Spring naar bijdragen

wist je dat

Gast Hallowed

Recommended Posts

• Reacties 17,4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik morgen een feestje heb, mijn vader is 100 geworden en dat vieren we morgen, ik ben vooral blij dat ik hem nog heb en nog op een normale manier met hem kan praten dat is op zich al een gunst.

-ik van de week schandalig afgesneden ben door een koerier. -hij mij inhaalde op een provinciale weg en vol op een tegemoetkomende auto inreed die de berm in moest. -hij een kilometer of tie

Zo, aangezien ik nu de startdatum weet: vanaf aanstaande maandag start ik als internationaal chauffeur bij Verhoek in Genemuiden. Ik heb zo vaal geroepen dat ik dat toch wilde proberen, ik moet het n

Posted Images

• Forumlid

^^

Het was gisteren ook bij RTL4 op het nieuws. De minister wil geen uitzonderingen maken voor chauffeurs zodat we/ze fatsoenlijk kunnen eten en douchen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 minuut geleden zei edje:

^^

Het was gisteren ook bij RTL4 op het nieuws. De minister wil geen uitzonderingen maken voor chauffeurs zodat we/ze fatsoenlijk kunnen eten en douchen.

Zover ik hoor en lees onderweg kun je bij de chauffeursrestaurants gewoon douchen etc.,alleen eten doe je afhalen of word gebracht.

Beetje behelpen in deze tijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Echt weer wat voor een vakbond , gaan roepen "neem maar een hotel kamer op kosten van de werkgever "! Ter eerste hebben werkgevers hier geen schuld aan en ten tweede waar laat je je auto ? Want de meeste hotels zullen geen parkeer plaats voor een vracht auto hebben En ten derde bij bijna alle wegrestaurants kun je eten bestellen en zijn de sanitaire voorzieningen open! Dus een beetje een loze kreet van Tjitse!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei edje:

^^

Bedankt voor de goede zorgen omtrent de door jullie aangeboden faciliteiten, daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen

122725458_2800403696873525_3625450969307890042_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=2&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=VX__0pd2ufsAX86p-5t&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=0dce0d87d8afbceeea84cd8e50d766d4&oe=5FBC4B61

122671221_2800403746873520_8233207391292049922_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=2&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=0abTYfWdyCMAX_0UHZC&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=8cd830819da4f66452c2c0e641f5d3b8&oe=5FBB601C

Tja ik geloof dat ze het daar wel gezellig hebben na gedane arbeid   :ok:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
4 uur geleden zei matthieu:

Ik ergens las dat Tjitze van het Cnv vindt dat we moeten overnachten in een hotel zolang de restaurants gesloten zijn🤔

Kan alleen de link niet meer vinden 

IK krijg zachtjesaan de indruk dat Tjitse zijn jaarlijkse bonussen belegd heeft in de hotel business.:D

Bij de 45 urige rust wil hij ook iedereen uit de cabine verjagen.

• Like 4
  • Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
7 minuten geleden zei road train:

Kzag wel dat de nodige berichten weer verwijderd waren, en slotje dr op :ok:

Hoe zie jij dat dan ? je kunt t m.i alleen zien als het je eigen berichten geweest zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
4 uur geleden zei Marotrans:

Verplaatst van hier naar het reltopic, geen slotje.

Wel een slotje op 'n Mededelingen- topic omdat daar geen discussie in hoort. Leidt alleen maar af.

Het was geen rel was gewoon een antwoord op een vraag, 

En dat weet jij ook Maarten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

....afgelopen weekend de cabines van alle vrachtwagens van ons bedrijf zijn open gemaakt om er een Coronatasje in te zetten

f0097c9fcb3e74b0b902f554ce9af16b.jpg

—- nulli cedo —-

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
21 minuten geleden zei Dokus:

....afgelopen weekend de cabines van alle vrachtwagens van ons bedrijf zijn open gemaakt om er een Coronatasje in te zetten

emoji40.png—- nulli cedo —-emoji40.png

wij kregen een paar weken geleden een paar mondmaskers thuisgestuurd, natuurlijk met Vos logo :p

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei Ger-1957:

wij kregen een paar weken geleden een paar mondmaskers thuisgestuurd, natuurlijk met Vos logo :p

528320F7-8EA1-450F-864C-F31AFF7A1107.jpeg
wij kregen er twee😂

zelf maar even de andere kant van iets voorzien👍Want om nou met vosl... te gaan lopen🤪

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Wij hebben ze gewoon hier bij de lokale middenstand gekocht.

In ons geval de kroeg (gesloten sinds Maart....).

Kosten 15 euro (7,50/stuk), heb mijn vrouw met 20 euro op pad gestuurd.

Groet Ron

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Ik eigenlijk een beetje benieuwd ben hoe het mijn @doemijnbestis 

Ik meen te herinneren dat hij op vakantie is..

Ik denk dat hij de nieuwe eigenaar van het forum is... dit omdat de andere moderaters hebben gereageerd op t nieuws maar @doemijnbest niet..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators

Doemijn best zit voor een half jaar in Colombia.

Iets van de sfeer opsnuiven zal ik maar zeggen LOL

Hij heeft ons aangegeven het ff wat rustiger aan te gaan doen op het CF.

• Like 1
  • Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites