keijzershof

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    87
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  1. Als je het op eigen kosten gaat halen,kan je wellicht je geld terug vragen (of een gedeelte ervan) bij de belastingdienst, onder de noemer opleidingskosten. Gr johan Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
  2. als je begint in het ov zal je 24 tot 32 uur per week werken (via uitzendbureau) Na 12 tot 18 maanden kan je in vaste dienstverband komen en dan zal 40uur geen probleem moeten zijn. Ik kom in oktober in vaste dienst en kies er voor om 32 uur te gaan werken M.v.g. Johan Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
  3. Is een goeie optie, je hebt een mooie lijnen pakket in de regio. Ik heb de stap 13 maanden geleden ook gedaan, en nog geen spijt van:) Gr johan Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
  4. [emoji106][emoji106][emoji106] ook een keer via het dok moeten laden!
  5. Moest een keer lossen en laden bij Parijs ,maandag ochtend aankomen en donderdag middag weer vertrekken richting nl. (Wel nadat er gelost en geladen was ) Toch 3x de arc de triomphe gezien :) Gr johan
  6. Toen ik aan het lessen was voor me CE ging het ook niet helemaal naar wens van de instructeur en dat zei hij ook,ik was er op een gegeven moment klaar mee en zei als jij nu even stuurt kan ik kijken hoe het moet!(was wel lekker even geen commentaar [emoji5]) verder is het allemaal wel goed gegaan en uiteindelijk geslaagd en daar doe je het voor. Succes . Gr johan Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
  7. Gosselies Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
  8. Ook een wagen waar ik mee gereden hebt een aantal jaar. Gr johan
  9. Ja klopt ondertussen alweer 8maandjes[emoji5] Gr johan Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
  10. Grote fout zal ik het niet noemen. Bij me vorige werkgever reed ik altijd met luchtgeveerde trailers waar ze de geladen afgekoppelde trailers altijd de de vering in de laagste stand zetten. Dus ik heb een trailer aangekoppeld en loop een rondje om de trailer om te kijken waar ik de luchtvering weer in z'n rijstand kan zetten,niks kunnen vinden dus nog maar een rondje lopen en zoeken, na 5 rondjes maar naar de werkplaats gelopen en gevraagd waar de knop zat......... Zat er niet bleek nog een bladgeveerde trailer te zijn[emoji28] Gr johan Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
  11. Dat ben ik met je eens! Gr. Johan
  12. Toen ik voor het eerst een ritje naar wallonie kreeg vond ik het prachtig en spannend (je gaat toch voor het eerst naar het "buitenland " ) 5x wakker worden om te kijken of je je eigen niet verslaapt. Dus me eerste Internationale rit was naar België Maar om me dan gelijk internationaal chauffeur te voelen....nee dat niet en zal ik ook niet doen. Gr. Johan
  13. 2006 bij Post Kogeko begonnen Met het rond rijden van de Franse stokbroden. Oa België en Noord frankrijk waren wel allemaal dagritjes Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
  14. Me huidige auto naast me oude auto😀 Is wel 1/87 Gr.johan
  15. Ik heb er voorheen regelmatig de hydraulische oliën mogen brengen daar in gosselies en zo nu en dan echirolles, waren leuke ritjesGr.johan