Gast routier Geplaatst 26 augustus 2007 Share Geplaatst 26 augustus 2007 HOOGEZAND - Maandagmiddag rond twaalf uur kwam een truck met oplegger vast te zitten tegen het woonhuis naast de Mitra aan de Hoofdstraat in Hoogezand. Bij de lastige uitdraai van de oprit van de Mitra kwam de oplegger tegen de gevel. De truck stond zo voor de oplegger dat elke manoeuvre de gevel meer zou beschadigen. Een kraanwagen heeft de oplegger aan de achterzijde op kunnen takelen zodat die van de gevel gedraaid kon worden. Daarna kon de chauffeur de vrachtwagen wegrijden. De gevel leek slechts ligt beschadigd, evenals de oplegger. Voor foto's zie: 112Groningen bron:transport-online.nl Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid motaarke 284 Geplaatst 26 augustus 2007 Forumlid Share Geplaatst 26 augustus 2007 HOOGEZAND - Maandagmiddag rond twaalf uur kwam een truck met oplegger vast te zitten tegen het woonhuis naast de Mitra aan de Hoofdstraat in Hoogezand. Bij de lastige uitdraai van de oprit van de Mitra kwam de oplegger tegen de gevel. De truck stond zo voor de oplegger dat elke manoeuvre de gevel meer zou beschadigen. Een kraanwagen heeft de oplegger aan de achterzijde op kunnen takelen zodat die van de gevel gedraaid kon worden. Daarna kon de chauffeur de vrachtwagen wegrijden. De gevel leek slechts ligt beschadigd, evenals de oplegger. Voor foto's zie: 112Groningen bron:transport-online.nl Dat heeft weer flink wat euro's gekost , merk ik .:o Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Trucklily Geplaatst 26 augustus 2007 Share Geplaatst 26 augustus 2007 Zover ik weet komt zo'n kraan voor €400,00 euro... gelukkig weet ik dit niet uit eigen ervaring maar een collega op de bakwagen zette de auto 's nachts in de berm en kon er niet meer uit. Er kwamen toen 2 van zulke kranen omdat ze niet hadden begrepen dat het om een bakwagen ging. 2 x €400,00: kassa! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid BobbieV 0 Geplaatst 27 augustus 2007 Forumlid Share Geplaatst 27 augustus 2007 Ik heb al regelmatig met zulk soort trailers gereden, dhl heeft soortgelijke trailers en ze hebben een hele nare uitzwaai...... Hij had de maximale ruimte kunnen pakken, maar als die parkeerplaatsen vol staan met auto's heb je daar een vrij lastige situatie. Het lijkt haast alsof het steeds meer krapper moet tegenwoordig....... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid hwm.klaassen 3847 Geplaatst 27 augustus 2007 Forumlid Share Geplaatst 27 augustus 2007 Ongeveer 400tot 500 Euro per uur.Van huis af en weer thuis Heb voor 2 jaar terug in de sneeuw Bij Nancy (FR) Kon er niet door En de oplegger ging de kant in Ze hebben mij er toen uit getrokken 5 Min werk wel 750 Euro.Wat doe je ju zit vast.Hwm Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Administrators Marotrans 10339 Geplaatst 28 augustus 2007 Administrators Share Geplaatst 28 augustus 2007 Volgende keer die pl...zooi aan de weg lossen, komen ze maar helpen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts