[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Generaal Pardon.


Recommended Posts

  • Forumlid

Om alle ouwe koeien te vergeten hebben we besloten alle gebande leden een herkansing te geven.

Wel met een waarschuwing dat indien men op oude voet verder gaat het een ban voor het leven gaat worden en niet meer in aanmerking komt voor een herkansing.

Veel plezier weer op het forum.........................................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed

Vraagje van mijn kant;

mocht er iemand gebruiken maken van dit general pardon en zich aanmelden onder een andere naam, wordt dit dan ook effe gemeld?

Ik bedoel, ondanks het verleden en die ouwe koeien die je niet uit de sloot wilt halen, maar er desondanks wel zitten, is het wel prettig om te weten als een voormalig gebande zich aanmeld onder een andere naam.

Dan kun je je zelf een tikje instellen op hoe je gaat reageren en of je überhaupt wilt reageren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat kon je altijd al toch ?? ik meen dat jij onder moderatie STOND..

--== Freddy ==--

Dat is eigenlijk nog erger dan een ban...

Wil je een posting doen maar dan moet je wachten tot het is goedgekeurd door een beheerder, bestuurder, moderator.... Dat komt niet echt de spontaniteit ten goede, hoor...

Ik zal ook niet enthousiast gaan meeforummen hier, ben veel te bang dat ik dan in jullie ogen weer over de schreef ga... Maar wel een leuke actie, dit generaal pardon...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is eigenlijk nog erger dan een ban...

Wil je een posting doen maar dan moet je wachten tot het is goedgekeurd door een beheerder, bestuurder, moderator.... Dat komt niet echt de spontaniteit ten goede, hoor...

Ik zal ook niet enthousiast gaan meeforummen hier, ben veel te bang dat ik dan in jullie ogen weer over de schreef ga... Maar wel een leuke actie, dit generaal pardon...

Ik heb weer even bijgelezen...

Conclusie:

Ik ga mijn plekje hier niet vinden... Willen jullie zo vriendelijk zijn mijn account te sluiten..??

BVD...

Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eerst dacht ik, :Generaal Pardon"? Misschien iemand die tegen iedereen en van alles aanloopt, of de hele tijd vieze winden laat...ppffrrttttt oh, pardon:D.

Vind het hier wel zo aan genaam. Mooi om een beetje op de hoogte te blijven van het mooie Nederland en omgeving.

Er zijn een paar duizend leden, en al gauw zo een 500 per dag op t forum. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken.

Ik lees wat ik wil lezen, en soms schrijf ik wat. Nu is het zomer, dus veel naar buiten, helaas regent het de heele dag vandaag.

Complimenten aan Freddy en de administratoren, het laatste wat ik zou willen doen..

Zo, ik blijf. En je hoeft niet je account te sluiten, als je niks schrijft of leest..... dat is dat. Er zijn best wel wat leden geintereseerd in het gebeuren hier in Noord Amerika.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach.. met Flandje is altijd wel iets.. een schreeuw om aandacht denk ik :D.

Nou je hebt je 5 minuten weer gehad Fland... nu weer verder ?

Mocht je toch willen worden verwijderd PB een admin.

In de bovenste gele balk zie je : De Admins staan.. daarop klikken en je kunt kiezen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

met dat missen zal het wel meevallen,

aangezien hij zich na zijn laatste bericht (wat hier boven staat) niet meer heeft laten zien.

dat is zijn eigen keuze, mag hij helemaal zelf weten.

leven en laten leven dus... zijn we samen maar druk mee ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
met dat missen zal het wel meevallen,

aangezien hij zich na zijn laatste bericht (wat hier boven staat) niet meer heeft laten zien.

dat is zijn eigen keuze, mag hij helemaal zelf weten.

leven en laten leven dus... zijn we samen maar druk mee ;)

:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden