Spring naar bijdragen

Daniel Trapman

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    6
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Daniel Trapman

  • Verjaardag 27-01-1978

Profile Information

  • Gender
    Male

Recente profielbezoeken

3773 profielweergaven

Daniel Trapman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

9

Waardering in de gemeenschap

  1. Dank voor de uitleg. Ik begin dagelijks om 07:00 uur. Eindtijd is altijd onbekend. Maar dit kan al om 11:00 uur of 14:00 uur zijn. Daarnaast heb ik 3x in de week dat ik ook om 23:00 uur begin. Meestal eindig ik dan om 02:30 uur. (om vervolgens om 07:00 uur weer op de zaak te zijn) Dus de maandag kan er zo uitzien... 07:00 tot 12:00 uur en 23:00 tot 02:30 uur
  2. Tussen de twee diensten zit meer dan 9 uur. En de tacho zet ik op rust als ik de kaart er uit haal. Moet ik misschien wachten tussen het moment van op rust zetten en de verwijdering van de kaart? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  3. Dat zou ik ook denken. Maar toch krijg je, althans ik dan, de vraagteken bij de tijd dat er niet gewerkt is. Ik werkt liever omslachtig met de gedachte dat ik er geen problemen mee kan krijgen. :)
  4. Top, bedankt. Ik zal maandag eens foto's maken van de Stoneridge. De wagen met de VDO gebruiken we alleen bij extreme drukte. Maar deze stappen zijn duidelijk.
  5. Ik heb idd rust gehad. Alleen in de tussenliggende periode geeft hij een vraagteken weer. Ik zal maandag er eens goed opletten of ik iets verkeerd deed. Bedankt voor je reactie.
  6. Er is al veel over geschreven maar ik kom er niet uit. In mijn vaste vrachtwagen zit een Stoneridge tacho. Ik werk altijd een gebroken dienst. Na mijn dienst gaat de kaart er uit omdat mijn collega de wagen nodig heeft. Als ik 's avonds weer begin dan vraagt hij of ik handmatig wil invoeren. En hier loop ik vast. Druk ik op ja, dan kies ik voor rust en geeft hij de tijd aan waarop ik de kaart heb verwijderd.En dan? Hier doe ik waarschijnlijk iets fout. Want op mijn uitdraai blijft steevast een vraagteken staan voor het moment dat mijn kaart er niet in heeft gezeten. In de andere vrachtwagen zit een VDO tacho en dit is helemaal een onding. Als ik het contact uitzet springt hij automatisch op rust. Zet ik hem op werken en zet dan het contact uit dan geeft hij op de uitdraai alsnog rust aan. Hier zal ik ook wel wat fout doen. Wie kan mij op weg helpen?
  7. Dank jullie wel. Er lijken wel steeds meer vacatures in Zeeland te komen echter moet je weer voldoende ervaring hebben als chauffeur. En die heb ik nog niet. Dus deze kans met beide handen aangegrepen. Het is maar een kleintje maar he, je moet ergens beginnen. :)
  8. Ik lees al een tijdje mee maar toch maar besloten om even voor te stellen. (wel zo netjes ) Ik ben Daniel woonachtig in Middelburg. In 2012 mijn rijbewijs C en code 95 gehaald. In die tijd helemaal suf gesolliciteerd maar niet aan de bak kunnen komen. Uit pure wanhoop maar terug de beveiliging ingegaan. Sinds 2 weken kon ik via het UZB terecht op de bakwagen voor een bedrijf in Goes. Het werk bestaat voornamelijk uit 5 dagen in de week order picken en pendelen tussen de magazijnen in Goes. 3 dagen in de week komt daar een rit Antwerpen bij. Het is niet veel, gemiddeld 25 uur in de week, maar ik kan mooi ervaring op doen. :)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden