[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wat voor dingen krijg je dagelijks naar je hoofd geslingerd?


Recommended Posts

Heb wel eens een zacht stekelig balletje(iets van een hondenspeeltje ofzo) Kreeg ik door mijn open raam tegen mijn hoofd omdat er iemand overstak die géén voorrang had. Ik reed heel dicht tegen hem aan daarop werd ie dus boos en gooide dat ding tegen me aan:stom::kill:

was je hond er blij mee toen je thuis kwam?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Heb wel eens een zacht stekelig balletje(iets van een hondenspeeltje ofzo) Kreeg ik door mijn open raam tegen mijn hoofd omdat er iemand overstak die géén voorrang had. Ik reed heel dicht tegen hem aan daarop werd ie dus boos en gooide dat ding tegen me aan:stom::kill:

Misschien heb je wel het geluk gehad dat de hond onderweg van het balletje afgevallen is...:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Even een vraagje: heeft een van jullie wel eens een voorwep naar z'n hoofd geslingerd gekregen?

Toen ik net begon met rijden hadden we een winkel met aflevertijd 7.00 op de voordeur. Het verhaal ging dat een boze bovenbuurman wel eens bloempotten naar beneden gooide....

Gelukkig heb ik het niet meegemaakt, maar keek daar wel met een schuin oog naar de bovenverdieping:D

LOLLOL

ja hoor leuk venje daar bij appie heijn in goirle

hij moest snel weg duiken anders had hij die bloempot

zo terug kunnen koppen

moest er wel ff voor op kantoor moeten komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

twee keer in de dezelfde straat (Kampoeniestraat Doetinchem)

Eerste keer stond ik er rond 05.30 uur op zich geen probleem we hebben een sleutel en Hendrik redt hem snel

Dus achteruit die straat in (andere kant werden de paaltjes om 08.00 uur uit de weg gehaald )

Natuurlijk ruim voor de tijd de koelmotor uitgezet en het achteruitrijalarm ook maar .....ja zelfs de radio was uit :D

Kleppie achterover container erop begint er een vrouw boven uit een appartement te schreeuwen dat ik WEITER FAHREN moest

Nou ik wis dat ik niet al te ver van de grens zat maar ik kon niet geloven dat ik Duitsland ingetuft was

Dus ik zeg tegen die vrouw dat ik er geen bliksem van verstond nou ze zeggen wel eens alle goede komt van boven inderdaad de geraniums welliswaar uitgebloeid en zonder pot donderden bij mij op de klep

Toen ik ook nog vertelde dat ze beter Nederlands kon gaan leren i.p.v geraniums gooien zou ze de politzei anrufen .......nou die heb ik nooit gezien daar

De week erop moest ik er weer heen dus het "mes dwars in de bek " en enige duitse krachttermen geleerd via Google die kant weer op

Nou ik heb dat mens niet gezien laat staan gehoord nee ze had de buurman ingelicht ........

En die begon niet te gooien met die handel nee deze had een andere variatie hij kwam naar beneden en begon mij met de dood te bedreigen als ik het nog 1 keer in de "bolle hazzes" kreeg om daar zo vroeg te lossen

Nu ben ik zelf ruim 2 meter en niet al te bang uitgevallen alleen deze mijnheer had het voordeel dat ie behalve dezelfde lengte ook een keer zo breed was

Ik had al rare verhalen gehoord over dat buurtje en er was een paar maanden geleden ook een onschuldig iemand die daar met een hondje liep omgelegd dus aangezien ik nog geen aanspraak wou maken op het crematorium heb ik tenslotte maar besloten iets later te lossen

Achteraf had ik aangifte moeten doen maar je mag best weten op dat moment schrik je behoorlijk en schiet dat er wel even bij in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

vorig jaar in Doetinchem, ik had daar vaste distributieroute en er was dus 1 of andere 4 daagse aan de gang daar en in de achterhoek sluiten ze dus geen wegen af daarvoor, kom ik het industrieterrein opgereden en zie inene veel lopers dus ik sociaal mn snelheid al aangepast.

Hoor ik inene een klap bij de auto en meteen begint iedereen te schreeuwen naar me en vliegen er inene een hoop bekers water en natte sponsen naar mn cabine toe.

Uhhhh toch maar stoppen dan:confused: om te zien wat ik geraakt heb en wat bleek, ik had een spandoek wat boven de weg hing tussen de cabine en de oplegger liggen, meteen een hoop verwijten dat ik veel te hard reed en dat ik te hoog was:D met 3.85meter.

Volgens hen moest ik de schade betalen en zouden ze de politie wel bellen, tja leef je uit is mijn antwoord ik blijf wel in de cabine zitten en laten julie het spandoek liggen tot de politie komt dan?

Komt de politie krijg ik meteen commentaar dat ik daar nog midden op de weg stond en moest mn wagen op de oprit van een bedrijf zetten, daar werd ik opgemeten en mn verhaal doen en werd alles nagekeken hoe hard ik reed, 29 km per uur was de laatste snelheid.

Eind van het verhaal kreeg de organisatie commentaar van oom agent omdat alle spandoeken overal veel te laag waren opgehangen.

Eind goed al goed en waren ze wederom heel blij met me in de achterhoek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

bekent verhaal we moesten toen ik nog bij de brandweer was voor een woningbrand naar een dorpje in de buurt en daar was dorpsfeest .....nou je voelt h'm al aankomen zeker

Wij kwamen met de brandweerauto mooi versiert bij de brand ze hadden er geen rekening mee gehouden dat de slingers rond de 4 meter moesten hangen LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Was in 98 , Bevoorrading benzinepompen langs de snelweg,

collega stond al te lossen, komt personenwagen aanrijden en parkeert auto net onder de laadklep , vraagt netjes kunt u stukje achteruit want zo kan ik mijn klep niet laten zakken, persoon gromt heb haast, ben zo terug ,je wacht maar ff, bestuurder van personenwagen wil weglopen maar wordt door mijn collega teruggeroepen , hij laat zo de laadklep zakken met daarop 5 rolcontainers, nadat de motorkap goed geraakt is springt hij van de klep af en zegt tegen de bestuurder van personenwagen , kom gaan we ff een schadeformuliertje invullen. LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lokatie: bouwmarkt in rostock duitsland

ik kom aangereden en had geluk er stond niemand te lossen.

maar om daar te lossen moest je een weg oprijden naast de winkel en dan achteruit rijden naar de los plaats.

terwijl ik achteruit rijd komt er een witte bestelbus van een bekende duitse koerier aanrijden.

hij ziet dat ik achteruit rijden gooit zo dat busje achter mijn wagen en rijd achteruit, dat ik daardoor behoorlijk in de ankers moest intereseerde hem niet.

ik stap uit en meneer parkeer zijn busje en begint te lachen, ik vraag of hij dat normaal vind die actie wat hij net uithaalde,

hij kijkt me aan en zegt dat ik als scheisshollander niet zo een grote bek moest hebben.

hij was eerder en had verschrikkelijk veel haast bla bla bla.

ik heb niks meer gezegd, maar ben toen achteruit gereden, heb me wagen zo neergezet binnen de poort dat hij er niet meer uitkon.

ik loop naar achteren en doe de deuren los, en maak de ladklep klaar voor gebruik.

op het moment dat ik de eerste bloemenkar op de klep heb staan, hoor ik een geweldig gevloek achter me.

en ja hoor daar staat die duitse busjechauffeur.

of ik scheisshollander wel onmiddelijk de wagen wou verzetten want hij moest verder.

ik zei ja sorry maar ik heb het druk en verschrikkelijk veel haast.

de filiaalleider werd er bijgehaald en de chef warenaname bevestigde mijn verhaal.

toen werd de man nog kwader en ging naar het bedieningskastje van de laadklep.

ik zeg nog blijf daar met je vingers vanaf want ik had net 2 stapels met cc containerbodems op de klep naar boven gezet.

maar ja de eigenwijs drukt op een van de knoppen, de klep kanteld die 2 loodzware stapels rijden zo van de klep af.

ze raken de grond en een stapel flikkert om, maar de andere glijd door en knalt zo tegen de voorkant van zijn busje aan de nodige schade veroorzakend.

die vent schelden dat het mijn schuld was maar de chef warenaname had het gezien dat hij aan de knoppen zat.

die belde de polizei en riep mij naar binnen.

de deur werd dichtgedaan en busje komt zo stond buiten te razen en te tieren.

even later kwam de polizei en werd meneer wat mak. ik deed mijn verhaal en alles werd netjes opgeschreven.

de busjesman deed zijn verhaal maar niet volgens de waarheid want hij had niet aan de knoppen gezeten zei die en het was een technisch mankement van mijn laadklep geweest.

nou dat wou de polizei dan wel ff zelf vasstellen en lieten de laadklep een paar keer op en neer gaan, daar mankeert niks aan zei oom agent.

die vent nog harder scheldend tegen mij dat het mijn schuld was.

opeens stopte er een mercedes en er stappen 2 man uit, een heertje en een iets slechter gekleed persoon.

die bekeken de schade en volgens het heertje viel het wel mee, de busjesman was opeens heel rustig en mak hij boog als een knipmes voor het heertje.

totdat het heertje tegen hem zei, frits hier neemt jouw rit over en gaat met de bus verder als die chauffeur klaar is met lossen.

jij gaat nu met mij mee naar kantoor alwaar je ontslagpapieren klaar liggen.

dit is verdomme de 4e keer in een maand dat je op deze wijze stennis maakt.

ik ben het zat zulke chauffeurs hebben wij niet nodig bij onze firma.

wat bleek de filiaalleider had busjesman zijn baas gebeld en die kwam onmiddelijk ter plekke.

meteen kortemette mee maken:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb gisteren zelf een motorrijder van alles naar z'n hoofd geslingerd ( helaas was hij buiten gehoorsafstand).

Gisteren stond ik, na onderstaande meegemaakt te hebben, 5 minuten later nog te trillen tijdens het lossen. Komend vanaf Broek op Lange Dijk naar Heerhugowaard sta ik rechts voor gesorteerd op de baan voor rechtdoor en rechtsaf. Links van mij bevindt zich de baan voor linksafslaand verkeer. Stond vooraan. Duurde even want de kruisende weg ging veel verkeer over. De weg voor de stoplichten draait iets naar rechts. Links in de spiegels zie je dus niets, rechts in de spiegels zie je auto's aanschuiven.

Ik wacht op groen. Groen, trek op en zie opeens alleen maar een helm voor de cabine langs schieten. Boven op de rem en een motorrijder bleek van achter uit de rij, over het vak voor links af naar voren gekomen te zijn, precies op het moment dat ik groen kreeg. Gooide hem er zo voor langs. :mad::mad::mad::mad:Het is heel lang geleden dat ik me zo kapot geschrokken ben, wat een achtelijke idioot. Maak het dagelijks mee dat ik motorrijders tussen de rijen door naar voren zie komen om voor de streep voor de auto's zich op te stellen. Geen problemen mee. En ik geef ze ook de ruimte daarvoor. Echter, die hebben de stoplichten in het vizier en als het licht op groen springt houden ze in als ze nog niet vooraan zijn om zo met het verkeer mee op te rijden/in te voegen. Nee, niet zoals gister ochtend, wat een malijer. Wat scheelde het, een half metertje, meer is het niet geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

heb wel een commentaar gehad van een motorrijder ook die meende dat ik zijn inrit blokkeerde zodat hij zn schuur niet uit kon...

na enige woordenwisseling links en rechts kreeg ik te horen ach ga fietsen..

heb gereageerd met dat gaat niet zitten geen trappers in die auto... en kan wel zelfde tegen jou zeggen maar volgens jou gaat dat ook niet..

( vond wel apart dat hij dr niet uit kon en paar min later bejaard vroutje in rolstoel er wel in kon maar ok zij had dan ok hulp van haar man met rolator denk dat dat het verschil maakte.

verder de gebruikelijke dingen als prutchauffeur enz niets om echt te onthouden vind ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Of ik even gauw die gore%$^^&%^#$vrachtwagen kan weghalen, en als ik dit niet zou doen zou hij me kop eraf rammen...

Mijn antwoord: kan niet weg, er staat een auto op mijn plekkie :)

en ja ik heb de cabine expres schuin gezet :)

T gaat om een laad en los haven, welke vanaf 0600 vrij moet zijn... dit was 10 over 7.

Hoe zouden jullie dit oplossen ?

post-5399-1394780937,6486_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Of ik even gauw die gore%$^^&%^#$vrachtwagen kan weghalen, en als ik dit niet zou doen zou hij me kop eraf rammen...

Mijn antwoord: kan niet weg, er staat een auto op mijn plekkie :)

en ja ik heb de cabine expres schuin gezet :)

T gaat om een laad en los haven, welke vanaf 0600 vrij moet zijn... dit was 10 over 7.

Hoe zouden jullie dit oplossen ?

:sjalom:Ik probeer ze altijd klem te zetten als ze op de losplek staan, lukt niet altijd maar ik doe er mijn best voor!! En zeker niet weggaan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Harderwijk is inderdaad daar bij die parkeergarage.

Maar met een city doorrijden tot aan de garage, en dan achteruit, dat lukte me niet hoor?? Was net iets te krap?? Ik draaide dat straatje er schuin tegenover in (errrggg smal, dat wel!) en dan schuin achteruit oversteken naar de deur. Gewoon kalmpjes achteruit de straat oversteken, als ze niet stoppen hebben ze pech. Je moet tenslotte iets toch? :angel:

En als er niemand staat daar, mag je meteen de krant bellen, want dat is groot nieuws volgens mij! :p:stom:

Ik heb vandaag de krant gebeld er stonds vandaag niks :ja: daar ik moest naast die bakkerij lossen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar in Harderwijk lossen wij van Kruger altijd voor de Halfords en komen daar met een 13,60 2 asser.

Ik weet niet of het wel zo slim is, om zulke gegevens op internet te plaatsen, met naam en toenaam....:confused:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom niet??

Omdat het op zo'n manier voor een crimineel wel erg makkelijk is, om te weten wie wie bevoorraadt. Het type goederen laat zich zo wel raden...;)

Op zo'n manier is het wel erg aanlokkelijk om eens een vrachtwagen van deze firma te bezoeken...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

afgelopen week sloegen de stoppen nadat het een hele tijd goed was gegaan weer eens door

Ik moest lossen bij een kantorenpand aan de A7 in de buurt van Hoogkerk

Ik was er rond 06.45 terwijl er op papier stond zo rond 07.00 uur lossen

De dames van de kantine zijn er dan nog niet om de handel in ontvangst te nemen dus zetten we het zelf in de koeling/vriezer .......no problem

Maar nu zat er een heks van een vrouw v/d beveiliging bij de balie en die moest nu met haar iets te dikke batterij uit de stoel om voor mij even de deur los te doen en dat vond ze niet leuk !!!

Ik was op dat moment in een goede bui en begroete haar met een na mijn inziens een leuke grap (ik kom er 1x in de week ) zoiets van weer een week naar de bliksem of iets in die geest

Nou voordat ik het laatste woord gezegt had begon ze me daar te knetteren niet normaal

Ze vertelde dat ik eerdaags een groot probleem zou krijgen als ik weer om 06.45 uur op de stoep zou staan als zij er niet was

Een andere collega houd haar/hem stipt aan de regels en die zou mij er niet inlaten

Nou ik zeg helemaal geen probleem dan wacht ik toch even mooi peukietijd .......foute opmerking Hendrik !!!

Toen begon ze te janken dat wij de kratjes met handel niet uit mochten pakken en zo in de koeling moesten zetten (iets wat ik altijd al doe maar een collega schijnbaar niet )

Pffffff wat een geneuzel dacht ik dus ik negeerde haar een beetje en vroeg om een pasje om de kantine in te kunnen nou die moest nog geactiveerd worden .........de muts ze zag me al lang aankomen en toen nog 5 min voor de deur laten staan wachten en nu dit nog !!!

Nou ja ik kreeg eindelijk de pas en loste mijn vrachtje , toen weer terug om de pas in te leveren maar in die tijd dat ik mijn werk deed werd ik een partij link dus ik kom bij haar bij de balie en zeg ........als je problemen met mij of mijn manier van werken hebt bel even de zaak en smeet de pas over de balie

Nou in het begin kon ze niet uit de stoel komen maar toen wel ze kwam me achterna en begon te razen en te tieren en blokkeerde de uitgang

Nou was dat niet zo snugger van haar want ik was een partij woest en donderde haar aan de kant ........misschien iets te hard

Ik heb m'n container in de auto gezet en ben weg gereden in de veronderstelling dat dit wel eens rare gevolgen voor mij kon hebben

Maar tot op de dag van vandaag niks gehoord als ze verstandig is houd ze de laadklep ook dicht want anders zal ik eens een boekkie over haar opendoen en hoe ik daar behandeld word !

1 geluk heb ik de collega die voor mij op Groningen reed had ook regelmatig een aanvaring met haar en die vertelde dat altijd op de zaak terwijl ik nog niks verteld heb dus ze weten dat die vrouw iemand van het vreemde soort is !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
afgelopen week sloegen de stoppen nadat het een hele tijd goed was gegaan weer eens door

Ik moest lossen bij een kantorenpand aan de A7 in de buurt van Hoogkerk

Ik was er rond 06.45 terwijl er op papier stond zo rond 07.00 uur lossen

De dames van de kantine zijn er dan nog niet om de handel in ontvangst te nemen dus zetten we het zelf in de koeling/vriezer .......no problem

Maar nu zat er een heks van een vrouw v/d beveiliging bij de balie en die moest nu met haar iets te dikke batterij uit de stoel om voor mij even de deur los te doen en dat vond ze niet leuk !!!

Ik was op dat moment in een goede bui en begroete haar met een na mijn inziens een leuke grap (ik kom er 1x in de week ) zoiets van weer een week naar de bliksem of iets in die geest

Nou voordat ik het laatste woord gezegt had begon ze me daar te knetteren niet normaal

Ze vertelde dat ik eerdaags een groot probleem zou krijgen als ik weer om 06.45 uur op de stoep zou staan als zij er niet was

Een andere collega houd haar/hem stipt aan de regels en die zou mij er niet inlaten

Nou ik zeg helemaal geen probleem dan wacht ik toch even mooi peukietijd .......foute opmerking Hendrik !!!

Toen begon ze te janken dat wij de kratjes met handel niet uit mochten pakken en zo in de koeling moesten zetten (iets wat ik altijd al doe maar een collega schijnbaar niet )

Pffffff wat een geneuzel dacht ik dus ik negeerde haar een beetje en vroeg om een pasje om de kantine in te kunnen nou die moest nog geactiveerd worden .........de muts ze zag me al lang aankomen en toen nog 5 min voor de deur laten staan wachten en nu dit nog !!!

Nou ja ik kreeg eindelijk de pas en loste mijn vrachtje , toen weer terug om de pas in te leveren maar in die tijd dat ik mijn werk deed werd ik een partij link dus ik kom bij haar bij de balie en zeg ........als je problemen met mij of mijn manier van werken hebt bel even de zaak en smeet de pas over de balie

Nou in het begin kon ze niet uit de stoel komen maar toen wel ze kwam me achterna en begon te razen en te tieren en blokkeerde de uitgang

Nou was dat niet zo snugger van haar want ik was een partij woest en donderde haar aan de kant ........misschien iets te hard

Ik heb m'n container in de auto gezet en ben weg gereden in de veronderstelling dat dit wel eens rare gevolgen voor mij kon hebben

Maar tot op de dag van vandaag niks gehoord als ze verstandig is houd ze de laadklep ook dicht want anders zal ik eens een boekkie over haar opendoen en hoe ik daar behandeld word !

1 geluk heb ik de collega die voor mij op Groningen reed had ook regelmatig een aanvaring met haar en die vertelde dat altijd op de zaak terwijl ik nog niks verteld heb dus ze weten dat die vrouw iemand van het vreemde soort is !!

Ken je d'r telefoon nummer niet een keer regelen voor me :p:P ik hou daar wel van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het in het verleden, een jaar of 10 geleden, ook wel eens meegmaakt in Steenbergen.

Ik deed toen nog distributie in verwarming en sanitair.

Ik leverde veel aan instalateurs en loodgieters.

Die lieten de goederen echter wel eens op locatie bezorgen, wat hun een boel werk scheelde.

Ik had die dag 21 losadressen, en een particulier waar het gelost moest worden, was de laatste op de route.

Ik zal daar om een uur 16:00 geweest zijn.

En de concurent toevallig ook!:D

Al met al begon die vent me tekeer te gaan dat we allebei zo laat op de dag pas kwamen aanleveren, en dat hij het nu te druk had etc.

En ik maar braaf al die radiatoren naar de deur sjouwen.

Ik heb tot op de dag van vandaag spijt dat ik die spullen niet in de vrachtwaggel heb laten staan, die laadklep niet heb dichtgedaan, en weg ben gereden.

Dan had hij de volgende dag aan de heren instalateurs uit kunnen leggen, waarom ze niet in aan het werk konden, ivm met het ontbreken van de goederen. Door zijn eigen grote bek.

Het is een service om iets elders aan te leveren, en dan zo afgekaffert worden door zo'n bullebak.....man man, wat heb ik een spijt.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vanmorgen vroeg een vraag van een Griek toen ik stond te lossen in Den Haag ... of hij 40liter uit de wagen mocht kopen.

Moest kunnen volgens hem .....

Terwijl de shop dus gewoon open was en hij zo kon gaan tanken dacht hij een voordeeltje te kunnen behalen.

Maar daar begint liqie dus mooi niet aan.

Ik had er ook een hoop bekijks ... mensen die echt gaan staan kijken!

Die zeggen dus niets .... maar je kunt wel raden wat ze denken (positief bedoeld)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Soms word je daar wel eens moe van. Chauffeurtje, kun je niet even iets uit de auto laten vallen LOL, dan zeg ik: Hahahahahahahaha, die heb ik nog nooit gehoord...

Verder had ik gisteren nog zo'n snugger iemand die niet kon rijden. Ik stond te lossen bij een winkelpassage en die man zei dat ik ook aan de andere kant kon lossen. Hij moest eruit. Ik vertelde hem toen dat hij daar ook kon parkeren en dan geen last van me had. Soms zeg ik ook wel: O, sorry, ik zal hem even in het parkeervak zetten (13.60 mtr trailer) dan zijn ze de eerste minuut even aan het nadenken en kan ik verder met lossen. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben wel eens gestopt voor een Roemeense collega met pech.

Ergens langs de a50 bij Veghel.

Komt ie aanlopen met een grote jerrycan en een dik stuk slang.....:stom:

Die had dus gewoon zijn tank leeg gereden, en te zien aan het "gereedschap" waar hij mee aankwam, niet voor de eerste keer.

Of ie even wat uit mijn tank mocht zuigen LOL

Ik ben best hulpvaardig, waar je ook vandaan komt.

Maar voor zoiets leen ik me toch echt niet.

Heb hem verteld dat de volgende pomp een kilometertje of 25 verderop was, en hem succes gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ben wel eens gestopt voor een Roemeense collega met pech.

Ergens langs de a50 bij Veghel.

Komt ie aanlopen met een grote jerrycan en een dik stuk slang.....:stom:

Die had dus gewoon zijn tank leeg gereden, en te zien aan het "gereedschap" waar hij mee aankwam, niet voor de eerste keer.

Of ie even wat uit mijn tank mocht zuigen LOL

Ik ben best hulpvaardig, waar je ook vandaan komt.

Maar voor zoiets leen ik me toch echt niet.

Heb hem verteld dat de volgende pomp een kilometertje of 25 verderop was, en hem succes gewenst.

Daarom kunnen zij zo goedkoop werken.

Elke keer een jerrycan van 25liter vol is toch elke keer gratis 75km en dan weer een hulpvaardige collega die je dan weer 75km. verder helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daarom kunnen zij zo goedkoop werken.

Elke keer een jerrycan van 25liter vol is toch elke keer gratis 75km en dan weer een hulpvaardige collega die je dan weer 75km. verder helpt.

Schijnbaar zijn er die wel ja.

Want ik heb nog nooit iemand zo verbaasd zien kijken toen ik hem vertelde dat ie toch echt niks uit mijn tank mocht halen.

Maar gewoon naar de pomp kon lopen :rolleyes::stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden