[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

denemarken


camper66

Recommended Posts

  • Forumlid

Domme vragen bestaan niet...alleen domme antwoorden..

dit vond ik ergens op het net

In havenkringen, zowel in Antwerpen, Gent als Zeebrugge, heerst er heel wat ongerustheid naar aanleiding van het wetsvoorstel dat tot doel heeft het vrachtvervoer van meer dan 7,5 ton op zon- en feestdagen op Belgische wegen te verbieden.

Dit rijverbod geldt reeds in enkele lidstaten, maar is nog niet van toepassing in Nederland, Groot-Brittannië, Ierland, Denemarken en Zweden. Deze landen doen voor een groot aantal scheepsverbindingen, zoals RORO- en containerlijnen, een beroep op de Belgische havens. Tegelijkertijd zijn deze landen ook potentiële concurrenten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
daar heb je hellemaal gelijk in , maar ik zou het alleen op die route proberen , en absoluut niet in bijv. bayern vind persoonlijk dat je beter met de polizei in het noorden kan praten dan met zijn zuidelijke collega

In het noorden praat je gewoon plat met de Sherrif, in Bayern heb je een woordenboek nodig! Servus, Kroes kutt en gèl :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

in heel scandinavie, en de baltische staten (wat half europa is) mag je op zon en feestdagen gewoon rijden.

op zondag proberen van NL naar DK rijden zal ik je niet aanraden. zal je 1keer lukken, maar de tweede keer lukt je niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • Forumlid
in heel scandinavie, en de baltische staten (wat half europa is) mag je op zon en feestdagen gewoon rijden.

op zondag proberen van NL naar DK rijden zal ik je niet aanraden. zal je 1keer lukken, maar de tweede keer lukt je niet.

1 van ons heeft geprobeert van DK naar Ned te gaan op Zaterdagavond, tot Bremen ging het goed:p:D.

Het geluk was meteen dat ze maar ff gingen kijken naar de lading(danm geen spanbanden gebruiktLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 van ons heeft geprobeert van DK naar Ned te gaan op Zaterdagavond, tot Bremen ging het goed:p:D.

Het geluk was meteen dat ze maar ff gingen kijken naar de lading(danm geen spanbanden gebruiktLOL

Je moet er gewoon geluk mee hebben,ik ben regelmatig op zondagochtend in Duitsland,en ook in Frankrijk,vroeg vertrokken,b.v.vanaf Rheinböllen naar Venlo,of vanaf Ulm naar Luxemburg.

Of in Frankrijk vanaf Parijs naar Valenciennes of Toul naar Luxemburg,Als je alleen rijdt gaat t wel,je moet niet met een heel convooi rijden,en zorgen dat je om een uur of 7,als t druk word met luxe wagens,van de weg af bent.

T ging goed tot de planning er ook rekening mee ging houden;tot Rheinbollen op zaterdag,uren maken en op zondag ochtend naar huis,,,,met een auto of 7-8 van ons ,+ nog wat zwervers erbij.

Dat was maar een week en toen greep de polizei van Monchen Gladbach in.

Als ze je maat gelijk de eerste keer gepakt hebben in Bremen,dan heeft hij gewoon een slechte veldwachter getroffen

Gr Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Even iets anders: zijn er in Denemarken eigenlijk goeie eettentjes? Ben wel eens van Rodby naar Kopenhagen geweest, maar volgens mij

zit er best weinig. Een pomp aan de snelweg met een restaurant. Heb daar wel eens een broodje gekocht, en van die "jamin"-achtige zelf

schep snoep enzo. Maar een soort routiers, heb je die daar eigenlijk? En dat stuk als je bij Padborg over de grens gaat? Direkt in Padborg

zat dacht ik zo'n truckstop, maar verder?

Dat eten op de boot van Puttgarden naar Rodby, is dat nog van dezelfde bijzondere kwaliteit als een jaar of 10 terug?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is raar: ik kijk bij restaurants enzo, dan klik ik op Denemarken, plaatst ik er iets, en dan staat dat opeens in landenregelwetgeving?!?

Dit is hocus-pocus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
Even iets anders: zijn er in Denemarken eigenlijk goeie eettentjes? Ben wel eens van Rodby naar Kopenhagen geweest, maar volgens mij

zit er best weinig. Een pomp aan de snelweg met een restaurant. Heb daar wel eens een broodje gekocht, en van die "jamin"-achtige zelf

schep snoep enzo. Maar een soort routiers, heb je die daar eigenlijk? En dat stuk als je bij Padborg over de grens gaat? Direkt in Padborg

zat dacht ik zo'n truckstop, maar verder?

Dat eten op de boot van Puttgarden naar Rodby, is dat nog van dezelfde bijzondere kwaliteit als een jaar of 10 terug?

Nee je kunt er nergens eten tot aan de noordpool aan toe,:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70

Op de boot naar Rodby kun je gewoon in het restaurant ontbijten en 's avonds warm eten zoveel je wilt en wat je wilt.

Als jij je tegoedbonnetje geeft krijg je ik geloof 50 % korting.

En ik vind het eten niet slecht, moet ik wel zeggen dat de Duitse boten beter zijn dan de Deense.

Verder is er in Denemarken weinig anders dan de Transportcentrums waar je kunt eten. De dagmenu's zijn best wel te doen en niet duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Eet smakelijk. ik heb er nog nergens goed gegeten daar

sterker nog,je kunt er niet goed eten,maartussen rodby en kopenhagen zit wel een routier.

alleen ik weet niet meer welke afslag,maar hij zit er,

vanaf rodby aan de rechterkant,de vlaggen zie je wel de rest zit achter een dijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is raar: ik kijk bij restaurants enzo, dan klik ik op Denemarken, plaatst ik er iets, en dan staat dat opeens in landenregelwetgeving?!?

Dit is hocus-pocus!

Ja, nu je t zegt,laatst plaatste ik een adres van een restaurant in het restaranttopic"Frankrijk" en dat kwam ook terecht in de landen wetgeving.......Admin......arbeit !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, nu je t zegt,laatst plaatste ik een adres van een restaurant in het restaranttopic"Frankrijk" en dat kwam ook terecht in de landen wetgeving.......Admin......arbeit !!!!

Ja ik zag het daarna. Zat al te denken dat ik zo'n gaperd was, en weer eens iets in een verkeerd topic postte.

Maar heb daarna een paar keer doorgeklikt, en zag toen toch dat de fout niet bij mij zat dit keer :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Even iets anders: zijn er in Denemarken eigenlijk goeie eettentjes? Ben wel eens van Rodby naar Kopenhagen geweest, maar volgens mij

zit er best weinig. Een pomp aan de snelweg met een restaurant. Heb daar wel eens een broodje gekocht, en van die "jamin"-achtige zelf

schep snoep enzo. Maar een soort routiers, heb je die daar eigenlijk? En dat stuk als je bij Padborg over de grens gaat? Direkt in Padborg

zat dacht ik zo'n truckstop, maar verder?

Dat eten op de boot van Puttgarden naar Rodby, is dat nog van dezelfde bijzondere kwaliteit als een jaar of 10 terug?

Alsjeblieft JvL, je leven veranderd als je verder naar het noorden gaat. Je kunt er alleen rendier eten en goedkoop Duits bier drinken. Als je terug bent zul je niet meer de redelijke man zijn die je was. Sneeuw en koude brengen veranderingen aan in je DNA-profiel. Grote kans dat je na terugkeer enkel nog kunt ruzieën en Oostblokkers ophemelen.

Blijf hier man!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden