[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kaak Transport Netherlands uit Helmond failliet


Gast Cortrans

Recommended Posts

Gast Cortrans

» Kaak Transport Netherlands uit Helmond failliet image-5618.jpgHELMOND - Kaak Transport Netherlands BV, ook wel bekend als Kaak Logistics BV, aan de Haverdijk 13a in Helmond is dinsdag 12 mei door de rechtbank van 's-Hertogenbosch failliet verklaard. Er zouden zeker veertig mensen werken.

Wat de reden van het faillissement is nog onbekend. René Kaak ontkent pertinent dat het Helmondse bedrijf failliet is. “Mij is niets bekend. In 2004 is er wel een faillissement geweest. De directie is niet voor commentaar bereikbaar. En ik heb niets met de bedrijfsvoering te makenâ€, beweert René.

Curator van het gesneuvelde transportbedrijf is mr. M. van Hemert van U.W. Advocaten in Eindhoven. Hij kan vanwege werkzaamheden elders woensdagmiddag nog geen commentaar geven.

Het familiebedrijf is in 1999 opgericht en was gespecialiseerd in het begeleid vervoer van groupage en deel ladingen vanuit de Benelux naar Engeland, Wales, Schotland vice versa. Het overgrote deel van de vloot van Kaak Logistics BV is dan ook in Harwich, Hull en Manchester Engeland gestationeerd.

Later meer...

©Transport Online / Esther van der Wal-de Vries – Marcel van der Voort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In 2004 heeft Kaak de "rotte appels (lees de te dure chauffeurs)" verwijdert, is toen charters gaan zoeken (oa Rutten uit Siebengewald), en is toen failliet gegaan. Daarna zijn ze opnieuw verder gegaan (zelfde auto's, zelfde werk). De prijzen bleven ze kapot rijden in Helmond, en zijn dan nu weer failliet. Ben benieuwd hoe ze nu weer verder gaan... Tis een beetje het zelfde als K&K heeft gedaan. Bedrijven met teveel K's in de regio Helmond/Deurne maken op mij geen betrouwbare indruk.... :nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ze zijn alweer enkele weken aan een doorstart bezig, en wel onder de naam L&R. Hoe is het mogelijk dat er nog verladers met hun in zee gaan. In het verleden moest ik er wel eens laden en toen viel me al op dat ze zeer beroerd met hun personeel omgingen, de buitenland chauffeurs (overigens buitenlanders) moesten in hun auto hun 9 uur rust maken!

het moest bij wet verboden zijn dat zo'n bedrijf gewoon weer opnieuw mag beginnen!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ze zijn alweer enkele weken aan een doorstart bezig, en wel onder de naam L&R. Hoe is het mogelijk dat er nog verladers met hun in zee gaan. In het verleden moest ik er wel eens laden en toen viel me al op dat ze zeer beroerd met hun personeel omgingen, de buitenland chauffeurs (overigens buitenlanders) moesten in hun auto hun 9 uur rust maken!

het moest bij wet verboden zijn dat zo'n bedrijf gewoon weer opnieuw mag beginnen!!!!!!!

ik heb zelf 11 maanden bij kaak gewerkt dat was voor hij de eerste keer failliet ging.ben er gelukkig op tijd weggegaan.tis een laaielichter en een grote leugenaar.tegen zijn chauffeurs en de klanten.daarom vind ik het ook vreemd dat er nog klanten met hem in zee zijn gegaan.hopelijk komt hij niet meer terug.we kunnen hem missen als kiespijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
In 2004 heeft Kaak de "rotte appels (lees de te dure chauffeurs)" verwijdert, is toen charters gaan zoeken (oa Rutten uit Siebengewald), en is toen failliet gegaan. Daarna zijn ze opnieuw verder gegaan (zelfde auto's, zelfde werk). De prijzen bleven ze kapot rijden in Helmond, en zijn dan nu weer failliet. Ben benieuwd hoe ze nu weer verder gaan... Tis een beetje het zelfde als K&K heeft gedaan. Bedrijven met teveel K's in de regio Helmond/Deurne maken op mij geen betrouwbare indruk.... :nee:

K&K :eek::eek::mad::mad::hamer::hamer::hamer:

Dat heette daarvoor CDR toch? GRMBLLLLL Wordt nog boos als ik daar aan denk! :hamer::hamer::hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
K&K

Dat heette daarvoor CDR toch? GRMBLLLLL Wordt nog boos als ik daar aan denk!

Ja, CDR Racing was de 3e BV van Ton Koster. En hij sponsorde zijn zoontje, dat aan crossen deed. Na K&K Transport BV en K&K Logistiek BV heeft hij de 3e BV dan CDR Racing BV genoemd. Weet niet of zoontje nog crosst. Heb vernomen dat hij bij BemoTrans in Eindhoven op de planning zit, en vader Ton in Portugal aan het rentenieren is, op redelijk jonge leeftijd weliswaar, maar hij heeft natuurlijk genoeg pensioen "opgebouwd" voordat hij failliet ging.

Kaak daarentegen is al op leeftijd, hij is al 60. Of Kaak genoeg pensioen heeft "opgebouwd" weet ik niet, maar lijkt me wel. Op hetzelfde adres in Helmond zit nog een Kaak BV, en die draait nog steeds. Hij rijdt nog steeds bij NexPack en verkoopt nog steeds vrachten op internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumlid

ik heb zelf 2jaar voor hem gereden het is een grote boef jatten van chauffeurs en een grote bek tegen chauffeurs en klanten.

ik was op tijd bij hem weg maar krijg nog geld van hem en bijna elke chauffeur die daar heeft gewerkt krijgt geld van hem.

dat hij nog rond loopt verbaasd me

ja nu rijd die onder naam r&l dit moest niet mogen en ik snap de klanten ook niet.

rijd nu met 3 oude wagens toen ik er werkte hadden ze er ca 15 wagen,s

alle lease zijn terug genomen

ga daar nooit werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid
ik heb zelf 2jaar voor hem gereden het is een grote boef jatten van chauffeurs en een grote bek tegen chauffeurs en klanten.

ik was op tijd bij hem weg maar krijg nog geld van hem en bijna elke chauffeur die daar heeft gewerkt krijgt geld van hem.

dat hij nog rond loopt verbaasd me

ja nu rijd die onder naam r&l dit moest niet mogen en ik snap de klanten ook niet.

rijd nu met 3 oude wagens toen ik er werkte hadden ze er ca 15 wagen,s

alle lease zijn terug genomen

ga daar nooit werken

Was gisteren op het industrieterrein in Helmond. Daar waar Kaak zat, zit nu R&L. Zijn de zelfde opleggers, alleen is over Kaak nu R&L geplakt, en hetzelfde werk, bij Nexpack staan nu R&L opleggers. Dus nieuw BV'tje, naampje veranderd, en gewoon weer verder gaan... :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik heb zelf 2jaar voor hem gereden het is een grote boef jatten van chauffeurs en een grote bek tegen chauffeurs en klanten.

ik was op tijd bij hem weg maar krijg nog geld van hem en bijna elke chauffeur die daar heeft gewerkt krijgt geld van hem.

dat hij nog rond loopt verbaasd me

ja nu rijd die onder naam r&l dit moest niet mogen en ik snap de klanten ook niet.

rijd nu met 3 oude wagens toen ik er werkte hadden ze er ca 15 wagen,s

alle lease zijn terug genomen

ga daar nooit werken

Hoorde van m'n oude baas dat R&L alweer op internet vrachten aan het verkopen is. Op de website www.rleuropeandistribution.com staan ze ook op, foto's met de oude Kaak auto's, en op een klein fotootje ook Rene en Leon Kaak met naam erbij.

Persoonlijk, als een transporteur zet dat hij voor scherpe marktconforme tarieven rijdt, heb ik altijd het idee dat dat maar over één iemand z'n rug kan gaan. Maar dat is mijn mening...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden