[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

positief nieuws


Gast sjoeke

Recommended Posts

  • Forumlid

Positief nieuws?

Nou ... de brandstofvolumes en met name de Benzines laten een lichte stijging zien ...

De diesel blijft echter nog achterlopen ... vandaar ook dat deze minder in prijs aan het stijgen is dan de Benzine die over de afgelopen twee weken aanzienlijk duurder is geworden. Het prijsverschil tussen Benzine en Diesel is dus ook uiteengelopen ... en da's positief te noemen voor de Dieselrijders onder ons ;)

Gelukkig is de prijs aan de pomp van één liter diesel nog onder de 1 euro.

Goedkoopste aan de onbemande pomp voor € 0.95 de liter ESSO EXPRESS Velserbroek. Elders is hij dicht tegen de 1 euro-grens aan .. en bij de bemande tankstations is hij reeds over de 1 euro-grens heen )-

* nu de vakantie's beginnen is er ook weer meer hoop voor werkeloze chauffeurs die nu dus vakantie-gangers kunnen/mogen opvangen en dan dus weken dus werk zullen hebben. Wat er na de vakantie periode gaat gebeuren zou waarschijnlijk niet onder positiefnieuws vallen en dus hier laat ik het maar even bij.

Maar voor wat de zomerperiode betreft kunnen we voorzichtig positief zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ferry vervoer vind ik toch nog rustig.

Eerdere jaren was het veel drukker, heb een tijdje voor Smeets getrokken, ze hadden niet alle dagen werk.

Groet; Dafmaf.

ik rij dan voor euro ferry , en ben elke dag bezig , ben alleen meer sávonds thuis :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

heb nu vast contract sinds een jaar,maar wil toch weer buitenland...ben dr hier weer ff helemaal klaar mee...Oke buitenland is ook niet het walhalla... Maar mis het wel na drie jaar....

Maar ik zoek ff op mn gemakkie,alleen wat mij aanstaat..Heb de tijd hoor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@schrootmalloot. dat klinkt anders niet positief.;)

positiefnieuws? wij zijn aan het nieuwbouwen.:D

nieuw kantoor, loods en parkeerterrein.:tu:

positief of negatief nieuws is altijd betrekkelijk.

voor de crisis hadden wij 35 auto's. dat zijn er 17 geworden (negatief(?)

volgende weekend is het midzomer, van de 17 gaan er 7 zeker voor 2maanden in de hoek (negatief(?)

na augustus gaan die auto's weer rijden. positief(?)

okt, half nov zijn topmaanden, en moeten er auto's of charters bij. positief(?)

en zo is elke maand, of tijd in het jaar wel bekent. weinig nieuws dus. tenzij je het zo wil lezen/zien.

2jaar geleden kregen wij er een klant bij die goed is voor 10.000 vrachten per jaar. positief dus. dat houd wel in dat een ander dat werk kwijt raakte. negatief nieuws dus.

en nu.. zijn ze bezig met de grootste klant van noorwegen. een voet is tussen de deur. positief dus, maar iemand zal dat werk dus kwijt raken.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@schrootmalloot. dat klinkt anders niet positief.;)

positiefnieuws? wij zijn aan het nieuwbouwen.:D

nieuw kantoor, loods en parkeerterrein.:tu:

positief of negatief nieuws is altijd betrekkelijk.

voor de crisis hadden wij 35 auto's. dat zijn er 17 geworden (negatief(?)

volgende weekend is het midzomer, van de 17 gaan er 7 zeker voor 2maanden in de hoek (negatief(?)

na augustus gaan die auto's weer rijden. positief(?)

okt, half nov zijn topmaanden, en moeten er auto's of charters bij. positief(?)

en zo is elke maand, of tijd in het jaar wel bekent. weinig nieuws dus. tenzij je het zo wil lezen/zien.

2jaar geleden kregen wij er een klant bij die goed is voor 10.000 vrachten per jaar. positief dus. dat houd wel in dat een ander dat werk kwijt raakte. negatief nieuws dus.

en nu.. zijn ze bezig met de grootste klant van noorwegen. een voet is tussen de deur. positief dus, maar iemand zal dat werk dus kwijt raken.:ja:

Maar voor jou is dat positief toch??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Ik krijg in juli waarschijnlijk een nieuwe wagen, of dat positief of negatief is weet ik nog niet want het is geen Scania :o

Ach als het een Daf XF-105 SuperSpaceCab is, is het toch ook weer positief nieuws (zit je ook ens in een echte vrachtauto)

LOL

sorry, grapje

Ohh ohhh ohhh, wat mis ik die fijne DAF.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
onbekend maakt onbemind

Daarom snap ik de aversie tegen Scania niet zo. Elke maf rijd op een Daf.

Overigens heb ik ervaring met resp, 3200, 1900, 95, 95XF, XF95 XF105 en ook nog CF en LF waarvan de laatste 2 RHD. die 3200 was nog de beste van deze rij... zegt genoeg over DAF

Verder nog vragen? :cool:

Nu weer ontopic over positieve zaken :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden