Spring naar bijdragen

wist je dat

Gast Hallowed

Recommended Posts

* ik net voor de 2de keer terug ben uit frankrijk en t uiteindelijk best mee viel... maar alsnog een hekel aan frankrijk heeft...

Voor de tweede keer, en het is pas maandag, wat doe je daar, lucht lossen of zo iets....;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 17,4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik morgen een feestje heb, mijn vader is 100 geworden en dat vieren we morgen, ik ben vooral blij dat ik hem nog heb en nog op een normale manier met hem kan praten dat is op zich al een gunst.

-ik van de week schandalig afgesneden ben door een koerier. -hij mij inhaalde op een provinciale weg en vol op een tegemoetkomende auto inreed die de berm in moest. -hij een kilometer of tie

Ik ben overdonderd van de luxe en t vermogen. Ik heb er n zwaar hoofd in hoe ik al die electronica én de complexheid van de opbouw ooit onder de knie moet krijgen.

Posted Images

ietsjes ten zuid westen van lille helemaal boven in dus

Lieten me terug gaan? ja maar scheelde niet veel:p vergeten veiligheids papiertje in te leveren bij de poort:kill:

LILLE je kan ook ook zeggen noord frankrijk, daar praten ze net geen vlaams meer, ha ha ha

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

TEST of ik alweer een berichje kan schrijven

Liqie vanuit Belgie .. in buurtvan liffre gelost .. nu dus rijuren tekort komen om in rt te kunnen komen wat jammer is, n morgen lege reefer afzetten en opzette om in lux te gaan laden.

PLSik vraag mij af waarom di soort internettermnals nou altyd zo'n waardeloos toetsenbor moeten hebben .. je moet er haastdoorhee slaan wil je een letterr op je cherrm zien.

:confused:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

... Ik vandaag Angelique weer op het forum heb gespot, en dit een goede zaak vind!

... Ik hoop nog veel discussies met haar te mogen hebben

... De quotes ons dus weer om de oren zullen vliegen!

Het gisteren laat geworden is, en ik mij niet voorkan stellen dat ik ku al weer met dit *** forum bezig ben!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
... Ik vandaag Angelique weer op het forum heb gespot, en dit een goede zaak vind!

... Ik hoop nog veel discussies met haar te mogen hebben

... De quotes ons dus weer om de oren zullen vliegen!

Het gisteren laat geworden is, en ik mij niet voorkan stellen dat ik ku al weer met dit *** forum bezig ben!

hahaha ...

En nu nog eens onderweg spotten en een mooie foto maken ... ik wordt maar niet gespot! Zo krijg ik nooit goede foto's van mezelf in actie ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
hahaha ...

En nu nog eens onderweg spotten en een mooie foto maken ... ik wordt maar niet gespot! Zo krijg ik nooit goede foto's van mezelf in actie ;)

kwam van de week wel een collega van je tegen. (of jou geen idee)

maar geen foto toestel bij de hand:p

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

wist je dat:

* deze dame weer haar loon te laat binnen heeft (GRRRRRRRR)

* deze dame asap voor verkeer opgaat ^^ (adm. en tech. is al binnen, in 1x behaald)

* deze dame inmiddels ook bezig voor stage voor 2e monteur bedrijfsauto's aan het zoeken is

* haar beste maatje over een maandje bij zijn nieuwe baas gaat beginnen, als chauffeur weer, wat hij zo graag wou ^^

* deze dame heel rap een eigen woonruimte wilt hebben, maar gvd geen geld er voor heeft?

* deze dame misschien dit jaar weer een heel weekend op sixflags staat met megatruck festival? Kheb er zin in!!!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

* ik vandaag zelf op de bok zat

* bij de aldi in Groenlo gelost heb

* bij de aldi in Ommen gelost heb

* en ze mij daar nog aardig vonden ook

* ik daar snel aan de beurt was

* en ik....... (ach laat maar)

* tevreden ben!

Link naar bericht
Deel via andere websites
* ik vandaag zelf op de bok zat

* bij de aldi in Groenlo gelost heb

* bij de aldi in Ommen gelost heb

* en ze mij daar nog aardig vonden ook

* ik daar snel aan de beurt was

* en ik....... (ach laat maar)

* tevreden ben!

Hoeveel smeergeld heb je betaald daar in groenlo.... want daar snel aan de beurt zijn.....................:D

Link naar bericht
Deel via andere websites