagen hebben opgebouwd. Met de dagen die ik niet werk, heb ik aanvullende WW. Ik zit in loonschaal D-4 en bij diverse bedrijven vragen ze zelfs of LF mij stuurt..
  5. Over dat inhaalverbod.. Een LZV mag toch niet inhalen? Ach ja, ik reed laatst ergens tussen Eindhoven en Tilburg met 84 a 85 op de CC. En toen kwam er ineens zo'n groen met witte LZV voorbij zeilen tegen de 90km/h.. Zal wel met zijn bloktijden hebben gezeten. 84 is hard zat met een bakje zand.
  6. Slaperts, meer niet.. Ik had ergens gelezen dat het een statistisch feit is dat de helf van de Nederlanders met een rijbewijs, niet eens kan rijden...
  7. Ik heb zo een paar filmpjes gekeken, nix mis mee, op het eerste gezicht. Allemaal op uren dat een normaal mens werkt, niet om 4 uur in de ochtend of 10 in de avond. die persoon moet wel een grote pot met zout hebben.. Een achteruitrijd-signalering al geluids-overlast noemen, tuurlijk... Toen ik nog thuis woonde en de lokale loonwerker begon met bieten van een weiland te scheppen om 4 uur in de ochtend, kwam er ook niemand filmen of klagen. Moet je daar gewoon niet gaan wonen.. punt!
  8. Met een terminal truck, container chassis en een jochie van amper 16. Lekker goedkoop! En qua verladen heb je natuurlijk een kraan of reach stacker nodig.
  9. Ligt eraan hoe je rekent.. 4500 containers van verschillende maten, of 4500 TEU. (voor degenen die niet weten wat dat betekend: 1 TEU is 1 20ft container, 2 TEU is 2 20ft containers OF 1 40ft container.) 4500 : 2200 = ongeveer 2 TEU per truck. (lzv niet meegerekend)
  10. Rob Rules

    solicitatie

    Het waarom? Heb ik me al zo vaak afgevraagd.. Ik doe mijn best en mijn werk goed. Dat van zoveel bazen in zoveel jaar was een voorbeeld.. Er zijn een ding dat ik vertik om te doen, dat is overnachten. Ook een keer ontslagen vanwege een buikgriepje (serieus!) Maar hoe of wat ga ik hier niet neerzetten. wil je het per sé weten, stuur dan maar een PB.
  11. het beste is, als je op een vlakke plek staat, de rem los te laten en de haak het werk laten doen, meestal trekt die je naar de bak toe, geeft niets, kun je nog een beetje bijsturen, mocht je niet helemaal recht ervoor staan. Haakarm is ook handig als je vastzit in de modder met een container op je rug.
  12. mijn pa is van 1953, toen die ging lessen, kreeg ie na zijn examen ook alles.. Leste in een Opel Blitz, kreeg B, C, D, BE, CE, en DE.
  13. Rob Rules

    solicitatie

    Je hoeft het maar te vragen Spekkie: Tussen Tilburg en Eindhoven in.
  14. Rob Rules

    solicitatie

    Spekkie, ik moet wel even vermelden dat ik voor een gesprekje van krap 20 minuutjes wel een uur in de auto moet zitten. Enkele reis. Rijden dat kan ik wel, das geen probleem, ik loop tegen andere dingen aan, maar als je dat wilt weten, verzoek ik je om een PB te sturen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden