[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A2 Dortmünd


Harrie76

Recommended Posts

  • Forumlid

Oei, das een lelijke klap. Hopelijk geen doden of ernstig gewonden.

Toch vraag ik mij af wat daar gebeurt is, ik kom daar wekelijks langs (ik werk in Bonen, net voorbij Dortmund), maar het is in mijn beleving een overzichtelijk stuk.

Echter na de brug is wel een 'knooppunt' waar de duitsers die daar in de buurt wonen gekke rem-acties uithalen.

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Oei, das een lelijke klap. Hopelijk geen doden of ernstig gewonden.

Toch vraag ik mij af wat daar gebeurt is, ik kom daar wekelijks langs (ik werk in Bonen, net voorbij Dortmund), maar het is in mijn beleving een overzichtelijk stuk.

Echter na de brug is wel een 'knooppunt' waar de duitsers die daar in de buurt wonen gekke rem-acties uithalen.

Groet ron

Aan de foto te zien is die chauffeur er niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen lijkt mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Toch vraag ik mij af wat daar gebeurt is

Even de vraag voorgelegt aan de Duitse versie van google news en die kwam met het volgende antwoord:

Bier flutete nach Lkw-Unfall die A2

Montag, 24. August 2009, 14:45 Uhr

Dortmund (dpa/lnw) - Der Inhalt von 30 Kästen Bier hat nach einem LKW-Unfall am Montag die A2 bei Dortmund geflutet. Ein 41-jähriger Lastwagenfahrer hatte am Morgen kurz vor dem Autobahnkreuz Dortmund Nord-West das Stauende übersehen und einen Biertransporter angefahren. Der Fahrer des Biertransporters blieb unverletzt. Wie die Polizei mitteilte, wurde der im Führerhaus eingeklemmte Unfallverursacher leicht verletzt ins Krankenhaus gebracht. Zwei Fahrstreifen in Fahrtrichtung Oberhausen mussten wegen der Aufräumarbeiten gesperrt werden. Es bildeten sich Staus bis zu einer Länge von zehn Kilometern. Der Sachschaden wird auf 300 000 Euro geschätzt.

Bron: http://www.bild.de/BILD/regional/ruhrgebiet/dpa/2009/08/24/bier-flutete-nach-lkwunfall-die-a2.html
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden