[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Beslaglegging huis failliete directeur Hendrik van Achteren brengt naamgenoot in verl


Harrie76

Recommended Posts

  • Forumlid

WILDERVANK – "Op chauffeursfora wordt er naar mijn bedrijf verwezen. En woensdagavond ben ik lastig gevallen tijdens een telefoongesprek", reageert transportondernemer Henk van Achteren, aan de J. Kammingastraat 93 in Wildervank. Waarom is hij in diskrediet? FNV Bondgenoten laat beslag leggen op het huis in dezelfde straat van zijn bijna naamgenoot Hendrik van Achteren.

Transportbedrijf VAW van Hendrik van Achteren is in maart van dit jaar failliet verklaard. Eén van de werknemers is lid van FNV Bondgenoten. Hij kreeg zijn overuren en vakantietoeslag niet betaald. Na tussenkomst van de rechter is bepaald dat de gedupeerde trucker inclusief rente 50.000 euro tegoed heeft van Hendrik van Achteren. Die heeft zijn schuldeisers betaald, maar verzuimde om zijn werknemer te betalen.

In een nieuw rechtsgeding stelde de rechter dat hij zich schuldig heft gemaakt aan selectieve betalingen. Daarom kan Hendrik van Achteren persoonlijk aansprakelijk worden gesteld en heeft FNV Bondgenoten het op zijn huis gemunt, in de hoop alsnog geld voor hun lid binnen te halen.

Minder plezierig voor Henk van Achteren die zijn woning vlakbij Hendrik heeft staan. "Het artikel dat eerder deze week op Transport Online is verschenen klopt", wil hij kwijt. "Maar ik ben een andere persoon dan Hendrik. Sinds 2000 heb ik transportbedrijf H. van Achteren en zit in Wildervank. Of Hendrik familie van mij is laat ik mij niet over uit. Maar ik heb op geen enkele manier contact met hem en wij doen ook geen zaken met elkaar", benadrukt Henk.

Transport online

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het zal toch wel uitgezocht zijn of die twee iets met elkaar te maken hebben mag je aannemen.

Of gaan ze nu al alle huizen in beslag nemen van alleen achternaamgenoten in hetzelfde dorp als waar een wanbetalende werkgever zit.

Ben ik even blij dat er geen bedrijf hier zit met dezelfde achternaam als mijn achternaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is ook wel uitgezocht... Alleen de media heeft het niet duidelijk naar buiten gebracht. En zo zijn speculaties ontstaan die voor nog meer verwarring hebben gezorgd. Ook hier is daar vrolijk aan mee gedaan.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden