[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Geen transit via Lille (F)


mark

Recommended Posts

fuck zeg, zit ik aandachtig te lezen, effe niet op de datum gelet, ik denk er is weer wat veranderd, blijkt het een topic uit 2006 te zijn...

Wat is het nut dat dit topic weer naar voren is gehaald?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat gebeurt automatisch als er nieuwe reacties zijn.

Kennelijk had 'routier' een beetje teveel aan vrije tijd en heeft hij in oude onderwerpen zitten spitten :D

Dit gebeurt wel vaker en op diverse fora, in de meeste gevallen als nieuwe leden op het forum zitten te spitten en reacties beginnen te geven dan kunnen er nog wel eens erg oude onderwerpen weer naar boven komen.

Geen idee of dit forum-technisch is tegen te houden

Maar ja, je moet dus naar de datum van de T.S. kijken

Ik stink er ook nog wel eens in :eek: ... zoals nu dus ... hahaha ... toen ik terug keek naar wie de TS was viel mijn oog ook op de datum.

Maar .... 'Ik ben ALTIJD bestemmingsverkeer' ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, je kan het al zien in het overzicht bij transportnieuws dat het uit 2006 kwam, maar was eigenlijk meer geboeid door de titel van het topic. Ik dacht eigenlijk dat je nu dus ook niet meer van Belgie naar Paris via Lille mocht. Dus ik lezen, zag ik opeens Peterrr staan. Ik denk van fuck, dat moet al een oud topic zijn.

Daarom was ik op school ook altijd zo slecht. De details zag ik over het hoofd :cool:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Geen idee of dit forum-technisch is tegen te houden

Waarom?soms zijn er nieuwe ontwikkelingen die hier op aansluiten en dan is het altijd handig dat je weet hoe iets tot stand gekomen is.

Maar ja, je moet dus naar de datum van de T.S. kijken

Ik stink er ook nog wel eens in

dat ben jij dan niet alleen,ik wil er ook nog wel eens intrappen.

Maar .... 'Ik ben ALTIJD bestemmingsverkeer' ;)

Ik ook meestal.:D:D:D:D,ik rijd hier meestal ook gewoon door Lille,omdat ik wel eens in Roncq ga eten en gok erop dat ik dan bestemmingsverkeer ben.

In roodmijn reactie.

Greetz Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het nut dat dit topic weer naar voren is gehaald?

Dit is nog altijd van toepassing.:ja:

Waarom zou ik dan niet op een oude topic mogen reageren?:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

van af Parijs staan de borden er wel

maar het verbod is door uitspraak van het Europese gerechtshof opgeheven daar je voor en E weg geen rij verbod voor vrachtwagens kan instellen

de meesten rijden wel om ( dit is ongeveer 20 min omrijden ) terwijl er maar een handje vol via Lille zelf gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
van af Parijs staan de borden er wel

maar het verbod is door uitspraak van het Europese gerechtshof opgeheven daar je voor en E weg geen rij verbod voor vrachtwagens kan instellen

de meesten rijden wel om ( dit is ongeveer 20 min omrijden ) terwijl er maar een handje vol via Lille zelf gaan

Dat klopt. :) Wat ik van mijn collega begreep is dat de Belgen niet wilden dat er verbodsborden van de Fransen op hun grond gebied kwamen te staan.

Opgaand kun je nog steeds ongestraft via Lille, terug inderdaad niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

maar het verbod is door uitspraak van het Europese gerechtshof opgeheven daar je voor en E weg geen rij verbod voor vrachtwagens kan instellen

Waarom zouden de oostenrijkers het dan wel mogen op een E weg rijverbod voor vrachtverkeer instellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
die tiroler holzhäckerbub'n sluiten helemaal geen wegen af.

nee zo slim zijn ze wel :hamer:

de weg is alleen verboden voor bepaalde transporten, die mogen er niet over, de rest wel.

Als ik in Italie een tank vol bruinebonensoep heb geladen voor Emmen, mag ik er dan wel langs?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden