Spring naar bijdragen

Betam Truckwash Duiven

Trukkerduiven
 Share

Recommended Posts

• Administrators

Snel wassen is prettig, maar moet niet ten koste gaan van de kwaliteit...

En naar mijn mening gebeurt dat daar wel helaas. Binnenkant van de deuren, binnenkant van fietsenvangers en chassis zijn kleine details waar je als wasstraat punten kunt scoren vind ik. Jammer om te laten liggen:o

Pluspunt: de 'buurman' staat gelijk klaar met de zuurspuit, is ook niet alles... Dan moet je wel goed naspoelen namelijk! Betam gebruikt dit wondermiddel minder, en doet het werk met de borstel:tu:

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 year later...

Ik ben er vanmorgen geweest, en raad eens........... Ik kreeg een gratis ontbijtje !!

Tussen 07.00-11.00 uur krijg je bij iedere wassing een gratis ontbijt. Dat is nog eens service. Terwijl ik lekker aan het eten was werd mijn truck weer mooi schoon, de jongens daar leveren echt kwaliteit !

Het is een bedrijf die volop aan de weg timmert want ze zitten ook in Apeldoorn en Schiphol-Rijk met een truckwash. Op Schiphol zijn ze al bezig met het vernieuwen van de machines. Ga zo door Betam !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast nico/gery

heb hier gisteravond naar volle tevredenheid gewassen; rij tegenwoordig met een witte Renault AE trekker van Egbers Trucking uit Winterswijk (iemand toevallig nog foto's gemaakt van dit bedrijf???) en zoals jullie weten zitten daar nogal wat hoeken aan; alles werd tot in de puntjes verzorgd. Was er net na 21.00 uur en er was niks te doen, dus misschien is dat ook wel de reden dat er 2 man opvloog en als een razende tekeer gingen om mijn truck in no-time (18 minuten; duurt vaak langer:mad:) tot in de puntjes schoon te maken. HULDE Mannen:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites