goede zaak aan blijven pakken. geloof dat het wel meevalt met de cabotage van west europeesche bedrijven. in ieder geval kunnen ze het niet goedkoper wat bij de oostblokkers wel zo is.
Het heeft altijd wel consequenties maar je wordt sneller vrijgesproken vanwege noodweer. Wet is nog niet zo lang geleden aangepast. Betekent niet dat je een license to kill hebt maar gepast geweld is toegestaan. Gepast geweld is uitschakelen maar niet doorgaan. Klaar is klaar. Je moet dus wel altijd uitkijken.
Tegenwoordig heb je het recht om je eigen te verdedigen. Zodra dat raam aan diggelen ging was de chauffeur gerechtigd om geweld toe te passen met een wielsleutel of spanratel. De dreiging was zodanig dat de chauffeur zwaar geweld kon toepassen als hij daar een mogelijkheid toe had. Gelukkig gingen de lafaards er weer snel vandoor maar als ze door waren gegaan kon de chauffeur alles aanwenden om zijn eigen en eigendom en te verdedigen. Voor mij onvoorstelbaar dat hij zo rustig kon blijven petje af. Zou mij absoluut niet gelukt zijn of ik nu zal winnen of zeker verliezen in deze situatie.
Laat ik het kort houden plat en alleen nog maar door middel van DNA te identificeren. Hoe haal je het in je stomme kop om een hard werkend persoon zo te belagen. Wij zijn werkende mensen en geen criminelen of pestkoppen.
Hij zal toch iets niet goed hebben gedaan. Zo wie zo heel die constructie rammelt aan alle kanten. Zo kan ik ook eigen rijder zijn. Slecht voorbeeld voor de echte kleine ondernemers.
Reining is gewoon een grote boevenbende. Heb er gewerkt van 1998 tot 2010 als eigen rijder. In het begin een super bedrijf wat is afgetakeld naar wat het nu is. Dit soort bedrijven mag in mijn ogen helemaal geen bestaansrecht hebben in nederland. Over de 350 auto's met een stuk of 20 nederlandse chauffeurs als je geluk hebt.