[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Kilometervreter in europa!


Akadoenka

Vraag

  • Forumlid

Goeie dag,

Ik ben op zoek naar bedrijf waar je door heel europa rijdt (mag ook verder) en dan niet alleen maar vaste routes. Maar dus zeg maar een bedrijf waar je overal komt en veel kilometers weg. Hoelanger van huis hoe liever!

Wie kan me een (nederlands) bedrijf aanraden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Willy Betz. Of jezelf als Pool uitgeven en bij Schavemaker solliciteren.:D

Alle gekheid op een stokje: er zijn nog maar weinig bedrijven die ver weg rijden en jou het bijbehorende salaris (kunnen) betalen maar je zou het bij een veetransporteur kunnen proberen.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik zou Ryano eens proberen, die komen haast overal, hebben goed materiaal en best mooi werk.

Ik weet niet precies waar die zitten, maar rijden veel met aggregaten door Europa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Die zit in Alblasserdam, vragen naar Pieter. Hebben inderdaad mooi werk en overal naar toe.

Je zou het ook bij Interlog / Jan de Lely in Geldermalsen kunnen proberen.

bewerkt door EJD
...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Hoelanger van huis hoe liever!

ik weet niet inhoevere dat nog zin heeft tegenwoordig. met elke keer de verplichte weekendrusten sta je "veel" stil. kan je naar mijn idee beter thuis stilstaan, als ergens op een parking.

wij hebben een duitser in dienst. de eerst keer bleef die voor 11maanden onderweg. tegenwoordig gaat die ong om de 5-6maanden voor 1-2 weken naar huis. maar, die is zijn eigen tweede chauffeur.;)

wij hebben echter veel lijndiensten, en op dit moment en overschot aan chauffeurs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

probeer het eens bij interlog / jan de lely.

ikzelf ben daar 2 weken geleden begonnen en ik weet dat er nog een paar nieuwe Hollandse chauffeurs zijn begonnen. even bellen en je weet het.

lang weg geen probleem??? gewoon even aangeven en dan kom je voorlopig niet meer thuis volgens mij. heb een duitse collega gesproken en die had als afspraak 3 maanden weg en dan een week naar huis, dus de mogelijkheden zijn er wel. langer kan volgens mij ook wel als je wilt.

bestemmingen, van moldavie naar marokko en van engeland naar turkije.

zoals ik al zei, ik zit er pas 2 weken maar heb er wel een goed gevoel over, maar dat is ieder voor zich natuurlijk. gewoon even bellen en informeren.

succes, wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Vorig jaar heb ik met een in Maleisië of Thailand wonende Engelsman zitten eten bij Joost. Die man ging de week er op naar huis voor twee weken, en daarna weer een maand of drie op pad in Europa. Hij had het een beetje beperkt zei hij, eerder was 'ie zo maar een half jaar onder de pannen:ja:

Ik weet niet of ze mensen zoeken, maar hij reed voor H.Z. Transport. Of dit nog een puur Nederlands bedrijf is weet ik eigenlijk niet zo zeker...

Succes, Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik zou Ryano eens proberen, die komen haast overal, hebben goed materiaal en best mooi werk.

Ik weet niet precies waar die zitten, maar rijden veel met aggregaten door Europa.

En hovotrans dan die gaan ook overal heen

En ik weet dat Bjarne Anderson uit denemarken ook nederlanders aan het werk had of heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Bij dit belgische bedrijf kom je ook nogal ver, en lange ritten, hoe ze met betalen zijn weet ik niet, wel dat ze hoofdzakelijk textiel rijden, voornamelijk tunesie en beetje marokko.(ps, moet je wel liggen anders wordt je gek in die landen...)

http://www.maestransport.be/NL/frames.html

Deze:

http://www.pietersmit.com/

Is ook erg veel van huis weg, kris-kras door europa, doen de podia's van alle grote rockconcerten en andere evenementen, is nederlands bedrijf.

als je er nog meer zoekt laat maar horen, dan denk ik er nog even over of ik er nog meer weet, groetjes peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden