Spring naar bijdragen

J-dino

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    13
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

J-dino's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Ik vind het toch wel een beetje triest dat je als chauffeur om deze situaties zorgen moet maken om je salaris net als alle anderen chauffeurs denk ik
  2. J-dino

    controle

    Oke, dan zal ik gewoon op de rijtijden letten wat ik altijd al doe, kan ik gewoon weer gerust mijn werk doen zoals ik deed hehe
  3. J-dino

    controle

    Ik word helemaal gek in me hoofd van deze regels voorheen lette ik er nooit op en dat gaf minder stress op dan nu en nam ik alleen pauze aan als ik tegen de 4,5 rijtijd zat. Maar nu ik er aan denk dat ik al die tijd boetes riskeer moet ik nu elke dag dit ook nog eens in de gaten houden. Onder de 6 uur arbeid een half uur vangen, boven de 9 uur nog eens 30 minuten zodat de rijtijd klok zich verzet naar het volgende blok mits ik die rijtijden nodig heb. Of onder de 6 uur een half uur en even later als ik tegen de 4,5 zit weer een half uur en dan in het verschiet nog eens 15 of 30 minuten om die extra pauze in te lassen die je hoort te houden na je 9 uur arbeid. Eigenlijk komt het erop neer dat je eigen tijden in de gaten houden BELANGERIJKER is dan je spullen afleveren. Waardoor je alleen nog maar aan je eigen denkt en dat hoor je ook maar te doen dan.. Wat een systeem om dit in je hoofd te krijgen
  4. Ja 4 maand terug, van wagen gewisseld en collega had niwo vergunning uit die auto gehaald en in zijn eigen wagen gelegd..
  5. Geen niwo vergunning bij je hebben is direct 900 euro betalen in belgie..
  6. J-dino

    controle

    Maarja, niet als je die rij uren nog nodig hebt die dag.. Dat is weer het kromme eraan. Dus beter 2 x een kwartier en als je bij je 4,5 in de buurt komt een half uur? Of mag zoiets ook weer niet..
  7. J-dino

    controle

    Maar als je in 6 uur 30 minuten hebt gemaakt en je komt daarna tegen de 4, 5 uur aan moet je toch weer 30 minuten maken, want 30 en 15 mag niet
  8. J-dino

    controle

    Dus dat betekent dat er ook 30 minuten op de tacho moeten staan?
  9. J-dino

    controle

    Hey Is het zo dat als je een hele dag hebt gewerkt heb zeg maar 10 uurtjes binnen de rijtijden onder de 4, 5 uur. dat je ook een boete kunt krijgen voor geen rust tijd op je kaart omdat de overige tijd arbeidstijd is?
  10. De rij tijden wet houd ik mij ook absoluut aan, ik overschrijd geen rijtijden. pauzeren is pauzeren. Ik bedoel de 24 uurs regeling, de diensttijden.
  11. Deze heb ik al door gelezen. Het zit namelijk zo dat ik bijvoorbeeld om 08:00 begin en laten we zeggen rond 20:00 eindig, maar de volgende dag moet ik dan rond 09:00 beginnen dan heb ik al 13 uren waarin ik gerust heb Zo kan ik me natuurlijk nooit aan die wet houden. Ik rijdt namelijk alleen Belgie en Nederland Ma 07:15 - 19:00 > 11.45 di 07:30 - 11:30 > 4 wo 07:15 - 18:15 > 11 do 06:30 - 19:30 > 13 vr 07:30 - 16:30 > 9.30 Dit is een gemiddelde werkweek van mij
  12. J-dino

    Reiziger in Canada

    mooie foto's
  13. Hallo. Ik heb hier een beetje rondgekeken op dit forum, maar kan nergens bijna informatie vinden over dit onderwerp. Nu heb ik wel gelezen over de 24 uurs regeling, maar in mijn situatie is daar helemaal niet aan te houden. Ik heb altijd wel meer dan 9 uur rust of 11 uur rust. Nu zit ik met de vraag, wat kunnen de gevolgen zijn van een eventuele controle hierop? En dan zit ik ook nog met de diensttijden, word hierop ook gecontroleerd door de ambtenaren? Ik ben zelf bang dat ik hierop bekeurd kan worden zonder hier wat tegen te kunnen doen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden