Gast Hallowed Geplaatst 8 november 2006 Share Geplaatst 8 november 2006 ... Freddy een foutje heeft gemaakt. ... hij dit weekend zijn spaarzame vrije tijd hierdoor ook kwijt is ... we gewoon opnieuw beginnen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Freddy 999843 Geplaatst 8 november 2006 Forumlid Share Geplaatst 8 november 2006 Hij dit zelf ook weet ... en er stevig van baalt...had mn vrouw nl ook wat beloofd dit weekend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Gast Geplaatst 8 november 2006 Share Geplaatst 8 november 2006 dat ik maar gewoon weer opnieuw ga beginnen met dit topic Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Gast Geplaatst 8 november 2006 Share Geplaatst 8 november 2006 frankie ook een wist je dat heeft gemaakt en er nu 2 zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast alex Geplaatst 8 november 2006 Share Geplaatst 8 november 2006 DAT WE WEER DINGEN GAAN VERZINNEN DIE WE ECHT NIET WILLEN WETEN......... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Hallowed Geplaatst 8 november 2006 Share Geplaatst 8 november 2006 ik het al samengevoegd heb.... back on track! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Freddy 999843 Geplaatst 8 november 2006 Forumlid Share Geplaatst 8 november 2006 frankie ook een wist je dat heeft gemaakt en er nu 2 zijn ik momenteel NIET het lef heb om te kijken of die samengevoegd kunnen worden ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Hallowed Geplaatst 8 november 2006 Share Geplaatst 8 november 2006 ik dat maar gedaan heb.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast frankie Geplaatst 8 november 2006 Share Geplaatst 8 november 2006 frankie meer dan 300 berichten kwijt is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast alex Geplaatst 8 november 2006 Share Geplaatst 8 november 2006 er wel meer mensen iets kwijt zijn hier, maar gewoon vrolijk verder gaan..... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast frankie Geplaatst 8 november 2006 Share Geplaatst 8 november 2006 dat dat bij die mensen vaak hun verstand betreft, Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid mark 1491 Geplaatst 9 november 2006 Forumlid Share Geplaatst 9 november 2006 Af en toe een nieuwe wind of Frisse wind door de stal nooit verkeerd is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid mark 1491 Geplaatst 9 november 2006 Forumlid Share Geplaatst 9 november 2006 TAUNUS JUNIORLID IS...... en we dit maar weer moeten waarderen.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid tiny 3136 Geplaatst 9 november 2006 Forumlid Share Geplaatst 9 november 2006 ik me afvraag of freddy niet beter van knopjes af kan blijven .... was jouw leven niet een puinhoop hahahaha Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Freddy 999843 Geplaatst 10 november 2006 Forumlid Share Geplaatst 10 november 2006 Je met mijn kennis nooit ergens zeker van bent ? Ik na een bord snert de beste frisse winden weet te creeeren ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Herman 2884 Geplaatst 10 november 2006 Forumlid Share Geplaatst 10 november 2006 Laten we hopen op veel Zuidenwind.! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Hallowed Geplaatst 10 november 2006 Share Geplaatst 10 november 2006 Oost West, Freddy stinkt het best?? Wist je dat dit gewoon een slappe poging van freddy is om de aandacht van het eigenlijke onderwerp af te leiden? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Lukie-Truckie 1 Geplaatst 11 november 2006 Forumlid Share Geplaatst 11 november 2006 ...Dat ik Richard nog tegen het lijf ben gelopen gisteren? ...Dat ik bijna die felbegeerde handtekening te pakken had? ...Ik gisteren met een doos kruidnoten bij Jolanda haar (voormalige) werkgever voor de deur stond. ...Die 15 kilo nootjes nu haar neus voorbij zijn gegaan.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Hallowed Geplaatst 11 november 2006 Share Geplaatst 11 november 2006 ...Dat ik Richard nog tegen het lijf ben gelopen gisteren?...Dat ik bijna die felbegeerde handtekening te pakken had? ...Ik gisteren met een doos kruidnoten bij Jolanda haar (voormalige) werkgever voor de deur stond. ...Die 15 kilo nootjes nu haar neus voorbij zijn gegaan.... ... Lukas de handtekening niet wou omdat zijn collega erbij stond ... hij zich dus groot moest houden omdat hij anders geen leven meer heeft op zijn werk ... ik ook wel per post een handtekening wil sturen ... hij mij best die 15 kilo nootjes had kunnen meegeven ... het niet zeker is dat deze ook bij de rechtmatige ontvanger zouden aankomen (ik ben ook graag de tofste onderweg bij mijn klanten ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid mark 1491 Geplaatst 17 november 2006 Forumlid Share Geplaatst 17 november 2006 Ik al weer hard werken moet vandaag! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid mark 1491 Geplaatst 17 november 2006 Forumlid Share Geplaatst 17 november 2006 Ik wel benieud ben hoe het met Nightrider zijn carriere loopt nu? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Hallowed Geplaatst 18 november 2006 Share Geplaatst 18 november 2006 ... ik met Leusink gekust heb? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Freddy 999843 Geplaatst 18 november 2006 Forumlid Share Geplaatst 18 november 2006 dat ons dat niks uitmaakt...ieder zijn geaardheid wordt gerespecteerd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid leusink 0 Geplaatst 18 november 2006 Forumlid Share Geplaatst 18 november 2006 en richard het lekker vond!!!!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Jolanda Geplaatst 18 november 2006 Share Geplaatst 18 november 2006 ... ik met Leusink gekust heb? ik ook ik ook ik ook! en ook met mark! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts