Spring naar bijdragen

wist je dat

Gast Hallowed

Recommended Posts

• Reacties 17,4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik morgen een feestje heb, mijn vader is 100 geworden en dat vieren we morgen, ik ben vooral blij dat ik hem nog heb en nog op een normale manier met hem kan praten dat is op zich al een gunst.

-ik van de week schandalig afgesneden ben door een koerier. -hij mij inhaalde op een provinciale weg en vol op een tegemoetkomende auto inreed die de berm in moest. -hij een kilometer of tie

Ik ben overdonderd van de luxe en t vermogen. Ik heb er n zwaar hoofd in hoe ik al die electronica én de complexheid van de opbouw ooit onder de knie moet krijgen.

Posted Images

• Forumlid
17 minuten geleden zei road train:

Nou sinds we die update van trump gehad hebben, is het forum nog gigantisch kut, en dan druk ik het nog zachtjes uit.of gaat het hier uit als een nacht kaars.:ja: dan zeg ik goed bezig:ok:

Ger lacht ondertussen in zijn vuistje. " zie je wel sinds ik niks meer post is er niks meer te beleven"

• Thanks 1
  • Haha 3
  • Verward 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
13 uur geleden zei iveco 35c17:

Ger lacht ondertussen in zijn vuistje. " zie je wel sinds ik niks meer post is er niks meer te beleven"

Nee hoor, was ff druk met andere dingen.

2 operaties in 1,5 maand en het opstarten van een nieuwe hobby hielden me bezig.

Verder zie ik dat men toch niet op vakinformatie zit te wachten dus waarom zou ik die posten, jullie amuseren je verder wel met waar ga ik heen en wie kom ik tegen en de culinaire hoogstandjes van Pierre die er nooit naast ver zit, maar er wel naast zit dus ;)   

En voor wie er in geïnteresseerd is, de nieuwe hobby. Of eigenlijk een hobby die ik al 40 jaar heb maar nu flink uitgebreid heb.

20200924_202032.thumb.jpg.9a95c6405e6850a56b10455480460297.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 uur geleden zei Ger-1957:

En voor wie er in geïnteresseerd is, de nieuwe hobby. Of eigenlijk een hobby die ik al 40 jaar heb maar nu flink uitgebreid heb.

20200924_202032.thumb.jpg.9a95c6405e6850a56b10455480460297.jpg

Een aquarium,,,,Dan kunnen jij en Pierre mooi samenwerken: de vis die hij vangt bij jou in dat aquarium en samen vissies kweken.LOL

• Like 2
  • Haha 3
  • Sneu 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei Ger-1957:

.

Verder zie ik dat men toch niet op vakinformatie zit te wachten dus waarom zou ik die posten,

Vakinformatie is altijd welkom Ger,zeker van jou.

Alleen kun jij slecht tegen kritiek op bepaalde informatie die wij krijgen,m.n. wetgeving en CAO gerelateerde informatie.

Alle informatie die je krijgt moet je altijd vanuit verschillende oogpunten bekijken,dan zul je merken dat jouw waarheid niet altijd de waarheid is.

Maar niet beweren dat wij niet op vakinformatie zitten te wachten,dat vind ik een dooddoenertje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
45 minuten geleden zei europeaan:

Jouw waarheid niet altijd de waarheid is.

Mijn waarheid is gelijk aan mijn mening, en die verdedig ik.

Dat er mensen zijn die daar erg slecht tegen kunnen tsja dat is hun probleem.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
59 minuten geleden zei europeaan:

Een aquarium,,,,Dan kunnen jij en Pierre mooi samenwerken: de vis die hij vangt bij jou in dat aquarium en samen vissies kweken.LOL

Ik hou vissen op een natuurlijke manier en daar komt geen haak bij kijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Mijn waarheid is gelijk aan mijn mening, en die verdedig ik.

Dat er mensen zijn die daar erg slecht tegen kunnen tsja dat is hun probleem.

Das mooi dat je je mening verdedigd.

Maar soms krijg ik de indruk dat je niet erg openstaat voor de mening van anderen.

Daarom schreef ik ook dat jouw(of mijn) waarheid niet altijd DE waarheid hoeft te zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators

Ik hou vissen op een natuurlijke manier en daar komt geen haak bij kijken.

Hmmmm Ger, dat vraagt om een nadere uitleg. Je hebt het over vissen op een natuurlijke manier. Hoe rijm je dat met vissen te houden in gevangenschap ? :confused:

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
4 uur geleden zei doemijnbest:

Hmmmm Ger, dat vraagt om een nadere uitleg. Je hebt het over vissen op een natuurlijke manier. Hoe rijm je dat met vissen te houden in gevangenschap ? :confused:

Deze vissen zijn alle geboren in kweekbakken, kweekbakken zijn 80x40x40 als ze geluk hebben 100x50x50 ik geef ze een ruimte van 200x70x75, dus meer vrijheid als dat ze hadden.

ja ik weet het de ruimte is nog altijd beperkt maar dat is de natuur ook, hoe groot dan ook er is ergens een grens, en nee er is geen uitweg uit het Malawi meer. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

^^

Zolang je de bak niet te vol doet met vissen en rekening houd met territoriaal gedrag van sommige exemplaren is de 2 meter bak meer als voldoende. Ik ben ooit eens begonnen met een 80 cm bakje maar dan ben je wel erg beperkt. En de waardes zijn makkelijker onder controle te houden met een grotere bak. De mijne is nu 240 cm.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators

Wist je dat....

Er in Noorwegen vorige week 3700 lijnbus chauffeurs in staking zijn gegaan...

En dat er afgelopen zaterdag 4500 bij zijn gekomen....

Dat het hele land nu zo'n beetje op de fiets kan gaan....

De onderhandelingen muurvast zitten....

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
10 minuten geleden zei Murphy:

Wist je dat....

Dat het hele land nu zo'n beetje op de fiets kan gaan....

De onderhandelingen muurvast zitten....

Dat fietsen is bij jullie wel een uitdaging denk ik?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
34 minuten geleden zei Murphy:

Wist je dat....

(..)

Hier spreekt men over (slechts) 371 stakers. ??

https://reisnordland.no/a/aktuelt/streik-blant-de-fleste-bussjaafoerene-i-nordland

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators

Enkel in de "Nordland" fylke...... 

Daar wonen naar verhouding ook weinig mensen....

En als je dan toch de tekst leest: Fra lørdag morgen er de fleste bussjåførene i Nordland tatt ut i Streik...... ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
9 uur geleden zei Durashift:

..dat ik nu even naar het onderwerp: slaaptekort bij vrachtwagenchauffeurs vanwege de te warme cabines // de wens tot verplichting van een standairco kijk op Nederland 2.

https://demonitor.kro-ncrv.nl/uitzendingen/slaaptekort-bij-vrachtwagenchauffeurs

Hoeveel mensen hebben thuis een airco? Een echte he, die geen lawaai maakt. Begin daar dan mee. Dit zijn vaak de chauffeurs die minder dan 9 / 11 uur op bed liggen tijdens hun nachtrust. Dan slaap je thuis in ieder goed.👍

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Hoeveel mensen hebben thuis een airco? Een echte he, die geen lawaai maakt. Begin daar dan mee. Dit zijn vaak de chauffeurs die minder dan 9 / 11 uur op bed liggen tijdens hun nachtrust. Dan slaap je thuis in ieder goed.
Komt er aan. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
12 uur geleden zei lientje:

Hoeveel mensen hebben thuis een airco? Een echte he, die geen lawaai maakt. Begin daar dan mee. Dit zijn vaak de chauffeurs die minder dan 9 / 11 uur op bed liggen tijdens hun nachtrust. Dan slaap je thuis in ieder goed.👍

Maar de tempratuur thuis of in de vrachtwagen is niet met elkaar te vergelijken. Ook kun je thuis veel makkelijker de raam open zetten of een waaier neer zetten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Komt er aan. Kost wat maar dan heb je ook wat.

Ook ik ben met een echte airco bezig, maar helaas heb ik toestemming nodig van de VvE en door de Corona crisis kan er al een half jaar geen vergadering belegd worden....
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 minuten geleden zei schoenenreus:

Maar de tempratuur thuis of in de vrachtwagen is niet met elkaar te vergelijken. Ook kun je thuis veel makkelijker de raam open zetten of een waaier neer zetten. 

Met een airco slaapt het toch vele malen beter hoor. 
Geen lawaai van buiten, geen gezweet meer in bed.
Heerlijk, een aanrader en het stroomverbruik valt alles mee.
Maar zelfs dan, een goede nachtrust is zo belangrijk. Zeker als je korte nachten maakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites