Spring naar bijdragen

wist je dat

Gast Hallowed
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
23 uur geleden zei jan45:

Ik heb dat ding ook niet afgekeken Mathieu,. daar heb ik helemaal geen zin in ik ben te oud geworden om me druk te maken over 89 85 83. Waar ik over viel was de manier waarop hij die 2cv ging laden, ik heb zoals je waarschijnlijk weet dit werk tot mijn pensioen gedaan en vind deze manier gewoon knullig. Heeft verder niets met serieus of wat anders zijn te maken.

Ben jij soms Jan P en gewerkt bij W?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Hoi Mathieu nee ik ben niet Jan P ik ben Jan C en kom uit Zevenbergen Dus werkte ik bij K.B.hier om de hoek later overgenomen door LX daar heb ik mijn laatste jaren gewekt tot mijn pensioen. Mogelijk komen we mekaar nog wel eens tegen in La France.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 14-1-2020 om 00:33 zei jan45:

Hoi Mathieu nee ik ben niet Jan P ik ben Jan C en kom uit Zevenbergen Dus werkte ik bij K.B.hier om de hoek later overgenomen door LX daar heb ik mijn laatste jaren gewekt tot mijn pensioen. Mogelijk komen we mekaar nog wel eens tegen in La France.

Mooi Jan. Ach Keessie, was toch wel n aparte he😏 Maar ik heb ff n vraag Jan. Weet jij of bolle Wim nog leeft en zo ja, hoe t met m gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
20 uur geleden zei Murphy:

Het best wel hoog water is en dat de boten in Bergen zowat de kaai op drijven….

Dit was aan de kaai waar wij koffie gedronken hebben, Doemijnbest!

idd zeg, ja met storm en springtij kan het aardig oplopen in Bergen. Heeft Bryggen het ook nog droog gehouden ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Hoi Mathieu, of Wim nog leeft weet ik eerlijk gezegd niet, het ging toen niet zo goed met hem, hij had continu zuurstof nodig en was heel erg vermagerd. Oude Kees is ook al enige jaren dood en jonge Kees woont hier op het industrie terrein, alle loodsen zijn verkocht ondertussen. Waar ik af en toe nog contact mee heb is Toon Van Meel de bedrijfsleider in Roosendaal vroeger. Van de oude ploeg is in feite niets meer over, maar ja zo gaat dat in het leven. Ik heb er wat werk betreft een prachtige tijd gehad en Kees was een rare maar ik ben er echt nooit iets tekort gekomen. Toen LX het overgenomen heeft was de gemoedelijkheid verdwenen en ging de trukendoos open, maar dat is ook goed gekomen toen ik met pensioen was.

Maar gewoon altijd leuk iemand uit het vak Mathieu, mogelijk komen we mekaar wel eens tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het nieuws was een bericht dat vluchtelingen in Vlissingen in de nieuwe auto's van een auto-transporter zijn betrapt. 

Is iemand van het CF dat wel eens overkomen? Of andere inklimmers?

Met name de vervuiling die ze veroorzaken èn het risico voor de chauffeur lijken me zorgelijk.

Ik hoorde het nieuws en dacht meteen aan @road train en @matthieu 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 7-1-2020 om 22:58 zei Freddy:

Ik mis de openheid die het altijd had.. Nu moet je verplicht inloggen om wat te lezen.. Iemand die echt wil weten wat er allemaal speelt leest het toch wel al dan niet via een 2e account.
Het is erg slecht voor de zoekresultaten in Google en dus op den duur minder bezoekers.. En last but not least, ik wil niet elke keer maar inloggen om iets te kunnen lezen 

--== Freddy ==--

Ik doe mijn best zij dat de problemen op het CF in januari geregeld zouden worden , maar tot nu toe is er nog niks geregeld ,tis net wat Freddy zei het wordt er hier niet beter op.

Waarom kunnen de instellingen zoals ze vroeger waren niet gewoon terug in gesteld worden. Wat is het probleem. Want dat gezeik  van dit kan niet ene daar weten we geen antwoord op , dat kennen we zo lang wel. Dus nu ff duidelijk heid en niet van die smoesjes .

Want zoals het nu gaat is het klote .

• Like 1
  • Thanks 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

V.w.b de PB's kan ik geen uitspraken doen maar we werken eraan dat de notificaties uiterlijk op 02-02-2020 weer in de lucht gaan komen. Is dit een (gedeeltelijk) antwoord  op jouw opmerking.?  Maar of het suc6 van het CF daar van af gaat hangen is de vraag maar kan me voorstellen dat gebruikers hier wel iets aan hebben.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites