[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wat voor dingen krijg je dagelijks naar je hoofd geslingerd?


Recommended Posts

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast Michel_K

vond het wel een "leuk" onderwerp hoe jullie het oplossen tenminsten, sommige zijn minder (bedreigingen), maar even pissen in zijn jerrycan toch mooie oplossing:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
mainz.jaartje of 3 geleden

klant waar het heel druk kan zijn (sca).

Ik speciaal s-avonds naartoe gereden,en hem tegen 1 van de 2 rampen gezet.

S-morgens wordt ik wakker van een duitser,die hem er rond 6uur naast zet.

En daarna zijn tanden gaat poetsen,en gezicht wassen.met jerry-can,naast de trekker.

Om half 7,eruit gegaan..om me te melden..

Die brummi stond al met de klink in zijn handen..en wist niet hoesnel die binnen moest komen.

Heftruck chauffeur zon dooie zeikerd:mad::mad:,en ja,hoor uiteraard een bekende van die duitse brummi.

Om een lang verhaal kort te maken,hij was eerst..ik moest wachten,tot zijn 33plt-s eruit waren.

Toen ik naar buiten liep,zei die brummi nog lekker sarcastisch,dat die straks eerst nog even een bak koffie ging pakken(als ie leeg,was).

Moest even tot 10tellen.....maar,toen schoot mij zijn ochtend ritueel weer te binnen:d

en ja...moest toch nog effe pissen..in een leeg bierflesje gemikt..

En daarna bij mijn grote vriend zijn jerry-can bijgevuld.

Ik heb heel de dag LOL gehad...hij,de volgende dag waarschijnlijk niet

lollollollollollollollollollollollollollollollol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

ff nieuw leven inblazen...heb me kostelijk geamuseerd net met het nog eens teruglezen

wij hebben een schuifchassis. Een 20ft container kun je zo op het midden zetten,(blijft er een stuk chassis aan de achterkant over)Bij d eklant schuif je m weer naar de achterkant van het chassis.

Komen we bij een klant aan met de container nog in het midden, begint er een overijverige heftruckchauffeur te toeteren, schreeuwen, zwaaien, stuiteren. Hij komt naar ons toe en begint trots te vertellen dat we maar weg moeten gaan, want die container staat verkeerd. dat kan zo niet, gaat niet, wil niet niks niet.Terwijl ik al de slappe lach krijg, vraagt frank met een stalen gezicht: heb je dan niet zo'n lange klep op de ramp die tot aan de container komt?Neeeeeeeeeeeeeeeee, kan niet (en alweer dat verhaal). Hij is zo trots op zichzelf dat hij al gezien heeft dat we er echt niks van bakken. Als ik naar achter loop om het chassis te bedienen, komt ie bij mij staan. Krijg ik even uitleg hoe dom we toch bezig zijn.Sjonge jonge(het ergste is dat ie steeds enthousiaster wordt om zichzelf)Ik zeg hem beleefd: "Jij bent goed in jou werk, wij in het onze..." en ondertussen schuift de container mooi naar achter waar hij hoort. Waarom heb ik nou nooit een fototoestel bij de hand om zo'n gezicht op de foto te zetten?:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha,

jaren terug nam mijn vorige werkgever een paar wagens met chauffeur over van TTG in Tiel. Die was ermee gestopt of weet ik wat.

In ieder geval, toen de eerste afzetbakkencombi het terrein op kwam, met een chauffeur die al jaren met die auto reed, zegt onze terreinmeester tegen hem, zou je die bakken er eens af willen zetten? De hoogstverbaasde man beweerde echter dat dat onmogelijk was, volgens hem zaten er vaste bakken op.

Ga maar even aan de kant, zegt de terreinmeester en klets, klats, luchtvering omhoog,twistlocks los, pootjes uit en auto laten zakken en hij rijd zo onder die bakken vandaan!

Dat gezicht van die vent, onbetaalbaar...:eek::eek::eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wij hebben een schuifchassis. Een 20ft container kun je zo op het midden zetten,(blijft er een stuk chassis aan de achterkant over)Bij d eklant schuif je m weer naar de achterkant van het chassis.

Haha, goed verhaal. Alleen had Frankie het ook al verteld:D

http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?29956-humor-in-transport&p=319097&highlight=#post319097

Link naar opmerking
Deel via andere websites

getverdemme die vent is ook niet bij te houden:D

ik kan het je nog mooier vertellen: het was bij hetzelfde bedrijf maar 2 verschillende heftruckchauffeurs (vandaar dat die van hem Schnitzel heet:D)Je zou zeggen die mannen vertellen mekaar wel even dat ze wat nieuws ontdekt hebben aan een chassis..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

getverdemme die vent is ook niet bij te houden:D

ik kan het je nog mooier vertellen: het was bij hetzelfde bedrijf maar 2 verschillende heftruckchauffeurs (vandaar dat die van hem Schnitzel heet:D)Je zou zeggen die mannen vertellen mekaar wel even dat ze wat nieuws ontdekt hebben aan een chassis..........

Wel nee,

als Schnitzel 1 tegen Schnitzel 2 zou vertellen wat hij had gezien, zou Schnitzel 2 zeggen: "Mensch dass gibt es schon so lange! Kennst du dass nicht?."

En Schnitzel 1 weet dat, want die zou dat ook doen als het andersom was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wel nee,

als Schnitzel 1 tegen Schnitzel 2 zou vertellen wat hij had gezien, zou Schnitzel 2 zeggen: "Mensch dass gibt es schon so lange! Kennst du dass nicht?."

En Schnitzel 1 weet dat, want die zou dat ook doen als het andersom was.

Waarom noem je Schnitzel 2 niet gewoon Bratwurst:D

Maar jij kent de Duitsers beter dan ik;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom noem je Schnitzel 2 niet gewoon Bratwurst:D

Maar jij kent de Duitsers beter dan ik;)

Ik noem ze liever kuttekop, maar ik vrees dat ze dat verstaan...

Joh, Schnitzel 1 en 2 is toch prima. Ze zijn vrijwel identiek over het algemeen, volledig inwisselbaar voor elkaar en als je er eentje veroberd hebt, (of door geholpen bent, beeldspraak!) ben je hem de dag erna al weer bijna vergeten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor alle duidelijkheid, dit geldt 1 bepaalde Duitser. Is een beetje een verwijzing naar een vraagje van Marnix via pb.

Sommige, die in Kalkar bijvoorbeeld, zijn best goed te verteren. Nee echt waar!

Die jongens proberen zelfs Nederlands te praten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor alle duidelijkheid, dit geldt 1 bepaalde Duitser. Is een beetje een verwijzing naar een vraagje van Marnix via pb.

Ach, je hebt overal mensen waar je goed mee overweg kunt, en mensen waarmee je het wat zakelijke houdt. Ook in NL.

Was een winkel waar ik bijna wekelijks kwam, maar veel verder dan "goede morgen" kwamen we niet. Toen hadden ze een tijdje een ander "over de vloer" gehad. 1e x dat ik er weer kwam: "gelukkig ben jij er weer":D Een goeie band moet ook gewoon een beetje groeien met de tijd, gebaseerd op wederzijds respect ofzo;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hahaha,

jaren terug nam mijn vorige werkgever een paar wagens met chauffeur over van TTG in Tiel. Die was ermee gestopt of weet ik wat.

In ieder geval, toen de eerste afzetbakkencombi het terrein op kwam, met een chauffeur die al jaren met die auto reed, zegt onze terreinmeester tegen hem, zou je die bakken er eens af willen zetten? De hoogstverbaasde man beweerde echter dat dat onmogelijk was, volgens hem zaten er vaste bakken op.

Ga maar even aan de kant, zegt de terreinmeester en klets, klats, luchtvering omhoog,twistlocks los, pootjes uit en auto laten zakken en hij rijd zo onder die bakken vandaan!

Dat gezicht van die vent, onbetaalbaar...:eek::eek::eek:

In het oude pand van de TTG in Tiel staan nogsteeds de letters in het beton :D

Moest er paar maanden terug lossen, beweerde die meneer dat hun het pand van nieuws af aan hadden. Trok mn collega even de mat weg, dat gezicht! :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op de woensdag toen ik op weg naar huis was,om 17 uur telefoon van meneer plannert, of ik nog effe in helmond wou gaan laden want klant in lierop had niets meer, nadat ik uitgelachen was heb ik hem gevraagd of hij wist waar ik was, dat wist hij, toen hem verteld dat ik dat echt niet meer ging doen, want rijtijdenwet e.d. kreeg ik de opmerking dat het mij nooit goed was, en ik had die week maar 86 uur (geen typ fout acht,zes) ....., weet je gelijk waarom ik opgezegd heb....... voor mij misschien nooit goed, maar voor hun nooit genoeg.:ja::ja:

groeten martje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik stond dinsdag bij de karwei in Weesp te lossen toen een dame mij kwam vragen of ik de eigenaar van deze vrachtwagen was, toen ik zei dat ik dat niet was vroeg ze of ik wist waar die was. Ook dat wist ik niet. Toen ze mij na het lossen in zag stappen kwam dat mens witheet aanrennen dus raampje open, na enkele verwensingen de stomste vraag die ze kon stellen op dat moment: Jij was toch niet de eigenaar? Nee klopt mevrouw ik rijd er alleen maar mee en mijn werkgever, de eigenaar weet ik nog steeds niet waar die op dit moment uithangt. Na nog enkele verwensingen is ze toch maar ingestapt en kon ze nadat ik vertrokken was ook weer weg. Ze was nu toch wel 10 minuten te laat op haar werk. Maar ja stug parkeren bij de goederontvangst terwijl er nog andere ruimte genoeg was :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Stond een jaar of 15 terug te lossen in Helmond,kwam er een man bij me met de vraag hoe lang het ging duren.

Zeg tegen hem dat het nog wel een uurtje ging duren,trekt ie zijn beurs en geeft me 50 gulden met de vraag of ik de auto even naar voren wauw zetten.

Dat heb ik maar gedaan:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Paar jaar terug moest ik op vrijdag 4 vrachten zand in depot gooien voor een straatmaker, die er op maandag trottiors zou aanleggen.

Het was in een nieuwe buurt, waarvan de huizen nog niet bewoond waren, maar nog werden afgebouwd. Dus allemaal busjes van afbouw- en installatiebedrijven. Omdat een stuk of 4 busjes in de weg stonden ga ik een rondje woningen doen om te vragen of de busjes een stukje verplaatst konden worden. Bij 3 was dat geen probleem, maar nummer 4 werd toch een partij kwaad, niet normaal. Hij zei aan het eind van zijn tirade, vanaf de tweede etage, dat ik mijn rommel maar kwijt moest zien te worden.:mad::mad::mad:

Omdat ik de beroerdste niet wilde zijn heb ik dus zoveel mogelijk geprobeerd zijn bus te vermijden door achter en naast de bus te kippen, zodat hij altijd nog weg zou kunnen. Maar nummer 4 kon niet anders dan er pal voor liggen. Toen ik de bak op zijn hoogst had staan zag ik hem al uit de woning komen, maar ik was al weg. :D:D:D

Maandag om 7.30 had ik de stratenmaker aan de telefoon, waarom ik in godsnaam die installateur zijn bus niet helemaal onder het zand had bedekt. Busje had er het hele weekend gestaan, en de eigenaar was nog steeds witheet, en liep de door hele buurt te razen en te tieren. LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo sta ik regel matig te lossen bij de kwantum's

en volgens de meeste mensen altijd in "de weg",

maar in almelo is het altijd feest, sta je te lossen komt er na een minuut of 10 vrouwtje aan met haar auto eerst toetere en doen maar toen ik daar niet op reageerde stap ze uit en komt naar me toe,

chauffeur hoelang denkt u nog werk te hebbe?

ik zo: ja ik hoop toch wel tot men 65 ste maar tege die tijd zal het wel de 70 worden als het aan de regering ligt.

vrouwtje kijkt me aan en weet niet hoe ze moet reageren uit eindelijk stapt ze in de auto en volle gas in zen terug uit weg

de kwantum medewerker kwam niet bij van het lachen:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo sta ik regel matig te lossen bij de kwantum's

en volgens de meeste mensen altijd in "de weg",

maar in almelo is het altijd feest, sta je te lossen komt er na een minuut of 10 vrouwtje aan met haar auto eerst toetere en doen maar toen ik daar niet op reageerde stap ze uit en komt naar me toe,

chauffeur hoelang denkt u nog werk te hebbe?

ik zo: ja ik hoop toch wel tot men 65 ste maar tege die tijd zal het wel de 70 worden als het aan de regering ligt.

vrouwtje kijkt me aan en weet niet hoe ze moet reageren uit eindelijk stapt ze in de auto en volle gas in zen terug uit weg

de kwantum medewerker kwam niet bij van het lachen:angel:

Herman Finkers had gelijk: in Almeloooooooooo is altijd wat te doen......:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zo sta ik regel matig te lossen bij de kwantum's

en volgens de meeste mensen altijd in "de weg",

maar in almelo is het altijd feest, sta je te lossen komt er na een minuut of 10 vrouwtje aan met haar auto eerst toetere en doen maar toen ik daar niet op reageerde stap ze uit en komt naar me toe,

chauffeur hoelang denkt u nog werk te hebbe?

ik zo: ja ik hoop toch wel tot men 65 ste maar tege die tijd zal het wel de 70 worden als het aan de regering ligt.

vrouwtje kijkt me aan en weet niet hoe ze moet reageren uit eindelijk stapt ze in de auto en volle gas in zen terug uit weg

de kwantum medewerker kwam niet bij van het lachen:angel:

Weet je wat ze ook nogal eens rustig maakt?

Als men toetert ga je er naar toe en zegt:als u het sneller kunt lossen dan ik mag u het proberen,dat houd ik uw toeter wel even vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet je wat ze ook nogal eens rustig maakt?

Als men toetert ga je er naar toe en zegt:als u het sneller kunt lossen dan ik mag u het proberen,dat houd ik uw toeter wel even vast.

LOL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden