Forumlid Big Red 1 Geplaatst 30 juli 2009 Forumlid Share Geplaatst 30 juli 2009 Gisteren bekend gemaakt dat unsere Schumi weer gaat rijden is de ferrari. Hij vervangt Massa voor dit seizoen. Weet niet of ik daar blij mee moet zijn, maar ik ga er van uit dat hij het knechtje moet spelen van Raikkonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid petje78 Geplaatst 1 augustus 2009 Forumlid Share Geplaatst 1 augustus 2009 maar ik ga er van uit dat hij het knechtje moet spelen van Raikkonen. Der Fuhrer als knecht? Geloof je het zelf? Ik vrees dat schumi voor nummer 8 gaat. Als hij alle races wint en de concurrentie laat er een paar liggen kan dat makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ro Geplaatst 1 augustus 2009 Share Geplaatst 1 augustus 2009 moeten ze wel eerst dat rode geval aan t lopen krijgen...... het zal mij benieuwen en als hij niet helemaal meekan met de eerste wat er dan voor smoezen uit zijn mondje komen................voel een topic aankomen:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bever1 Geplaatst 2 augustus 2009 Forumlid Share Geplaatst 2 augustus 2009 gisteren stond in de krant dat massa dacht dat hij in valencia wel weer kon rijden want herstelde snel. dus schummi weer exid???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid dafmaf Geplaatst 7 augustus 2009 Forumlid Share Geplaatst 7 augustus 2009 Of schummi in valencia rijdt is nog onzeker. Het schijnt dat hij nekklachten heeft. Dafmaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Holland Geplaatst 11 augustus 2009 Forumlid Share Geplaatst 11 augustus 2009 En dan vandaag 't nieuws, schumacher komt niet terug door nekklachten :( 't is wel jammer, maar 't is beter voor hem:angel: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ro Geplaatst 11 augustus 2009 Share Geplaatst 11 augustus 2009 kijk eindelijk goed nieuws van die duitser............................... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pete Geplaatst 18 augustus 2009 Forumlid Share Geplaatst 18 augustus 2009 kijk eindelijk goed nieuws van die duitser............................... Inderdaad, het beste nieuws in jaaaaaren:banaan: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts