[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

europe flyer huissen


Recommended Posts

  • Forumlid

trekker nummer 5

Europe Flyer Geleverd:

14-02-2009

Type:

Volvo FH13 480 4x2 trekker

Aan

Europe Flyer

Huissen

Door:

Harbers Trucks Elst bv

Europe_Flyer2_14-2-09.jpeg

trekker nummer 6 afgeleverd in 2008Europe Flyer Geleverd:

25-04-2008

Type:

Volvo FH 480 6x2 trekker

Aan

Europe Flyer

Huissen

Door:

Harbers Trucks Elst bv

tot 2006 ging het archief meer kon ik er niet vinden 6 trekkers en 2 combi's klopt d8 ik ook wel zo ongeveer met de aantal in geruilde auto's

Europe_Flyer_2_28042008.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Stond in de week dat Europe Flyer failliet ging te tanken bij de Esso in Meer, en toen kwamen er ook 2 dubbelbemande auto's van Europe Flyer daar tanken, zaten ook spaanse types op. Of het Spanjaarden waren weet ik niet, Clarence Seedorf ziet er ook iets donkerder uit dan ik, daar kun je niet alles uit concluderen, maar Charters zie ik eigenlijk geen meer rijden. Diesel en auto's heeft hij dan altijd keurig betaald, anders kon hij niet zo doorgaan, maar mijn vraag is gewoon wat hij met de charters gedaan heeft. Of die hun geld hebben gekregen, of die er nog rijden, of dat het net zo is gegaan als met STEurope -> Jan de Waal...
De charters hebben hun geld NIET of maar gedeeltelijk gekregen. Europe Flyer houd het hoofd boven water door anderen onder te duwen. is ook regelmatig failliet gegaan. Lees op transport online (pagina 6 of zo) Bas Selman neemt failliete Europe Flyer over. De commentaren zijn schrijnend. Bij de commentaren staat ook een link naar het vonnis van de rechtbank. Je verbaasd je daar nergens meer over. De chauffeurs worden over verschillende BV,s verdeeld. Collega zat ook in een BV die failliet ging. Maar ja altijd nog beter dan de spanjaarden en portugesen die gingen zonder salaris op het vliegtuig.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Zitten die nu al aan hun km's :D

BR-XR-18: 554541 Km op de teller

zie: http://www.scania.nl/Used_vehicles/Intro_Used_Vehicles/?actionID=showVehicle&VehicleID=95640&618725

Als ze deze auto's nou gewoon nog ff door hadden laten rijden, was het faillisement dan nodig geweest????? Gloednieuwe auto's is wel heel leuk, maar kost ook wat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op pagina 2 van dit topic. Volvo FH13??????

Ik heb 12 jaar Volvo gereden en nu sinds een jaar een Daf, Heb ik ergens iets gemist?

Gr. Marco

de nieuwe versie van fh12 heet nu inderdaad fh13 wij hebben er ook een lopen:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op pagina 2 van dit topic. Volvo FH13??????

Ik heb 12 jaar Volvo gereden en nu sinds een jaar een Daf, Heb ik ergens iets gemist?

Gr. Marco

De nieuwe FH ligt een 13 liter blok in.

Maar omdat 13 voor velen een ongeluksgetal is hebben ze hem maar "gewoon" FH genoemd. :cool:

Bijgeloof gaat soms wel heel ver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
soms is een nieuwe auto goedkoper als een oude.

Neem als voorbeeld het onderhoud of de maut

Een auto die (af)betaald is, is nog goedkoper. Bedenk je maar eens wat je per maand aan een bank, of leasemaatschappij af moet tellen.

Als je de auto "vrij" hebt kan je je pas echt veroorloven om selectief met je vrachten om te gaan. Dus dan kan je ook eens iets weigeren, in plaats van het rijden voor elke prijs omdat stilstand duurder is (lijkt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daar heb je gelijk in teddybeer

Maar als je een auto hebt die in de lease al veel problemen geeft dan ga je hem niet over nemen toch???

Ik weet niet of deze daf's ook problemen hadden hoor

Lijkt me sterk dat ze zoveel auto's met (veel) problemen hadden. Allemaal 3 à 4 jaar oud en dan ook nog van alle merken................:confused:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daar heb je gelijk in teddybeer

Maar als je een auto hebt die in de lease al veel problemen geeft dan ga je hem niet over nemen toch???

Ik weet niet of deze daf's ook problemen hadden hoor

Jongens .. Jongens... Lauter verondestellingen. . . .

Dit is het vaak het beleid bij dergelijke bedrijven! 2,5 á 3 jaar rijden en auto's bij 450.000 / 500.000 km tegen nieuwe auto's inruilen. Waarom??? Omdat dan de auto's een interessante inruilwaarde/afschrijving hebben. Veelal zijn dit deals die voor de afname van de voertuigen al met de dealers besproken zijn. En zodoende blijft je wagenpark jong en up to date, (en dit kan ook voor personeel motiverend werken).

Kijk maar op vliegveld Twente. Daar staan legio (tussen de 300 en 500 trekkers) auto's van Vos / de Vries / Koops (e.a). Allemaal ongeveer 3 jaar oud met ong 450.000 km. Dan zijn ze technisch afgeschreven, en voor veel van dze auto's is al een nieuwe weer afgeleverd.

Maar omdat de bedrijfsautomarkt op de kont ligt, zijn de jonge gebruikte voertuigen welhaast onverkoopbaar geworden, dus daarom blijven deze auto's voorlopig (waarschijnlijk) even staan. Als het werk weer aantrekt dan zijn deze voertuigen weer interesant, en snel leverbaar. Want dan geld eer wie snel levenren kan tegen een goede prijs is koopman!

dit ff ter informatie, om onnodig gespeculeer weer te voorkomen. Nu weer terug on topic aub! :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk maar op vliegveld Twente. Daar staan legio (tussen de 300 en 500 trekkers) auto's van Vos / de Vries / Koops (e.a). Allemaal ongeveer 3 jaar oud met ong 450.000 km. Dan zijn ze technisch afgeschreven, en voor veel van dze auto's is al een nieuwe weer afgeleverd.

Je bedoelt denk ik economisch afgeschreven (ipv technisch) ;)

Maar zoals je al aangaf, wijken we onderhand erg af. Laat hun maar bepalen wat ze met de auto's doen lijkt me :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Ik mag jullie melden dat ik als charter al de uitstaande gelden van voor,tijdens en na het failliesement betaald gekregen heb.

Ik rij er nu niet meer omdat de hoofdplanner dacht dat hij uit kon maken wanneer ik op vakantie ging.Helaas stond er geen E.F. op mijn auto.

De Scania's waren ingeruild puur omdat ze te duur waren in de maut,en de Daf's verbruikten te veel diesel.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik mag jullie melden dat ik als charter al de uitstaande gelden van voor,tijdens en na het failliesement betaald gekregen heb.

Ik rij er nu niet meer omdat de hoofdplanner dacht dat hij uit kon maken wanneer ik op vakantie ging.Helaas stond er geen E.F. op mijn auto.

De Scania's waren ingeruild puur omdat ze te duur waren in de maut,en de Daf's verbruikten te veel diesel.:ja:

Das mooi voor jou, schiet je er tenminste niet bij in, al weer ander werk??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Administrators

"Dan zijn ze technisch afgeschreven"....

Jongens jongens jongens, je zult wel bedoelen dat deze wagen FINANCIEEL zijn afgeschreven???

Technisch houdt bij mijn weten in dat ze nog net geen rijdend schroot zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Heb deze week diverse autos gezien van EF, waaronder ook minimaal één Portugese charter. Verder had ik het idee dat er een aantal Portugezen aan het stuur zat op NL auto's.

Heel erg veel auto's van Europe Flyer, waaronder de Euro 3's, en sommige Euro 4's, zijn verkocht aan Portugezen die voor Europe Flyer rijden.

De auto's zijn te herkennen aan t kenteken ; BR - BS

Of aan de dingen die erop zitten. Witte letters op de banden, open pijp erop.

Eerder dit jaar heeft EF erg veel auto's met BR kenteken bij Beers weg gedaan. Dit voor de maut kosten enzo.

Ook hoorde ik iemand over 'N Belg voor Europe Flyer'

Dan weet ik al wie je bedoelt ; Bernatrans..

Voor Europe flyer rijden;

Portugezen

Belg

en Nederlandse charters..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden