Spring naar bijdragen

KingKong

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    41
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

24 Excellent

Over KingKong

  • Rang
    Advanced Member
  • Verjaardag 30-04-1962

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Wat ik altijd zo vreemd vind aan de berichtgeving vanuit de media en dus ook bij Transport-online, waarom worden in deze berichtgeving geen namen van de betrokken transportbedrijven genoemd ? Als er invallen en controles worden gedaan bij zoals bv Vos Deventer, Heisterkamp , Rotra of Wolter Koops komt het wel met naam en toenaam breed uitgemeten in de media en via de vakbonden naar buiten en bij deze niet? Te veel op goede handen van de bonden of TLN ? Ruikt mijn inziens toch een beetje naar belangenverstrengeling...
  2. Ja Vortex ,de Klok en Timmer vallen volgens mij allemaal onder dezelfde holding. Vortex en Timmer trucks staan veelal op Litouws kenteken.
  3. Bedrijf in Nijmegen is Vortex - de Klok Logistics. Zag daar vanmorgen de heren van het ILT in en uitrijden. Nu maar afwachten wat eruit komt rollen. Een vos verliest namelijk wel zijn haren maar nooit zijn streken.....
  4. Misschien is het wel een idee om dat hele (achterhaalde)loonschalen verhaal is op de schop gaat en te gaan werken met een loongebouw waarbij de beginnende vrachtwagen chauffeur bakwagen,trekker-oplegger,aanhanger,binnen en / of buitenland begint in bv( nu huidige ) E1 en de in stappen van een jaar uiteindelijk altijd uit komt tot een voor iedereen bereikbare maximale E6 loonschaal. En voor aanvullende certificaten en specialisaties zoals bv ADR ,Lzv , uitzonderlijk vervoer maandelijks een extra toelage. Misschien dat er dan eindelijk weer is wat instroom komt waar zoveel behoefte aan is en i
  5. Ja vroeger was alles anders. Maar we leven in het hier en nu en zal dus iedere functie een andere waardering en dus andere beloning moeten krijgen. Op zich niets mis mee toch? De binnenland chauffeur zal toch eens echt beter beloond moeten gaan worden. Het internationale werk is rijtijd technisch en kostentechnisch al jaren niet meer in te vullen met Nederlanders. Wat Mooy nu aan het proberen is hebben andere al vele jaren eerder uitgevoerd en hebben toentertijd al veel E6 chauffeurs hun loonschaal geruild tegen een D5 waardering....
  6. Wat is er mis met een functiewaarderingsysteem zoals Mooy nu probeert uit te voeren? Want waarom moet een int.chauffeur hoger ingeschaald worden als een chauffeur die in Nederland distributie werk verzorgd ? Dat heb ik namelijk nooit begrepen.
  7. Hoeveel Nederlandse buitenlandchauffeurs worden er tegenwoordig nog ingeschaald in de E loonschaal ?
  8. Dit "internationale" werk wat Vos hier invult met zijn onderbetaalde buitenlandse chauffeurs zal never en nooit meer ingevuld gaan worden door Nederlandse (e6) chauffeurs. Geef de strijd toch eens op daarbij het FNV en wordt wakker. Gebruik de contributie die jullie krijgen van al jullie naïeve leden voor de zaken waar jullie leden je voor betalen. Zorg voor een goede Cao voor de Nederlandse chauffeur die dag in dag uit hier in Nederland zorgen voor het transport. Deze mensen hebben helemaal niet die ambitie(meer) om een trailertje naar de bootjes in Noord Duitsland te brengen maar zijn de h
  9. Was bevrachtingskantoortje van jd timmer& trexcargo. Hebben door nog snel de bv. naam te veranderen voor het faillissement geprobeerd hun oorspronkelijke handelsnamen niet te besmetten. Begint al aardig op een Europe Flyer soap te gaan lijken.
  10. Legaal ok. Verantwoord ondernemen?
  11. Faillissement I.S.T.B. B.V. Insolventiesnr. F 14 651 Zittingsplaats Utrecht Datum uitspraak 02-07-2014 · dien uw vordering in · volg faillissement · stuur curator bericht · details curator Op 02-07-2014 is I.S.T.B. B.V. door de rechtbank in staat van faillissement verklaard. Als curator is aangesteld mr. C. van Meines. Het insolventienummer van deze zaak is F 14 651. I.S.T.B. B.V. heeft als activiteit(-en) expediteurs, cargadoors, bevrachters en andere tussenpersonen in het goederenvervoer. Er waren circa 5 t/m 9 werknemers werkzaam. Beschikbare verslagen Er zijn nog geen verslag
  12. I.S.T.B. Bv (Trexcargo / Timmer) ook failliet.... Dus ook met Polen en Litouwers geen succes geweest.
  13. Ik hoop het ook maar hoe realistisch is die gedachte ?
  14. Ik denk dat iedere Nederlandse int.chauffeur nu onderhand wel kan zien dat het onderhand over en uit is met het lange afstandswerk. En zich dus voor de keus moet gaan stellen met a. Zich erbij neerleggen dat er geen financiële prikkels meer zijn om überhaupt nog een weekend over te gaan staan en b. we hebben nauwelijks nog meerwaarde als ( dure) Nederlander om internationaal werk te blijven doen. Dus je heb de keus om nationaal te gaan rijden en of wat anders te gaan doen op de internationale arbeidsmarkt. En anders gewoon door blijven door modderen met de regelgeving en beloning die er n
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden