[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagen rijdt zich klem


Gast routier

Recommended Posts

HOOGEZAND - Maandagmiddag rond twaalf uur kwam een truck met oplegger vast te zitten tegen het woonhuis naast de Mitra aan de Hoofdstraat in Hoogezand. Bij de lastige uitdraai van de oprit van de Mitra kwam de oplegger tegen de gevel.

De truck stond zo voor de oplegger dat elke manoeuvre de gevel meer zou beschadigen. Een kraanwagen heeft de oplegger aan de achterzijde op kunnen takelen zodat die van de gevel gedraaid kon worden. Daarna kon de chauffeur de vrachtwagen wegrijden. De gevel leek slechts ligt beschadigd, evenals de oplegger.

Voor foto's zie: 112Groningen

bron:transport-online.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
HOOGEZAND - Maandagmiddag rond twaalf uur kwam een truck met oplegger vast te zitten tegen het woonhuis naast de Mitra aan de Hoofdstraat in Hoogezand. Bij de lastige uitdraai van de oprit van de Mitra kwam de oplegger tegen de gevel.

De truck stond zo voor de oplegger dat elke manoeuvre de gevel meer zou beschadigen. Een kraanwagen heeft de oplegger aan de achterzijde op kunnen takelen zodat die van de gevel gedraaid kon worden. Daarna kon de chauffeur de vrachtwagen wegrijden. De gevel leek slechts ligt beschadigd, evenals de oplegger.

Voor foto's zie: 112Groningen

bron:transport-online.nl

Dat heeft weer flink wat euro's gekost , merk ik .:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zover ik weet komt zo'n kraan voor €400,00 euro... gelukkig weet ik dit niet uit eigen ervaring maar een collega op de bakwagen zette de auto 's nachts in de berm en kon er niet meer uit. Er kwamen toen 2 van zulke kranen omdat ze niet hadden begrepen dat het om een bakwagen ging. 2 x €400,00: kassa!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb al regelmatig met zulk soort trailers gereden, dhl heeft soortgelijke trailers en ze hebben een hele nare uitzwaai...... Hij had de maximale ruimte kunnen pakken, maar als die parkeerplaatsen vol staan met auto's heb je daar een vrij lastige situatie. Het lijkt haast alsof het steeds meer krapper moet tegenwoordig.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden